@ jossie, gefeliciteerd met je verjaardag! @ kidone: alvast gefeliciteerd! ik ben volgende week zondag jarig, maar ik d8 ik pak het dit jaar eens heel anders aan! dus ik heb vl en mijzelf getrakteerd op een weekend centerparcs haha ik d8 hoef ik ook niet van alles te regel en halen! dus op mijn verjaardag duik ik denk ik lekker het Wellness gedeelte in daar en zorg ik er voor dat ik mij ook een keertje echt jarig voel hihi! maar ik vier het nog wel hoor, samen met mijn broertje want die is 6 dagen later jarig! maar dat vieren we pas in maart! en dan huren we een kinderboerderij af! dus dan als nog geen rotzooi thuis en kunnen alle kids lekker bij de beestjes kijken en in een apparte ruimte knutselen enz.! dat is ook helemaal afgeschermd met hekken dus kunnen ze ook niet weg lopen, ideaal! verder heb ik hier trouwens al heel de week hoofdpijn... @chique: ahhhh wat leuk he dat die kleintjes daar zo in op kunnen gaan! ik snap dat dat een heerlijk gevoel geeft! @sugar: mooie echo meid! ik mag donderdag ook weer! kan niet wachten hihi nou meiden geniet lekker van t weekend! wij hebben dit weekend eens een keer niets! echt heerlijk! en de grote schoonmaak en de boodschappen zijn ook al gedaan! dat word lekker luieren dus! xx
Oh Josie88 vandaag ben je jarig? Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Haha zijn de Jip en Janneke bubbels lekker? Kwiebeltje Jij bijna al ook lees ik. Ik pas de 14e in April weer een dag voor mijn verjaardag hebben we via Vakantieveilingen een leuk gratis nachtje bij een etentje gekregen waar we op hadden geboden, week daarna vier ik mijn verjaardag. Jij ook heel veel plezier in Centerparcs & succes donderdag denk aan je! Chiqui Ja dat zeiden wij ook al, echt zo van wow zo groot al??! hahaha. Aaah wat een schatje jouw kindje echt moet er zelf ook om lachen zie het gewoon voor me Mamma Spannend zeg en heel veel plezier met uiteten!
Hoi allemaal, wij zijn vandaag terug gekomen van onze verlate huwelijksreis en 'so far, so good' denk ik. Ik moet zeggen dat ik het deze keer veel moeilijker vind dit eerste trimester, ik voel me vreselijk onzeker. Ik ben misselijk, houd opeens niet meer van chocola (hoewel ik weet niet of dat nou zo'n goed teken is!), geen bloedverlies dus eigenlijk geen enkele reden om me zorgen te maken, maar toch... Ik denk dat voedsel vergiftiging op vakantie ook niet mee heeft geholpen in mijn negatieve gevoelens. Ik zag op de lijst dat er een aantal dames zijn die een miskraam hebben gehad, wat erg, ik hoop echt dat ze heel snel een succesvolle zwangerschap mogen hebben. Verder ook een paar nieuwe dames, gefeliciteerd! En ik zag dat sommigen al hun termijn echo hebben gehad, ik kan echt niet wachten tot wij deze hebben zeg! Is toch een soort van mijlpaal. Hier laat ik het even bij voor vandaag, beetje last van een jetleg (en van een zoontje met een jetleg, arm ding). Ik kom weer gezellig meekletsen!
Liesje Je hebt echt zwangerschapssymptomen hoor meid! Wat super dat jullie huwelijksreis geslaagd is, echt leuk lekker nagenieten en natuurlijk even uitrusten. Allemaal Wat een ochtend weer vroeg wakker. Meteen bij het opstaan spugen alleen ik had niks gedronken en gegeten dus meteen snel 3 slokken water toen kwam er alleen maar gal, vreselijk is dat op je lege maag spugen. Meteen op de bank gelegen en voel me nog niet lekker. Hopelijk vanmiddag wel als we naar een verjaardag gaan.
Goeie morgen dames! Gisteravond weer terug gekomen van de wintersport. Erg leuk, maar ook erg vermoeiend. Voel me zo slap als een dweil. Beetje verreisd... heb alles wel gelezen, maar niet echt opgeslagen. Mensen met een goede echo, fantastisch, ik word ook steeds ongeduldiger. Las ook iemand met geen kloppend hartje..wat vreselijk , heel veel sterkte!!!
@josie en kidone: (Alsnog en alvast) Gefeliciteerd met jullie verjaardagen @liesje: Fijn dat je hebt kunnen genieten van de vakantie. En geniet van je zwangerschap, daar is geen tijd voor onzekerheid @sugarblossem: wat een mooie echo, en wat is het kindje al groot @hoop: Alles goed gegaan tijdens de wintersportvakantie. Ik zou veel te bang zijn om te vallen ofzo.
Bedankt voor de felicitaties dames! Inderdaad gisteren jarig en gisteravond gevierd. Was gezellig, alleen was ik om 22.00 uur al doodop... Gelukkig heeft VL veel gedaan. Voel me nu alsof ik een flinke kater heb. Toch echt alleen Jip en Janneke bubbels gedronken. Ooh, wat lief van je zoontje Chiqui! Mooi om het met hem te kunnen delen en hij zich er van bewust is wat er (zo ongeveer) gebeurt. Dat heb je goed aangepakt Kwiebeltje, leuk idee! Lekker aan het luieren? Hoe was je huwelijksreis Liesje (afgezien van je voedselvergiftiging)? Wat vervelend dat je ze onzeker bent... Hoop dat je snel op een roze wolk komt. Hoop ook weer terug, fijn dat het een succes was! Ik zie in de lijst dat je op 30 jan. ook je intake hebt bij de VK, gaan ze dan ook de termijnecho doen?
