Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Ah Clijntje, het is ook heel dubbel allemaal he. Ik ben zo verschrikkelijk beroerd, en zou graag met je ruilen :(. Maar aan de andere kant zou ik ook onzeker worden als ik maar weinig zou voelen. Tis even een periode waar we door heen moeten. Komt goed meis!

30 weken echo heb ik met mijn zoontje ook gehad, hij is van september 2011. Dat was toen net nieuw, leuk hoor nog een extra keer naar de beeb kijken! En met 36 weken zou er eventueel een liggingsecho volgen, mocht het onduidelijk zijn hoe de beeb lag. Maar dat was hier niet nodig.

Net heeft ml zoontje naar het kdv gebracht, ik mocht lekker blijven liggen. Ik ben vandaag nog een dagje vrij. Eigenlijk zou ik de uk thuis houden, maar ik ben zo weinig waard dat het voor hem leuker is om lekker te gaan spelen op het kdv. Ik moet maandag weer werken, zie er als een berg tegenop! Hoe moet dat nou als ik zooo misselijk en moe ben?
    Iemand nog tips?

2. JustMo

JustMo Niet meer actief

Welkom! En fijn dat je de echo vandaag al krijgt. Succes en ik hoop op een mooie echo voor je.

3. JustMo

JustMo Niet meer actief

Ooh Clijntje dat is niet fijn. Begrijp je onzekerheid wel hoor. Het liefst ben je de hele dag misselijk, doen je borsten onwijs pijn zodat je in ieder geval echt zwanger voelt. Ik heb ook relatief weinig kwaaltjes en twijfel ook echt regelmatig of het allemaal wel goed gaat. Dus begrijp hoe je je voelt. Probeer alleen jezelf niet helemaal gek te maken. Anders ben je straks 12 weken en heb je 1/3 van je zwangerschap niet kunnen genieten omdat je jezelf steeds zo druk maakt.

4. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@ pleak beterschap
    @ klavertje welkom en veel succes en plezier bij je echo vandaag :)
    @ clijntje , justmo heeft gelijk probeer een beetje te genieten want niet iedere vrouw heeft last van kwaaltjes en misschien omdat je er zo op aan het letten bent komen ze niet. Komt allemaal goed , knuffel.

@ iedereen, weet iemand of je nou wel of geen salami mag eten. Ik zie op internet namelijk dat de ene zegt van wel en de ander van niet. Ik heb het gister en vandaag namelijk gegeten want dacht kan wel maar me gevoel zei ga toch even op internet kijken. Ik weet niet of het veel verschilt maar is runder salami. Ik dacht vrag eerst aan jullie voor ik de verloskundige ga lastig vallen

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    #605 BabyWish91, 4 jan 2013
    Laatst bewerkt: 4 jan 2013
    Waarom zou je geen rundersalami mogen ??

Gewoon lekker eten ;)

Je kan beter oppassen met rauwe melk kazen, rauwe ei, rauw vlees (filet american bijv), rauwe vis (tonijn, zalm uit plastic verpakking etc), orgaanvlees (ivm vitamine A)

6. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    @klavertje24 welkom en geniet vandaag.

@clijntje dikke knuffel meid. Probeer toch te genieten. Ik ken je gevoel. Overdag nergens last van ben dan te druk met mijn dochter en savonds als ze slaapt heb ik alle rust en ga je teveel denken.

@babywish91 in ieder geval weer een reden om te shoppen.

@lootje fijn dat ml je zoontje heeft weggebracht. Kun je even lekker bijtanken. Hier is vl er uit gegaan voor mijn meisje.

@30weken echo. Geen idee of het stsndaard is. Heb met mijn dochter in 2009 wrl een 30weken echo gehad om te kijken hoe ze lag.

