Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hey meiden,
    hier ook behoorlijk beroerd, ik heb idd. ook een soort drukkend gevoel op mijn maag, ik ken het gevoel ook en ik weet dat het van mijn darmen af komt! ik heb namelijk lactose-intollerantie en als ik iets verkeerd eet, krijg ik last van mijn darmen en gassen en daar word ik ook erg misselijk van! dat gevoel heb ik nu dus ook...ik kan ook echt bijna niet een grote boodschap doen en daardoor een vervelend gevoel en ook geen honger...
    verder nog zoooo moe, kan bijna niets:(

@kidone: jeetje wat heftig zeg! jemig dan komen er ook wel heel wat gevoelens los..veel suc6 met het verwerken! ik weet dat het moeilijk is, maar ik hoop dat het een mooi plekje kan geven!

@echo: jeee jippie ik mag morgen ochtend om 08.45! ben echt zenuwachtig! maar heb er ook zin in!

2. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    @Clijntje, ik heb ook al een week lang drukkend gevoel op me maag, zo ontzettend vervelend, het maakt me misselijk, maar hoef niet te spugen ofzo, hopelijk gaat het snel weer over.

@Kidone, klinkt wel heftig meid, succes met verwerken en met jullie verdriet, is niet niks allemaal.

@mamma1982, voor je het weet is het al woensdag, en kunnen jullie de kleine uk bewonderen!

wij hebben afgelopen woensdag ook de 1e echo gehad, jee een kloppend hartje gezien, zo fijn om te weten dat alles het doet. Mijn vk was nog niet bevallen dus was wel fijn om haar na 2 jaar ook weer even te zien. Uitgebreide intake gehad met haar vervangster, het is nu nl een duo praktijk, dus heb nu twee vk. Ach, ik ga toch in het zkh bevallen, dus het is alleen voor advies en controle's. Met 36 weken over naar het zkh.
    Over 4 weken de termijn echo, duurt nog zo lang!!!! Maar heb er op de een of andere manier wel vertrouwen in dat het blijft kloppen.

Verder maak ik me wel druk om mijn baan, ben per 1 mei werkloos, en tot nu toe nog niets gevonden qua ander werk, en straks heb ik een dikke buik, en wil toch wel graag een andere baan hebben hoor.

nou ja, we gaan even bakkie thee drinken met chocolaatje natuurlijk, want die lust ik nog wel;)

iedereen die deze week een echo krijgt, veel succes en plezier

3. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg een drukkend gevoel op me maag als ik veel heb gegeten, dus hou het bij kleine beetjes en dan gewoon wat vaker. Komt denk ik omdat je darmen omhoog worden gedrukt en daardoor je maag in de knel komt te zitten. Wordt nog wel erger, voordat het allemaal een plekje krijgt :p

4. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    ow dat stelt me erg gerust.... ughum... maar niet heus:p
    maar ik denk idd. dat het daar door komt, want als ik iets verkeerds eet is ook alles heel erg opgezet! en dan heeft dat natuurlijk ook ruimte nodig, waarschijnlijk dat ik dat gevoel dus idd. daar van ken;)
    alleen nu met een baby als reden, voor die reden heb ik heb met alle liefde over hoor!:)

xx

5. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hihi nou ik zit in de wachtkamer hoor!
    het sneeuwt hier ook nog eens! ik was bang dat ik te laat zou komen, maar gelukkig ben ik 10min. te vroeg!
    sneeuwt t bij jullie ook zo?

xx

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    kwiebeltje, fijn dat je zo vroeg aan de beurt bent! Ik heb over 2 weken pas om 17.45 mijn afspraak voor de termijnecho.

Ben je al aan de beurt geweest? Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!

7. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hier geen sneeuw (Nog) Hoe was je echo?????

8. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hoi meiden,
    nou ik ben helemaal gelukkig hoor! ons klein frummeltje lag lekker op zijn kop met een mooi kloppend hartje!
    ik ben 1 dag terug gezet, maar ze wou dat we over 2,5 week nog eens terug komen en dan kan ze met meer zekerheid zeggen hoe ver we zijn! ze zei over 2,5 week zou het zomaar al weer 2 dagen verder kunnen zijn!
    ik duik zo nog even mijn bed in... ben erg moe en misselijk!
    xx

9. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Super nieuws dus!!!

10. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb vanmorgen alle kids naar school gebracht, de jongsten zijn hun eerste ochtendje wennen.

KiDoNe, heftig zeg van die goede vriendin! En je oma in het ziekenhuis. Sterkte met alles.

Lootje, ik kan me voorstellen dat je het spannend vind, volgens mij heeft iedereen dat wel voor hun eerste echo, ik ook in ieder geval. Eigenlijk zegt de hoeveelheid kwaaltjes weinig, want iemand met weinig kwaaltjes kan toch een goede echo krijgen en iemand met veel kwaaltjes een slechte echo. Ik zal voor je duimen dat alles goed is.

Mamma1982, om 20.00 pas, volgens mij duurt zo'n dag dan wel lang.

Hoop 84, op zich wel fijn dat de kwaaltjes wel meevallen. Ik heb ook niet te klagen, naast de moeheid wel misselijkheid, maar niet overgeven wat ik bij de jongsten wel had.

