Klopt, echo was prima Verder is bloedgeprikt voor de geslachtsbepaling, dit ivm de erfelijke ziekte die ik draag en waarvan jongetjes erg ziek worden. Onwijs spannend nu dus...nog een week wachten >.<
Mounia, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens je heel veel sterkte en dat het maar weer snel raak mag zijn. Pleak, kan me voorstellen dat zo'n eerste echo en intake dan enorm tegenvalt zeg! Niet leuk. Mogen we samen tot de 5e feb duimen draaien. Ik vind het ook mega lang duren hoor, dus kan me voorstellen dat dat voor jou nu helemaal lang voelt! Sassie, voor jou bijna zover dus, fijn zeg! Hier gaat alles zijn gangetje. Er veranderd niet veel. Misselijk en moe en verder gaat het erg goed met me! Soms wel erg onzeker of alles wel goed is daarbinnen, vooral als ik het bericht van Mounia weer lees, komt mijn eigen ervaring toch ook weer een beetje naar boven . Dus dat probeer ik dan maar snel te verdringen en mezelf voor te houden, dat zolang ik me misselijk en moe blijf voelen het wel goed zal zitten. Was het maar 5 feb !!
Madeliefste, wat als het een jongetje is? Wat lijkt me dat verschrikkelijk om zo in onzekerheid te zitten zeg! Worden ze er altijd erg ziek van?
Zo, dat is zeker spannend. Duimen draaiend nog een week wachten. Fijn dat de echo in ieder geval goed was!
@madeliefste: pff dan gaat jou weekje ook erg lang duren! krijg je dan alleen het geslacht te horen? of word er ook gelijk gekeken of de kleine dat ook eventueel bij zich draagt? of kan dat niet? naja ik duim voor je dat alles goed is en komt! @ mounia: ik vind het echt rot voor je meid! ik vind het wel erg knap dat je de moed hebt gehouden en als nog een echo hebt geeisd! ik vind het vreselijk voor je dat je vandaag alsnog te horen hebt gehad dat het hartje niet meer klopt! maarja... nu heb je wel zekerheid en zal je je later niet meer afvragen of het wel echt zo was! zeker als je er voor kiest om het weg te laten halen! nouja... ik hoop dat je er een weg in kan vinden! heel veel sterkte! en suc6 met je besluit! ik hoop dat 2013 toch nog het jaar mag worden waarin ook jij mama word! xx
Zometeen komt MvM weer om de wissel van de kratten te doen! Is alweer de 3e week. Dat gaat dan wel weer best snel als ik het zo bekijk. Voor de rest gaat de tijd maar traag tot de eerste echo. Ik heb trouwens wel al bloed laten prikken, dus die gegevens zullen nu wel ongeveer binnen komen. Fijne dag allemaal
Mounia05 Wat ontzettend sneu om te horen Ik wil jouw en je partner veel sterkte wensen! En hoop dat je snel weer zwanger mag worden! Chiqui Gaat dat hard hé? Ik heb een dikke boek: geboorte gids in de brievenbus gekregen van ze. Jij ook? jij had je toch ook in december aangemeld? Madeliefste Wat fijn om te horen!! Sassie Super spannend! Eindelijk al bijna... Duim voor je op een mooie echo & kloppend hartje. Pleak Jeetje, lijkt me ook verwarrend. Hoorde van mijn zus ook dat niet ieder verloskundige of ziekenhuis een goede echo apparaat heeft. Kan me voorstellen dat jullie ongerust werden ervan, zou ik ook hebben. Mogen jullie het niet over doen? Zeuren doe je niet hoor is gewoon erg logisch. *knuff* Clijntje Hier gelukkig de volgende keer een uitwendige pfff. Heb al zoveel inwendige gehad met onderzoeken en IUI + ICSI avontuur. Allemaal Ik heb gister de termijnecho gekregen (2e echo) en was zo ontzettend onzeker weer maar gelukkig klopte het hartje weer mooi en het bewoog! Was zo leuk om te zien!! Ze heeft mij 4 dagen vooruit gezet ben nu 11 weken & 2 dagen zwanger vandaag. Zo even het lijstje aanpassen. Verder naar de gynaecoloog geweest, afscheid genomen op het IVF afdeling en het ziekenhuis in Eindhoven, ook al is het heel raar er liggen nog 3 cyro's van ons daar in de vriezer! Misschien voor broertje of zusje later. Ik ga nu naar het ziekenhuis bij ons in de buurt bij de ouwe gynaecoloog. Ik moet maandag even bellen en dan mag ik een 12 weken echo doen in dat ziekenhuis. Of ik naar een verloskundige gaat weet ik nog niet i.v.m achtergrond. Misselijkheid is op en af hier. Heb nog niet het gevoel dat het met 12 weken gaat zakken. Verder rugklachten (was al voor de zwangerschap in 2011) en last van bandenpijn. Maar voor een goed doel!!!! Heb echt genoten van de echo gister heb er meteen over gedroomd vannacht. Ik ga zo een speen komen met "I love oma" erop mijn mams viert morgen haar verjaardag en dan gaan we gourmetten. Kraamzorg vastzetten, alvast bellen voor geslachtsbepaling bij een echocentrum en even doornemen over de nekplooimeting of we dat gaan doen (we denken van niet). Bekijk bijlage 301227 Meer foto's staan in mijn fotoalbum.
