he meiden, lees al vanaf vrijdag alleen maar even mee, maar vindt het niet eerlijk om niets van me te laten horen. Maar ik voel me zo beroerd. sinds vrijdag heb ik pijn in mijn onderbuik, vanbinnen waar mijn litteken van de keizersnee zit, man dat is niet lekker zeg. Had de vk even gebeld, maar moetst niets forceren als ik pijn had, en lekker met een kruik op de bank gaan zitten. Verder draait mijn maag tig keer om, eet vrijwel niets, drinken gaat nog wel, maar kan me dan weer lekker zorgen maken of het wel goed gaat allemaal. Gelukkig nog maar tot woendsdag, dan hebben we iets meer zekerheid. Zijn er trouwens meer meiden die een keizersnee hebben gehad, en die daar nu ook last van hebben? Verder lees ik dat jullie vrijwel allemaal wel misselijk zijn, balen he! zo jammer. mijn kleine meid snapt er ook niet zoveel van dat mama niet zo gezellig is. En jullie zijn ook al namen aan het bedenken, ha ha wij hebben het er ook al over gehad, ik heb sterk het gevoel dat het een jongen wordt, maar soms ook een tweeling omdat ik me al zo beroerd voel, maar ja dat wachten we maar even af.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje Mounia05: 20 augustus - 22 jaar - 1e kindje Charley82: 21 augustus - 30 jaar - 1e kindje Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje KiDoNe: 28 augustus - 25 jaar - 2e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 deaugustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo Klavertjes4 - 4 januari - eerste echo Babywish91 - 8 januari - eerste echo gyn Pleak - 8 januari - eerste controle gyn ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Clijntje - 9 januari - eerste echo Renima - 9 januari - 21.00 - intake verloskundige + echo Charlie - 9 januari - eerste echo Letty - 14 januari - termijn echo JustMo - 15 januari - intake verloskundige + eerste echo SonjavT - 16 januari - intake verloskundige Lootje - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo Mama1982 - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo Mausje84 - 18 januari - intake verloskundige Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo Kwiebeltje - 22 januari - termijn echo KiDoNe - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo MamaAnnelies - 24 januari - echo Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige JustMo - 28 januari - termijn echo Sassie - 29 januari - termijn echo Kwiebeltje - 29 januari - intake verloskundige Josie88 - 30 januari - intake verloskundige + termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo KiDoNe - 14 februari - termijn echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 - 7 weken Ilkh1984 27 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
@pleak: je hebt mamma1982 op 29 december gezet last van de hormoontjes ? haha @mamma1982: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier
hihi ik zie het.. ik denk het, haha ik heb de 'hormoontjes smoes' ontzettend uitgebuit toen ik zwanger was van mijn zoontje, waarom er niet vrolijk mee door gaan Gelukkig geen december he mama1982, haha dan zou je wel heel lang zwanger zijn
Welkom mama1982. @pleak zou je mijn datum ook nog willen veranderen. Verloskundige heeft me tot nu toe op 28 augustus gezet. Nu wachten tot de echo.
Ik heb er ook last van hoor. Ik was deze week geld kwijt Had 2 briefjes van 50, en ik zou naar boven lopen om het in m'n porto te doen. Maarja, toen de keuken in gegaan en er niet meer aan gedacht. De volgende ochtend kijk ik in m'n porto en schrik me rot, waar is dat geld gebleven en oh god wat heb ik ermee gedaan. Bleek dat ik het tijdens mijn wandeling naar de keuken in m'n jaszak had gedaan. Wat een opluchting, maar ik ben bang dat ik nog eens echt wat kwijtraak of ergens laat liggen.
Och man..ik onthoud echt nog maar de helft. Normaal vraagt man aan mij of IK het wil onthouden. Nu vraag ik hem..euh schatje...dus zijn brein wordt nu extra getraind en ik word echt gek van mezelf!!
haha vergeetachtigheid.. ik moet zeggen.. hier valt het nog wel mee eigenlijk. Ben er vooral niet helemaal bij omdat ik me niet goed voel, verder valt het nog mee.
@clijntje: heel herkenbaar. Alleen vriendlief denkt dat vergeetachtigheid in de zwangerschap alleen voorkomt als je hoogzwanger bent. zwangerschapsdementie komt door de hoge hoeveelheid progesteron. En dat is nu volop in aanmaak Dus als hij mij vraagt: Weet jij nog wat ik gister had afgesproken met ... of: weet jij waar ik dat heb neergelegd gisteren. M'n hoofd wordt rood en ik begin te stotteren. Wordt hij boos en zegt ie: laat maar, heb ook niks aan jou. Pff, konden ze maar een weekje ruilen met ons. Kijken hoe beroerd ze zich dan voelen en hoe snel wij te hulp moeten schieten.
Haha dat zou wat zijn babywish, onze mannen zwanger voor een weekje Lijkt me erg leuk om te zien en om mee te maken Maar als je vriend er nu al bozig om doet, nou dan kan hij zijn lol op de komende maanden, het wordt alleen maar erger Bij mijn vorige zwangerschap vergat ik alles. En opschrijven had geen nut, ik raakte ook alles kwijt, agenda briefjes mobiel, haha.. Dusse het wordt nog leuk
Oh ja vergeetachtig... Héél herkenbaar! Ik was het altijd al, maar nu nog erger. Verder ben ik af en toe echt onuitstaanbaar, gisteren was ik des duivels omdat VL het laatste toetje op had gegeten (het ging wel om chocola, dus dat is ook niet niks ). Even later begon ik ontzettend te huilen omdat ik zo vreselijk deed, om vervolgens weer kwaad op mezelf te worden dat ik me zo hekserig gedraag. En VL? Die haalt z'n schouders op, zegt 'geeft niets', schudt met z'n hoofd en lacht om me (of lacht me uit?). Pfff... hormonen...
Mmmm Josie ERUGGG herkenbaar! Ik doe nog hard mijn best om lief te blijven doen. Maar als hij dan een afspraak maakt met mijn nichtje om zijn haar te knippen (omdat IK vind dat het weer moet) Ben ik echt pissig omdat hij dit bij ons thuis wilt doen en op een moment dat ik ook thuis ben. Of hij dat niet in zijn eigen tijd zonder mij en het liefst ergens anders kan gaan doen! Hahaha errruugggg reeeel gelukkig is mijn man echt heel lief en blijft maar herhalen, ach ja..die hormomen ook he..of kijkt me aan en begint te lachen..zucht..En ik mij maar schuldig voelen en terugkomen op eerder gezegde dingen..fijn joh die hormonen!! Ik hoop dat hij het nog zo een maandje of 7.5 uithoudt!
Hormonen. Pff nou mijn man heeft het de afgelopen 4,5 jaar al te verduren, dus deze periode kan er ook nog wel bij. (Ben de afgelopen 4,5 jaar af en aan zwanger of borstvoedende geweest). En ben ook enorm vergeetachtig en verstrooid momenteel. Dat heb ik bij de vorige 2 zwangerschappen niet zo erg gehad en misselijkheid ook niet. Misschien een tweeling Ben benieuwd. Morgen als ik thuis kom van me weekendje logeren met de kinderen, ga ik de vlk maar eens bellen voor een eerste afspraak