Chiqui, ik heb ook al een zichtbare bolling, maar niemand heeft er tot nu toe wat over gezegd, ik denk ook dat veel mensen er niet naar durven te vragen voor het geval het niet zo is, haha.

clijntje, volgens mij zit je rond 8 a 9 weken op het toppunt van je hcg en gaat het daarna weer langzaam zakken, dus hopelijk heb je er binnenkort minder last van.

renima, fijn dat je een goede eerste echo hebt gehad!
    Qua baan, vervelend dat je nog niks anders hebt gevonden. Volgens mij heb je dan straks wel gewoon recht op een zwangerschapsuitkering via het UWV, dat start dan 4-6 weken voor je uitgerekende datum t/m 10-12 weken na je bevalling.

kwiebeltje, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

@sneeuw, hier ook geen sneeuw, maar volgens buienradar is de sneeuwwolk alleen over zuidwest Nederland?

11. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    owja dat zou idd. goed kunnen, alleen over t zuid-westen, daar wonen wij;)

ja ik ben helemaal happy met de echo!:)

12. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Kwiebeltje: fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Hier ook sneeuw, in het noordoosten.

13. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Wat een goed nieuws de goede echo's :D

Hier (in amsterdam) is ook nog geen sneeuw. Ik hoop dat de sneeuw mooi weg blijft want ik ben met het openbaar vervoer en de NS kan nooit zo goed omgaan met sneeuw :(

14. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwiebeltje, wat fijn een kloppend hartje! Bijzonder he, zo'n echo!! Is zo onwerkelijk om zo'n klein vruchtje in je buik te zien dobberen. Moest beide keren huilen bij de eerste echo, en verwacht deze keer niet anders hoor ;). Geniet ervan.

Sassie, vindt je het niet spannend dat je twee knullen alweer zover zijn dat ze naar de bs gaan? Mijn oudste gaat in sept en heb er nu al pijn in mijn buik van hoor. Ze worden zo snel groot, snik. Ik vind opvoeden wat datbetreft zoiets dubbels! Het is heerlijk genieten, maar ook telkens een beetje meer afstand nemen en afscheidnemen. Kan ik soms echt verdrietig van worden :(.

Hier ook geen sneeuw, maar stralende zon. Vanochtend wel een uur buiten geweest me me twee kinderen. Zijn echte buitenkindjes, heerlijk! :)

15. mounia05

:$ zit echt te vechten hier om me ogen open te houden. Heb vannacht denk ik maar 3 a 4 uurtjes geslapen :( Daardoor totaal geen zin om te werken. Heb net even gekeken welke dagen ik vakantie op ga nemen :p Echt heerlijk plannen met die zwangerschapsverlof. Over 10 weken neem ik even 6 daagjes vrij dan na 3 weken weer wat daagjes en dan hoef ik nog maar tussen de 10-12 weken te werken en dan begint het verlof alweer en dan kan ik 5-6 weken na me verlof gewoon weer 12 dagen vrij hihi ;)

Hopelijk wordt het deze zomer beetje lekker weer dan is ons verlof nog lekkerder :p

Deze week hoor ik of me zus ook zwanger is , echt spannend :D

Sorry als ik jullie verveel met me nutteloze berichtje , maar zo is de tijd voor mij weer een beetje voorbij gegaan en kan ik bijna naar huis :)

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Kwiebeltje, was fijn dat je echo zo goed was :D fijn he om dan even te kunnen spieken naar je kleintje, maakt het zo echt allemaal ineens!

Ik wou net typen, hier ook geen sneeuw, ik draai me om om in de tuin te kijken. Wat zie ik: SNEEUW :D mooi hoor :D

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ MOunia, dat zal leuk zijn zeg als je zus ook zwanger is!!! Kunnen jullie lekker zwanger zijn!

Aangezien ik sinds augustus thuis ben en niet meer werk, hoef ik deze keer geen vakantie op te nemen.. Wat een raar gevoel :) Vorige keer bij mijn zoontje was ik heel druk aan het plannen met de vakanties en nu ben ik sowieso al thuis ;) raar gevoel ;)

@ Sassie, en hoe is het met je zoontjes gegaan? Vonden ze het leuk? Bijzonder hoor zo'n eerste ochtendje :) was zeker wel stilletjes in huis?

18. mounia05

haha dan zal de sneeuw ben ik bang op een gegeven moment toch ook mijn kant op komen.

ja is wel leuk denk ik :p mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, me zus wilde het super graag dus toen ze hoorde dat ik zwanger was en haar eisprong eraan zat te komen heeft ze super hard geklust :p

hebben jullie je kinderen naar de peuterspeelzaal gedaan of gewoon thuis tot de kleuterklas ?

19. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwiebeltje , wat fijn dat je een mooie echo had, bijzonder lijkt me!!
    Ik moetnog wachten tot de 30ste en dan maken we een afspraak voor de termijnecho ....Ppff vind t maar lang duren:) hopelijk diezelfde week!:D

Hier geen sneeuw, maar wel heerlijk zonnig weer.

20. Mamma1982

Mamma1982 Actief lid

26 dec 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super, geniet ervan!!

Deel Deze Pagina