Haha eigenlijk klopt het niet meer nu mijn uitgerekende datum 14 augustus is maar je weet maar nooit hé Kan altijd langer duren! Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 14 augustus - 28 jaar - 1e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kindje Mounia05: 20 augustus - 22 jaar - 1e kindje Madeliefste: 22 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 32 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje KiDoNe: 28 augustus - 25 jaar - 2e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo Pleak - 23 januari - intake + echo Madeliefste - 23 januari - afspraak gyn, over erfelijkheidsonderzoek/diagnostiek Sugarblossom - 24 januari - termijnecho + afscheid ziekenhuis Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige JustMo - 28 januari - termijn echo Letty26 - 28 januari - 2e echo Sassie - 29 januari - termijn echo Kwiebeltje - 29 januari - intake verloskundige Josie88 - 30 januari - intake verloskundige + termijn echo Hoop 84 - 30 januari - intake verloskundige Kwiebeltje - 31 januari - 2e termijn echo SonjavT - 4 februari - termijnecho Pleak - 5 februari - termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige Lootje - 7 februari - termijnecho Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo KiDoNe - 14 februari - termijn echo Pleak - 15 februari - 2e controle gyn + echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 - 7 weken Ilkh1984 MamaAnnelies 26 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Even snel dames. Sugarblossem super gave echo's. Mounia heel veel sterkte. Hier erg druk. Van het weekend vier ik mijn verjaardag (30ste jarig). Ik maak zelf de taarten. Dus biscuits bakken,vullen en bekleden. Tussendoor boodschappen gehaald het huishouden doen. Nu zo even snel eten en dan weer verder. Ben alleen ontzettend moe. Erg slecht geslapen vanacht en door alle drukte niet kunnen liggen vanmiddag. Morgenvroeg alle hapjes maken en zondag nog een x. Dus een erg druk weekend voor de boeg. Morgen mijn vader en stiefmoeder vertellen dat ze weer opa en oma worden en dan weet zo goed als de hele familie het. Spannend dus weer!!
KiDoNe Dankje! Alvast gefeliciteerd en jij ook een fijne verjaardag dit weekend en succes met vertellen dat is ook heel leuk!
Zo fanatiek zeg! Ik ben vandaag jarig, maar ik heb alles besteld. Had er zó geen zin in om met boodschappen te sjouwen en zelf nog alles te maken/snijden. Heerlijk lui. In ieder geval ook de Jip en Janneke bubbels weer ingeslagen, haha. Kidone: alvast van harte en heel veel plezier!
Kidone en Josie: beide van harte gefeliciteerd! Alvast een leuk en gezellig feestje gewenst. Sugarblossom: mooie echo! Hier redelijk rustig weekend. Morgen een etentje met familie (alleen mijn ouders zijn op de hoogte, dus nog even mond houden) en zondag luierdagje. En maandag mag ik weer voor een echo... Kan iemand dat voor me op de lijst zetten, lukt op de ipad niet. 28/1 : 2e echo 18/2: combi test Voor de rest: fijn weekend!!
Sugerblossem, mooie echo!! Super cool om te zien hoe snel zo'n mensje zicht vormt he?! Ik heb boek van MvM nog niet binnen. Jij al lang? Anders ga ik er even achteraan bellen. Josie, Gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad of vier je het meer vanavond? Dan wens ik je nog een fijne avond! Kidone, jij ook alvast gefeliciteerd! Ik ga zondag ook taartje bakken, gewoon omdat ik er zin in heb ! We hebben het nieuws trouwens vorige week aan ons zoontje verteld. We konden het niet meer voor ons houden en hij hoort ons veel praten, dus toch maar verteld. Hij vindt het super leuk en spannend. Nu vraagt hij telkens als hij uit bed komt, of als ik hem van de psz kom halen of de baby al is geboren. Hahaha, super scheetig! Moet er zo om lachen. Hij is er echt mee bezig. Heb al wat foto's van baby's in de buik laten zien en dan kijkt hij heel aandachtig. En soms zegt hij uit het niets, " mama ik vind baby's zo lief!" Echt om te smelten . Zo bijzonder om het nu met hem te kunnen delen. Toen ik zwanger was van me dochtertje was hij nog te klein om het te bevatten, dus is nu wel extra leuk!
Haha eigenlijk klopt het niet meer nu mijn uitgerekende datum 14 augustus is maar je weet maar nooit hé Kan altijd langer duren! Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 14 augustus - 28 jaar - 1e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kindje Madeliefste: 22 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 32 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje KiDoNe: 28 augustus - 25 jaar - 2e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige JustMo - 28 januari - termijn echo Letty26 - 28 januari - 2e echo Mama1982 - 28 januari - 2e echo Sassie - 29 januari - termijn echo Kwiebeltje - 29 januari - intake verloskundige Josie88 - 30 januari - intake verloskundige + termijn echo Hoop 84 - 30 januari - intake verloskundige Kwiebeltje - 31 januari - 2e termijn echo SonjavT - 4 februari - termijnecho Pleak - 5 februari - termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige Lootje - 7 februari - termijnecho Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo KiDoNe - 14 februari - termijn echo Pleak - 15 februari - 2e controle gyn + echo Mama1982 - 18 februari - combinatie-test Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 25 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!