Ah Clijntje, het is ook heel dubbel allemaal he. Ik ben zo verschrikkelijk beroerd, en zou graag met je ruilen . Maar aan de andere kant zou ik ook onzeker worden als ik maar weinig zou voelen. Tis even een periode waar we door heen moeten. Komt goed meis! 30 weken echo heb ik met mijn zoontje ook gehad, hij is van september 2011. Dat was toen net nieuw, leuk hoor nog een extra keer naar de beeb kijken! En met 36 weken zou er eventueel een liggingsecho volgen, mocht het onduidelijk zijn hoe de beeb lag. Maar dat was hier niet nodig. Net heeft ml zoontje naar het kdv gebracht, ik mocht lekker blijven liggen. Ik ben vandaag nog een dagje vrij. Eigenlijk zou ik de uk thuis houden, maar ik ben zo weinig waard dat het voor hem leuker is om lekker te gaan spelen op het kdv. Ik moet maandag weer werken, zie er als een berg tegenop! Hoe moet dat nou als ik zooo misselijk en moe ben? Iemand nog tips?
Ooh Clijntje dat is niet fijn. Begrijp je onzekerheid wel hoor. Het liefst ben je de hele dag misselijk, doen je borsten onwijs pijn zodat je in ieder geval echt zwanger voelt. Ik heb ook relatief weinig kwaaltjes en twijfel ook echt regelmatig of het allemaal wel goed gaat. Dus begrijp hoe je je voelt. Probeer alleen jezelf niet helemaal gek te maken. Anders ben je straks 12 weken en heb je 1/3 van je zwangerschap niet kunnen genieten omdat je jezelf steeds zo druk maakt.
@ pleak beterschap @ klavertje welkom en veel succes en plezier bij je echo vandaag @ clijntje , justmo heeft gelijk probeer een beetje te genieten want niet iedere vrouw heeft last van kwaaltjes en misschien omdat je er zo op aan het letten bent komen ze niet. Komt allemaal goed , knuffel. @ iedereen, weet iemand of je nou wel of geen salami mag eten. Ik zie op internet namelijk dat de ene zegt van wel en de ander van niet. Ik heb het gister en vandaag namelijk gegeten want dacht kan wel maar me gevoel zei ga toch even op internet kijken. Ik weet niet of het veel verschilt maar is runder salami. Ik dacht vrag eerst aan jullie voor ik de verloskundige ga lastig vallen
Waarom zou je geen rundersalami mogen ?? Gewoon lekker eten Je kan beter oppassen met rauwe melk kazen, rauwe ei, rauw vlees (filet american bijv), rauwe vis (tonijn, zalm uit plastic verpakking etc), orgaanvlees (ivm vitamine A)
@klavertje24 welkom en geniet vandaag. @clijntje dikke knuffel meid. Probeer toch te genieten. Ik ken je gevoel. Overdag nergens last van ben dan te druk met mijn dochter en savonds als ze slaapt heb ik alle rust en ga je teveel denken. @babywish91 in ieder geval weer een reden om te shoppen. @lootje fijn dat ml je zoontje heeft weggebracht. Kun je even lekker bijtanken. Hier is vl er uit gegaan voor mijn meisje. @30weken echo. Geen idee of het stsndaard is. Heb met mijn dochter in 2009 wrl een 30weken echo gehad om te kijken hoe ze lag. Hier van de week mijn eerste huilbui gehad. Sloeg nergens op. Voelde me niet lekker en lag in bed en ja hoor daar kwamen ze. Hier beginnen mijn (.)(.) Steeds meer pijn te doen. Straks even met mijn dochter naar de kapper. Ze heeft sinds kort een brilletje (+6 en +6, 5) erg fors dus de pony moet een heel stuk vanaf. Hangt nu over de bril. Niet echt handig. Vanavond gaat ze weer het weekend naar haar vader.
Meiden, Ik mag officieel van de lijst af! Na bijna 8 jr eindelijk zwanger, en dan nu een miskraam. Kleintje moet nu nog loslaten. Volgende week gaan ze kijken of het hulp nodig heeft. Xx
Ohw nee toch, krijg er tranen van in mijn ogen Jullie hebben zo lang moeten wachten en dan dit Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd!
Heel veel sterkte. Na zoveel jaren eindelijk geluk voor jullie en dan stort je wereld helemaal in. Hele dikke knuf meid
Ilkh: wat een verschrikkelijk nieuws! al zo lang moeten wachten op een beeb en dan is het eindelijk zover en kan je geluk niet meer op.... en dat dan je wereld nu zo in moet storten! echt verschrikkelijk! heel veel sterkte de aan komende tijd! xx
Sugarblossom , wat een prachtige echo! MamaAnnalies wat fijn dat alles goed is met de baby! Clijntje probeer te genieten..ik heb ook totaal geen kwaaltjes, maar heb2 x een positieve test en geen bloed, dus.....lekker zwanger!! llkh1984 Wat vreselijk, ik heb er geen woorden voor..heel veel sterkte!!! Pleak , beterschap!! Hier nog steeds verkouden, bijholtes zeer.. druk aan t stomen, neusspray. Heb t idee dat t wel losser komt! Joepie hihi. Verder nog geen kwaaltjes.... afspraak met verloskundige is nog niet echt gelukt haha, zij belt ons, we zijn er niet, wij bellen haar, antwoordapparaat.. enzenz maar t gaat lukken!!
Ik ben op werk stiekem aan het bijlezen (dus nog niet reageren) maar op jouw berichtje toch wel even een reactie. Ik vind dit echt zo ontzettend oneerlijk! Heel veel sterkte met dit nieuws en ik hoop niet dat er hulp nodig is. Een hele dikke knuffel.
moeders voor moeders is hier net langs geweest! was nog een heel gestres.... ik had een afspraak om 12 uur met die mevrouw... wat denk je... staat om 11.55 mijn baas voor de deur! die kwam spontaan even langs, even kijken waar we woonden! en hij weet nog van niets! en mijn schoonmoeder werkt daar ook en die weet ook van niets( ze word binnenkort 50 en dan willen we het vertellen!) nou ik was dus gelijk een streskip... ik hoopte zo dat die weg was als die vrouw er was en gelukkig ging die 12.10 weer weg en was die vrouw 10 min te laat hij reed weg en die vrouw kwam aangereden fjiewwwwwwwww haha maar al met al een mooie knal test en de sleutelhanger gehad en de wikkeldoek en het tijdschrift! ben ook gelijk begonnen met mijn eerste fles xx
Wat vreselijk oneerlijk dat dit kleintje niet bij jullie mocht blijven. Heel veel sterkte voor jou en je man!