Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Moeten er nog nieuwe afspraken bij gezet worden??

@ Charlie, jeetje heftig zeg!! Hopelijk knap je snel een beetje op en ben je snel weer thuis! Dikke knuffel

2. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    @BW: wow mooie echo meid, zeker iets om trots op te zijn! die twee hebben het veelste gezellig samen joh! die blijven lekker bij mama plakken!
    ik snap overigens wel hoe kwetsbaar je voeld!
    krijg ik ook steeds meer last van!

@ de valpartij van jossie: oei, gelukkig een zachte landing! nou maar hopen dat die spierpijn morgen ook weg blijft! dat heb ik tenminste altijd zo erg, op de dag van de sneeuw niets maar de ochtend daarna... auw!
    maare wat voor hond heb jij dan? dat moet een flinke zijn:p?

@Charlie: ik geloof dat ik mijzelf redelijk herken in je verhaal! hier ook een lichtgewichtje! woog 53 kilo! vorige week haalde ik net de 50 kilo niet eens meer! ik hield mijzelf ook op gewicht met Shakes toe te voegen aan mijn eten! maarja die mag je helaas niet tijdens de zwangerschap! ik ben veel lichter geworden sinds ik heel veel last kreeg van lactoseintolerantie! veel last van diaree en ik wist nog niet dat ik dat had maar ik ging in nog geen jaar tijd van 62 kilo naar 53 kilo! toen bleek dat ik lactoseintolerantie heb en ik mag nog maar 0,0 lactose binnen krijgen per dag! toen ik daar eindelijk een beetje mee om kon gaan bleek ik ook nog eens candida in mijn darmen te hebben waardoor ik er nog eens een aangepast dieet boven op kreeg! toen woog ik nog maar 50 kilo, maar daarna weer aangekomen met de Shakes tot 53 kilo en daar altijd een beetje op blijven hangen! en ik ben ook 1,70m!
    maarja hier ook een paar weken erg misselijk geweest en 0,0 energie en je douche verhaal was hier exact het zelfde! ik heb nu ondertussen een douche kruk gekocht! helpt geweldig scheelt veel energie! maarja ik heb er bewust voor gekozen niet naar de dokter te gaan omdat ik dus ook vreesde dat ze me op wouden nemen! gelukkig gaat het sinds vorige week wat beter en fat komt denk ik puur omdat ik een weg in het eten drinken heb gevonden, dusja dan automatisch ook gelijk meer energie!
    nou heel verhaal, maar ik denk dat ook jij snel op die roze wolk mag genieten hoor! want zodra je wat voeding binnen houd en wat vocht ga je je al snel wat beter voelen en krijg je wat energie terug! en je bent daar natuurlijk wel in super goede handen!
    nou veel suc6 meid!
    xx

3. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    owja pleak: ik heb 31 januari om 20.25 mijn 2de termijn echo!

xx

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Kwiebeltje: ik heb een uit de kluiten gewassen Golden. Geen dikkerd, maar wel hoog en breed. Als die dus de kolder in z'n kop heeft, kan ik het vergeten. Naja, in dit geval gelukkig dat er veel sneeuw lag, ik viel met m'n bovenlichaam in een bult sneeuw, alleen m'n knie raakte de stoep, dus de schade zal morgen wel beperkt zijn (hoop ik). Zal er vast komisch uit hebben gezien... Mooiste van alles was de kop van onze hond die om de sneeuwbult kwam kijken met een groot vraagteken boven z'n kop: 'eh, wat doe jij?' ;)

Mamavannikhil, Pleak en Madeliefste: heel veel plezier morgen!

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hahaha, zie het al voor me! ;)

En thnx, morgen ook bloedprikken voor de geslachtsbepaling - onwijs spannend allemaal!

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oooh, da's zeker spannend!! Nogmaals veel plezier!

7. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hihihi ja en jij maar denken..., uh ja dat is jou schuld:p
    hahaha wel leuke honden zijn dat!
    mijn schoon broertje heeft hovawards honden, die zijn ook zo groot en sterk en speels als die tegen je aan springen val ik al bijna om joh! bij mijn oude oppas kindje hadden ze er ook 1tje thuis! ik d8 die ga ik wel even uitlaten, maar dat beest was gek op vogels en die probeerde die dan ook te vangen:p dusja daar vloog ik ook mooi achteraan:p gelukkig kwam er een paal voorbij waar ik me aan vast kon houden en toen hing ik echt letterlijk met 2 armen om een paal een hond tegen te houden:p ook dat zou er erg grappig uit gezien hebben:p

xx

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Haha, ja ook met honden kun je heel wat beleven. Denk dat 'ie het trouwens ook groot feest vindt wanneer er straks een kleintje is. Weet wel zeker dat dat helemaal goed gaat, hij is gek op kinderen. Ben zelf ook met dieren opgegroeid, vind het zo mooi de vriendschap tussen dieren en kids. Zwijmel, zwijmel... :D

9. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Wat bijzonder om een echo van een tweeling te zien. Echt een mooie echo :D

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's

Bevallingslijst

Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kindje
    Mounia05: 20 augustus - 22 jaar - 1e kindje
    Madeliefste: 22 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje
    Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje
    Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje
    ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje
    JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje
    SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje
    Saskia1980: 27 augustus - 32 jaar - 4e kindje
    Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje
    MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje
    Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje
    KiDoNe: 28 augustus - 25 jaar - 2e kindje
    Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje
    Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje
    Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje
    Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje

Afspraken, controle & echo's

MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Pleak - 23 januari - intake + echo
    Madeliefste - 23 januari - afspraak gyn, over erfelijkheidsonderzoek/diagnostiek
    Sugarblossom - 24 januari - echo + afscheid ziekenhuis
    Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige
    JustMo - 28 januari - termijn echo
    Letty26 - 28 januari - 2e echo
    Sassie - 29 januari - termijn echo
    Kwiebeltje - 29 januari - intake verloskundige
    Josie88 - 30 januari - intake verloskundige + termijn echo
    Hoop 84 - 30 januari - intake verloskundige
    Kwiebeltje - 31 januari - 2e termijn echo
    SonjavT - 4 februari - termijnecho
    Pleak - 5 februari - termijn echo
    Sassie - 6 februari - intake verloskundige
    Lootje - 7 februari - termijnecho
    Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo
    KiDoNe - 14 februari - termijn echo
    Pleak - 15 februari - 2e controle gyn + echo

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Flower 82 - 7 weken
    Ilkh1984
    MamaAnnelies

26 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing

Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Dank je Josie; ik ben al helemaal op van de zenuwen. Bij mijn zoontje was bij dit termijn de afwijking geconstateerd op de (termijn)echo, dus dat maakt de echo van morgen wel extra spannend. Hopelijk is deze keer alles in orde en wordt het een ontspannendere zwangerschap :)
    Gelukkig heeft mijn man de hele dag vrij genomen, we gaan daarvoor even lekker de stad in, broodje eten - afleiding zoeken, en dan om 15.30 de afspraak.

Vorige keer hadden wij de intake afspraak pas bij 11 weken en toen maakte deze vrouw de echo via de buik en die was mega onduidelijk. Ik hoop dus maar dat er morgen ook een goede inwendige echo kan worden gemaakt en niet dat het maar een vaag onduidelijk plaatje wordt.

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik weet trouwens niet wanneer mijn volgende afspraak is.
    Als het goed is ontvang ik een oproep voor de volgende afspraak.
    Want ik stap over naar zkh in de stad.
    En mocht die afspraak pas over 3 week zijn, dan krijg ik tussendoor nog een echo bij dit zkh.
    Oowja, ik kreeg ook foliumzuur 5mg voorgeschreven.
    Ze zei dat ik dat wel nodig had, vooral omdat het er 2 zijn.

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Fijn dat je tussen door ook nog een echo krijgt babywish! Kan je nog even spieken hoe het met je kleintjes is. :)

14. mounia05

Dames die vandaag echo en intake hebben veel plezier en succes en hopelijk zetten we einde van de dag allemaal goede berichtjes neer :D

15. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoihoi,

babywish, ik hjeb ook folium 5mg (andere reden hoor). buiten dat je er moeite voor moet doen (naar de apotheek, merk je er niks van ;) )
    Hier was alles goed en weer een RUKECHO waar je niks op ziet dus kan hem weer niet posten!
    De gyn kwam er na de acho achter dat er bij ons in de familie veel 2-lingen voorkomen dus bij de echo had ze er niet zo op gelet (gelukkig zei manlief het nog tijdens de echo). Dus...volgende keer weer een check.
    Ik HAAT overigens de echo's die inwendig moeten. Ik hoop de volgende keer een keer op een uitwendige.
    Kort verhaal: Gister was geen succes, niet zo een aardige gyn, vrij bot en volgende week woensdag mogen we weer :)

Charlie...kijk je uit...sterk maar snel aan!

Dames die een echo hebben...veeeeel plezier :)

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Clijntje: Wat vervelend dat je nog geen duidelijke echofoto hebt gekregen :(
    Hopelijk volgende week een mooie echo en een mooie foto (die je ons kan showen) :D

17. mounia05

Nou dames ik hoop dat jullie goed nieuws hebben :)

Ik helaas niet :( het hartje klopt niet meer. Het is echt pas gestopt met kloppen want de baby is 2,5 cm.

18. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Mouia neeee dat meen je niet! Wat een pieieiep nieuws!
    Gatverdamme wat een nieuws!
    Dikke knuffel

19. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Gadver, wat een naar nieuws Mounia... :( Ik wens je heel veel kracht en sterkte!

20. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Mounia heel veel sterkte. Wat een rotnieuws. Dikke knuffel

Deel Deze Pagina