Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    mounia: wat erg:( heel veel sterkte!
    xx

2. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Mounia verdorie....wat vreselijk. Heel veel sterkte meid :(

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Mounia; jeetje je zet me wel weer even met beide benen op de grond. Wat ongelofelijk rot voor je meis, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel :(

Hier vandaag ook een echo gehad, hartje zien 'kloppen' maar het was zo'n onduidelijke echo dat mijn man het niet heeft gezien en zich niet helemaal gerust voelde. Maar ik heb het wel (denk ik vaag) gezien, alleen werd de echo (en het verdere gesprek) uitgevoerd door een arts-assistent, die voor de echo zei, laten we eerst maar is gaan kijken of we hier wel met een intakte zwangerschap te maken hebben. Beetje bot-raar geformuleerd. Zodra hij het hartje zag kloppen (missch 6 seconden later) stopte hij de echo al, ik denk iets gezien te hebben, mijn man dus niet.. De gyn (van 2 weken geleden, onze vaste gyn zeg maar) vond het belangrijk, gezien de vorige spannende zwangerschap, er een echo gemaakt zou worden om ons stapje voor stapje door de spannende weken heen te trekken. Dit voelde wel erg anders dan ik had verwacht.
    Verder was het intake gesprek heel raar. We hebben al een hele geschiedenis in het ziekenhuis, maar hier wisten ze niets vanaf. (dossier was zoek) dus moesten we alles weer vertellen. Ook allerhande discussie over afspraken die al met onze eigen gyn gemaakt zijn, omdat dat niet volgens protocol was. Hij was verder super aardig hoor, maar ik had zo tegen de afspraak opgezien en uitgekeken te gelijkertijd. en nu viel het zo 'tegen'.
    Ik voel me echt een beetje ondankbaar hoor Mounia, ik bedoel, ik zou super blij moeten zijn en voel dat ik nu echt een beetje zit te zeuren.

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik begrijp je gevoel Pleak, maar dat is geen zeuren hoor. Is toch ontzettend rot dat het niet fijn is gegaan? Wanneer mag je weer voor een echo?

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Dank je :)
    Over 2 weken mag ik weer. En ik weet dat dat niet lang klinkt, maar voor mijn (ons) gevoel is het wel lang. Maar een hoop afleiding zoeken en hopen dat het snel de 5e is ;)

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Heel begrijpelijk hoor. Hoop dat het dan wél een fijne ervaring is met een mooi beebje!!

Hier nog een week en een uur wachten. :D

7. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Bedankt meiden.

@ pleak ik snap je hoor , ik zou me ook zo voelen. Nu duimen dat over 2 weken het een betere afspraak wordt en je man het hartje ook goed ziet kloppen :)

Ik moet nu gaan beslissen of ik wacht tot het vanzelf eruit komt of dat ik medicijnen ga nemen. Heeft iemand ervaring met die medicijnen ? Me schoonmoeder heeft ook miskraam gehad en bij haar kwam het maar niet en moest uiteindelijk alsnog hulp krijgen. Ik twijfel dus heel erg omdat ik graag zo snel mogelijk opnieuw wil proberen zwanger te worden.

8. Mamma1982

Mamma1982 Actief lid

26 dec 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeeeee dat meen je niet! Wat vreselijk...heel veel sterkte...

9. Mamma1982

Mamma1982 Actief lid

26 dec 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet doen waar jij je prettig en goed bij voelt. Vooral niet overhaast beslissen en je goed laten voorlichten. Veel succes met deze moeilijke keuze...

10. Mamma1982

Mamma1982 Actief lid

26 dec 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het wel hoor. Iets meer begrip en inlevingsvermogen mag je toch wel verwachten vind ik. Het is zo bijzonder en intens allemaal. Maar ook niet vanzelfsprekend (leren we helaas vandaag maar weer). En ook heel slecht dat je gegevens niet bekend zijn. Zou het wel de volgende x aangeven.

11. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Hey meiden,

Ik dacht ok kom eventjes kijken hoe het met iedereen is.
    Zie erg veel goede en mooie echo!
    Super, lekker genieten nu!
    Er zijn ook al meiden over de 12 weken heen, heerlijk eindelijk wat meer zekerheid!

@Mounia05, vreselijk om te lezen. Snap heel goed dat dat schrikken is en dat het erg moeilijk is nu.
    Ik heb gewacht tot mijn lichaam het zelf afstootte, het heeft bij mij een week geduurd voordat mijn lichaam ons kindje afstootte.

Ik zou als advies geven om eerst even te wachten want het is en blijft het beste als je lichaam het zelf oplost. Aan medicijnen en een curettage zitten altijd risico's. Mijn vk heeft ook gezegd dat als je lichaam het zelf oplost (klinkt zo hard) je lichaam ook sneller geneest en je lichaam dus ook minder lang van slag is dan als je geholpen word.

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Dikke knuffel

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @mounia: He bah, wat klote meid :(
    Ontzettend veel sterkte en een dikke knuff.

13. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte ermee.

Even kort, want ik heb vandaag extra moeten werken. En manlief heeft deze week middagdiensten dus best wel druk met de kids en het huishouden.

Pff nog 6 nachtjes slapen voor mijn eerste echo. Ik vind het toch wel spannend worden. Zeker na het bericht van Mounia.

14. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Ah Mounia, wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte meis!

15. mounia05

Bedankt meiden. Ik heb met een vriendin gepraat die in het olvg ziekenhuis werkt en vroeg haar kan het zijn dat het kindje verkeerd ligt waardoor het hartje niet te zien is. Ze zei dat het kon maar dat je hoe dan ook wel een hartje moet horen. Maar die vrouw heeft niet geluisterd alleen gekeken dus ik heb vanmiddag een afspraak in GGD en laat hun nog een keer een echo maken desnoods laat ik hun ook inwendig doen zodat ik het 100% zeker weet. Als de conclusie hetzelfde is wacht ik nog even zodat me lichaam zelf het eruit kan halen en gebeurd er niks dan pas ga ik er wat tegen doen.

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @mounia: fijn dat je het van een positieve kant bekijkt en niet bij de pakken neer gaat zitten. Goed dat je een opnieuw een echo eist om het zeker te weten.

Ik mag 29 januari om 10:15 weer naar de gyn :D
    Wel spannend, want het is de eerste keer in het nieuwe ziekenhuis.

17. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Mounia, wat moeilijk! En je hebt dus nog een beetje hoop begrijp ik? Heel veel sterkte, en succes vanmiddag! Ik hoop met je mee dat je dan een hartje gaat horen!

18. mounia05

Ben terug van de GGD. Er is echt geen hartje meer. De echo is inwendig gedaan en ze heeft met geluid geluisterd. Inwendig heeft de kindje de grootte van 8 weken en 5 dagen dus het ziet ernaar uit dat het 9 dagen geleden is overleden. Maandag afspraak in het ziekenhuis om me opties te bespreken.

Voor iedereen, heel veel plezier en succes met jullie zwangerschap en het is jullie gegunt om gezonde mooie kindjes te krijgen straks in augustus. Vond het gezellig om met jullie te kletsen maar ga nu stoppen op de site tot het weer raak is :)

19. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hele dikke knuffel!

20. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat naar Mounia... Nogmaals veel sterkte en een dikke knuffel.

Deel Deze Pagina