Heeeel herkenbaar! En ondanks dat ik uiteindelijk tijdens mijn vorige zwangerschap er ontzettend van heb kunnen genieten, toch tijdens deze zwangerschap durf ik het weer niet.
Ben dus niet de enige... Baal er wel van hoor, net wat ik zeg, de behoefte is er wel. Misschien toch maar 'gewoon doen', anders komt er de komende 9 maanden niks van...
ik merkte bij mijn zoontje wel dat ik het op een gegeven moment niet meer zo eng vond. hopelijk bij jou ook
Dames hier zijn we ontzettend blij. Een goede echo en een kloppend ♡. Wel terug gezet naar 6weken en 4 dagen. Hier had ik zelf ook op gerekend. Maar blijf lekker bij jullie meeschrijven. Uitgerekende datum 6 september. Onze smile kan er niet meer vanaf.
Josie88, is wel herkenbaar, heb er soms ook last van.. Kidone wat fijn dat je een goede echo hebt! En blijf maar gezellig hier meeschrijven
ik had dat vlak nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was maar moest toen denken aan een GTST aflevering Charlie was toen zwanger van Nick en Nick wilde geen seks omdat hij bang was dat het schadelijk was en toen zei Charlie iets van dat het babietje in een stevige vissenkom zit en niet aangeraakt kan worden
Josie, Ik had dat ook, maar al 2 nachten echt euh extreem duidelijk gedroomd, dus toen wakker geworden en de 2e ochtend kon ik mezelf niet meer bedwingen...t gebeurde bijna voordat we er erg in hadden.. Daarna 2 dagen gekeken of er niks raars gebeurde..maar zelfs dat gebeurde niet!
Wat fijn Kidone!! Geniet er lekker van! Dat van sexen herken ik ook! Ik heb zoiets van even nog niet ofzo... Ik ben nu ook iedere x zo moe dus dat scheelt.. Ik heb vrijdag, echo! Ik moet met een volle blaas komen.. Hadden jullie dat ook?? Spannend!
@kindone: super meid, geniet er lekker van! @seks: pff ik heb gewoon echt weinig zin, alles is ook zo gevoelig daar beneden, veel erger als normaal, dus ik heb ook gauw dat het niet fijn meer voeld! maarja mijn partner begrijpt het wel, want ik ben daar heel eerlijk over, want ik vind t niet leuk om te zeggen dat ik het lekker vind terwijl t pijn doet, of niet fijn voeld! maarja er zijn gelukkig nog meer manieren @mausje: tegen mij was dat niet gezegt, maar ik kreeg ook een inwendige echo en dan is het beter om juist een lege blaas te hebben! als je uitwendige echo krijgt dus via de buikwand dan is het beter om een volle blaas te hebben omdat je blaas je baarmoeder dan iets omhoog drukt en dan kunnen ze het beter zien! xx
Dames met een goede echo: wat geweldig om te lezen!! Ik hoop dat de misselijke dames hier snel vanaf zijn. Hier met vlagen misselijk, maar is nog redelijk te doen. Ik eet de hele dag kleine beetjes. Maar als ik jullie verhalen lees, valt het nog mee bij mij. Griep gelukkig bijna geen last meer van. Wel nog steeds verkouden, maar niet meer de hele dag in bed liggen gelukkig! Hier geen behoefte aan sex. Had ik de vorige x ook niet. Heel gek, normaal gesproken wel namelijk best hoog libido. Maar zodra de hormonen opspelen van de zwangerschap is het voorbij..maar het kan echt totaal geen kwaad. Ik zou zeggen: geniet ervan!! Vind het jammer dat mijn libido zo sterk afneemt.
Hallo dames, Nog niet veel puf gehad om te reageren, maar lig sinds gistermiddag al op bed de hele boel bij elkaar te kotsen. Kon niks binnen houden, alles kwam er gelijk weer uit. Gaat nu sinds de middag al wat beter gelukkig en kan weer normaal wat eten. Zal zo even verder gaan bijlezen.
Hallo allemaal! Heb even terug gelezen en iedereen met een mooie echo gefeliciteerd! Heb morgen de intake bij de verloskundige.. heb er erg veel zin in..Want deze "oudere" verloskundige was erbij toen mijn man geboren werd.. toen ik geboren werd.. en toen onze zoon geboren werd.. ze vind het geweldig om de 2e generatie te doen.. en nu kan ze dus ook onze zoon zien die nu al 1,5 is.. ondanks dat ik nog geen echo krijg.. ben best wel jaloers op de meiden die er al wel 1 heeft gehad.. ik wil ook zo graag een kloppend hartje zien, en ben soms best wel bang.. wat als er geen hartje klopt? dan ben ik al zolang zwanger van "niks" mn man probeert dit regelmatig uit mn hoofd te praten.. maarja overal op dit forum hoor je ook zulke vreemde dingen, dat de hormonen wel een loopje met je nemen.. Ook ben ik blij dat ik misselijk ben, was vanmorgen blij dat ik moest overgeven.. want gister voelde ik me kiplekker en begon weer eens te twijfelen.. bah! Sommige zullen dit vast wel herkennen.. sorry voor het lange verhaal..
Nou heb mn intake gehad bij de verloskundige.. en gelijk een afspraak gemaakt voor de 12 weken echo.. die heb ik 4 februari om 12.00 ben heeeeeeel benieuwd! maar nog even 2 weken geduld!
Help! Haha ik ben echt niet vooruit te branden op mijn werk. Pff heb t echt loodzwaar gister en vandaag weer komt echt niks uit mijn handen na ongeveer 12uur. Niet handig in mijn beroep zien we maar zeggen
Jaaa ik ben terug van de verloskundige. Had een intake + echo en ze zei toen we binnen maar, eerst maar de echo dan? Ja graag! Uitwendig was er een frummeltje met kloppend hartje te zien! Uk zat erg tegen de wand geplakt, meten was wat lastig, ze wilde nog wel inwendig proberen of over 3 weken alsnog een echo. Maar voor dat laatste gekozen! De lengte is overigens wel overeenkomstig de verwachte zwangerschapsduur, maar ik ben nu of 8.1 of 8.4. Scheelt paar dagen dus. Was echt fijn om ons kindje te zien! Voel me een stuk geruster nu, tis echt een opluchting! 7 februari is de termijnecho, wil iemand dat voor mij in de lijst zetten? Thanx!
Hier ook alles goed! Hartje zien kloppen en er zat zelfs al beweging in de kleine frummel... 1 dag vooruit gezet, maar eerst maar even de termijnecho afwachten, voordat ik iets ga aanpassen. Helemaal happy dus!!