Dankje, ben der oom super trots op ondanks dat het alleen maar den darmen buikje is door de hormonen en plaats maken haha.. Heb je ook een foto van voor je zwangerschap en van nu? Is zo'n leuk gezicht het verschil steeds ietsje meer zien!
Vervelend dat je je verslapen had, je had het blijkbaar ff nodig.. Maar al met al ben je goed snel op je werk gekomen zeg hihi... Ne als het op deze manier door blijft groeien is het ook goed, en tot nu toe doet ons kleintje het goed. Dus we maken ons daar geen zorgen om. Dankje
Jet is zeker erg fijn dat het steeds aangepast word, alleen na de 12 weken doen ze dat niet meer omdat ieder kind hun eigen groei aan neemt na de 12 weken dus als ze je dan ook steeds gaat verzetten komt de echte datum niet meer. Tussen de 10 en 12 weken is de groei van iedereen zo goed als gelijk en dat is dus oom de rede waarom ze daarna niks meer doen met de groei en de datum... Was het bij je vorige zwangerschap pas na de 12 weken steeds 8 dagen groter of daar voor al? Lekker zo weinig kwaaltjes, kan je ook volop genieten! Inplaats van je de hele tijd beroerd voelen door de kwaaltjes
Dankje . Dit is mijn 2e zwangerschap, merk ook echt dat het hier veel sneller mee gaat. Een echt darmen buikje haha.. Hou je het ook bij met foto's?
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum, maar wil me toc bij jullie aansluiten. Ben 40 jaar, zwanger van #4 en uitgerekend op 27 augustus. Morgen heb ik de eerste echo ivm miskraam enkele maanden geleden.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje Mounia05: 20 augustus - 22 jaar - 1e kindje Charley82: 21 augustus - ?? jaar - 1e kindje Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje KiDoNe: 27 augustus - 25 jaar - 2e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 deaugustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo Klavertjes4 - 4 januari - eerste echo Babywish91 - 8 januari - eerste echo gyn Pleak - 8 januari - eerste controle gyn ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Clijntje - 9 januari - eerste echo Renima - 9 januari - 21.00 - intake verloskundige + echo Charlie - 9 januari - eerste echo Letty - 14 januari - termijn echo JustMo - 15 januari - intake verloskundige + eerste echo SonjavT - 16 januari - intake verloskundige Lootje - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo Mausje84 - 18 januari - intake verloskundige Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo Kwiebeltje - 22 januari - termijn echo KiDoNe - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo MamaAnnelies - 24 januari - echo Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige JustMo - 28 januari - termijn echo Sassie - 29 januari - termijn echo Kwiebeltje - 29 januari - intake verloskundige Josie88 - 30 januari - intake verloskundige + termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo KiDoNe - 14 februari - termijn echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 - 7 weken 27 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Hi Welkom, ik heb je op de lijst gezet en je echo voor morgen ook. Wat leuk een 4e kindje! Zie je tegen de echo op morgen? Heel veel succes en plezier morgen en op naar een mooi knipperlichtje!!
Doet me goed dit topic met alle lieve dames, thanks! Sassie: ik herken het enigszins. Vind het moeilijk te beschrijven, maar ook een 'dicht gevoel' in mijn slokdarm, ook wat branderig, lijkt wel maagzuur, maar ook weer niet. Heb net wat vanilleyoghurt gehad in de hoop dat het af zou zakken, maar helpt nog niets... Annelies: ondanks dat het een darmenbuikje is, hartstikke mooi hoor! Pleak: hoop dat je je snel beter voelt, beterschap gewenst! Klavertjes4: welkom en natuurlijk gefeliciteerd! Veel succes morgen!
Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat je morgen dan al een echo krijgt, zal wel een hele geruststelling geven als de echo goed is. Duim voor je!
@MamaAnnelies: Jaa, ik hou het ook bij met foto's. Ik ga morgen weer een foto maken, dan kom ik 'm ff showen. Je ziet al wel verschil hoor met 4 week, 3 dagen (vorige buikfoto) en nu (bijna 6 weken). Heb al wel een beetje moeite om m'n buikje te verstoppen haha. Maar dat vindt ik niet erg
Leuk, ben benieuwd... Ja fijn he om een buikje te krijgen. Alleen wat lastiger om het stil te houden dan haha.
Pffff tis weer avond..... Ik ben zo onzeker weer... ik voel zo weinig. Zelfs toen ik mijn bh uit deed voelden mijn borsten niet heel bijzonder. Aaarrgghh word gewoon gek van die onzekerheid op sommige momenten. Ben soms zo bang!
Mijn borsten doen dubbel zoveel pijn nu En morgen gaan we zwemmen Mijn bikinitopje past niet helemaal goed meer Dat wordt nog wat als ik dan nog een keer wil zwemmen binnenkort, dan zal ik toch voor wat groters moeten kijken haha