Hier van de week mijn eerste huilbui gehad. Sloeg nergens op. Voelde me niet lekker en lag in bed en ja hoor daar kwamen ze. Hier beginnen mijn (.)(.) Steeds meer pijn te doen.
    Straks even met mijn dochter naar de kapper. Ze heeft sinds kort een brilletje (+6 en +6, 5) erg fors dus de pony moet een heel stuk vanaf. Hangt nu over de bril. Niet echt handig.
    Vanavond gaat ze weer het weekend naar haar vader.

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Meiden,

Ik mag officieel van de lijst af! Na bijna 8 jr eindelijk zwanger, en dan nu een miskraam.
    Kleintje moet nu nog loslaten. Volgende week gaan ze kijken of het hulp nodig heeft.

Xx

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ohw nee toch, krijg er tranen van in mijn ogen :( Jullie hebben zo lang moeten wachten en dan dit :(
    Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd!

9. JustMo

JustMo Niet meer actief

Aah nee wat verschrikkelijk voor jullie!!! Heel veel sterkte de komende tijd.

10. mounia05

mounia05 Niet meer actief

wat erg :( heb er gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte

11. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Heel veel sterkte. Na zoveel jaren eindelijk geluk voor jullie en dan stort je wereld helemaal in. Hele dikke knuf meid

12. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oh meid toch, wat vreselijk. Heel veel sterkte gewenst. :(

13. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Heel veel sterkte lieve llkh
    Wat n verdriet.
    Dikke knuffel en deel aan jullie

14. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    o meid, wat is dit balen zeg! dikke knuffel en sterkte de komende tijd

15. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Ilkh: wat een verschrikkelijk nieuws! al zo lang moeten wachten op een beeb en dan is het eindelijk zover en kan je geluk niet meer op.... en dat dan je wereld nu zo in moet storten! echt verschrikkelijk! heel veel sterkte de aan komende tijd!
    xx

16. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sugarblossom , wat een prachtige echo!

MamaAnnalies wat fijn dat alles goed is met de baby!

Clijntje probeer te genieten..ik heb ook totaal geen kwaaltjes, maar heb2 x een positieve test en geen bloed, dus.....lekker zwanger!!:D

llkh1984 Wat vreselijk, ik heb er geen woorden voor:(..heel veel sterkte!!!

Pleak , beterschap!!

Hier nog steeds verkouden, bijholtes zeer.. druk aan t stomen, neusspray. Heb t idee dat t wel losser komt! Joepie hihi.
    Verder nog geen kwaaltjes.... afspraak met verloskundige is nog niet echt gelukt haha, zij belt ons, we zijn er niet, wij bellen haar, antwoordapparaat.. enzenz maar t gaat lukken!!:cool:

17. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik ben op werk stiekem aan het bijlezen (dus nog niet reageren) maar op jouw berichtje toch wel even een reactie.

Ik vind dit echt zo ontzettend oneerlijk! Heel veel sterkte met dit nieuws en ik hoop niet dat er hulp nodig is. Een hele dikke knuffel.

18. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    moeders voor moeders is hier net langs geweest! was nog een heel gestres....
    ik had een afspraak om 12 uur met die mevrouw... wat denk je... staat om 11.55 mijn baas voor de deur! die kwam spontaan even langs, even kijken waar we woonden!:eek: en hij weet nog van niets! en mijn schoonmoeder werkt daar ook en die weet ook van niets( ze word binnenkort 50 en dan willen we het vertellen!)
    nou ik was dus gelijk een streskip... ik hoopte zo dat die weg was als die vrouw er was:p en gelukkig ging die 12.10 weer weg en was die vrouw 10 min te laat:p hij reed weg en die vrouw kwam aangereden:p fjiewwwwwwwww
    haha maar al met al een mooie knal test en de sleutelhanger gehad en de wikkeldoek en het tijdschrift!
    ben ook gelijk begonnen met mijn eerste fles:D

xx

19. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Wat vreselijk oneerlijk dat dit kleintje niet bij jullie mocht blijven. Heel veel sterkte voor jou en je man!

20. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Heel dikke knuffel voor llkh84. Wat vind ik dit vreselijk voor jullie!!

Deel Deze Pagina