Gefeliciteerd jarige dames! Ik heb net online zitten shoppen, een van m'n goede voornemens voor deze zwangerschap: investeren in leuke positiemode. Heb ik bij m'n vorige zwangerschap nauwelijks gedaan en had er echt spijt van (zeker als ik foto's terugzie...). Tip voor andere meiden die nog aan de shop moeten: noppies.com heeft 50% korting op heeel veel.
Even bijkletsen Afgelopen week een drukke week gehad. Maandag 4 keer op en neer naar school, dinsdag gewerkt en naar zwemles met de oudste, woensdag extra gewerkt, donderdag en vrijdag ook gewerkt, vandaag een praktijkdag. Daarnaast heeft manlief vanaf maandag 4 middagdiensten gehad, dus je begrijpt dat ik nu wel een beetje op ben. Gisterenavond lag ik al om 21.00 op bed en ook vanavond zal het niet laat worden. Morgen in ieder geval een dagje niksen. Charlie82, vervelend dat een ziekenhuisopname nodig was, gaat het nu wel wat beter? BabyWish91, mooie echofoto weer! Ik heb nooit extra foliumzuur hoeven in te nemen? Alhoewel ik pas met 10+1 wist dat het een tweeling werd en foliumzuur voor de eerste 10 weken wordt geadviseerd. Pleak, vervelend dat de echo en het gesprek is tegengevallen. Misschien aangeven dat je de volgende keer liever geen arts-assistent hebt? Ik snap dat ze het ook moeten leren, maar jouw gevoel is ook belangrijk. mounia05, sterkte met alles. Madeliefste, fijn dat de echo goed was en nog wel even spannend tot de uitslag van de geslachtsbepaling. Als jij een drager bent dan is het toch niet zeker dat jullie kindje het ook krijgt? Wordt dat nog verder onderzocht of pas na de geboorte? SugarBlossem, mooie echo ook. Wanneer ga je de geslachtsecho laten inplannen? Bij de oudste heb ik met 14 weken een extra echo laten maken (ik had mijn termijnecho bij 8 weken en vond het te lang duren tot de 20-weken echo) en was het geslacht te zien. Bij de tweeling wisten we het pas met de 20-weken echo (de gyn wilde niet eerder kijken) en ik denk wel dat we nu ook gewoon tot dan wachten. KiDoNe, een fijn verjaardagsweekend en alvast gefeliciteerd. Josie88, nog gefeliciteerd. Chiqui, leuk dat je zoontje zo lief reageert. Ik heb de kids hier ook verteld (ze zagen mijn buik en vroegen of er een baby in zat) en ze vinden het ook erg leuk. kwiebeltje, vervelend van die hoofdpijn, door de hormonen of heb je een virusje te pakken? Liesje1975, welkom terug, heb je een leuke tijd gehad? Hoop 84, ook welkom terug. Nog 3 nachtjes slapen, het komt nu dan toch echt dichterbij...
Benik ook weer eventjes Josie, nog op de valreep: Gefeliciteerd Sassie, 3 nachtjes nog maar, spannend! Nog heel eventjes!! En je hebt gelijk, ga dat denk ik wel aangeven. Ik wil nu even geen studie object zijn Lootje, dank je voor de tip!! Haha ik herken mezelf erg in je stukje. Vond het zo zonde van het geld bij mijn zoontje.. heeft veel niet zo charmante foto's opgeleverd Ik ga straks gelijk even kijken! Hoop, welkom terug Lekker uitrusten van je vakantie Moet je snel weer werken of heb je nog even vrij? Sugarblossom, wat balen toch voor je dat je nog zo ziek bent! Dikke knuffel hoor! Nog eventjes en dan neemt het hopelijk toch een beetje af hoop ik zo voor je! @ Liesje, ook welkom terug weer! Jij ook lekker uitrusten.. gossie je zoontje ook een jetlag.. Vervelend dat je je zo onzeker voelt! Hopelijk trekt het gevoel snel weer weg en kan je wat meer gaan genieten! Kwiebeltje; luierse en klinkt als een goed plan voor je verjaardag, heerlijk Chiqui, wat lief van je zoontje!! Mijn zoontje is nog te klein om het te begrijpen, best jammer als ik zo jou stukje lees. Zo lief!! Hier; nog steeds zoooo misselijk, maar eet wel al een beetje meer. Voel me daardoor ook wel iets beter gelukkig. Mijn zoontje had gister zijn BMR prik gehad.. poeh leek wel alsof hij een suiker prikje had gehad.. hij was DRUK gister en vandaag. jeetje, heeft ook nog eens kiesjes die doorkomen, wil daardoor niet slapen. Drukke boel hier. Maar morgen staat er een daagje heerlijk niks doen op het programma.. lekker kroelen en een beetje hangen, heb er nu al zin in. Hoe is het met jullie buikjes? Mijn buik is al (weer) flink aan het groeien. Hij was even weg, maar mijn darmen hebben besloten toch weer mee te doen aan de zwangerschap
@Pleak: Dat buikje van jou gaat ook al lekker We zijn nu even ver. Ik heb ook nog een buikfoto, alleen die is niet zo duidelijk. Van vandaag (9 Weken, 2 dagen)
Wat een mooie buikjes al Pleak en babywish! Ik was niet echt bang om te vallen, ben ook nog altijd aan t paardrijden... Ben eigen baas, morgen wel meer beginnen, maar pas half 11, dus lekker rustig aan. Heb alleen intakegesprek woensdag en dan spreken we een datum voor de termijnecho af. Hopelijk zsm
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 14 augustus - 28 jaar - 1e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kindje Madeliefste: 22 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 32 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje KiDoNe: 28 augustus - 25 jaar - 2e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige JustMo - 28 januari - termijn echo Letty26 - 28 januari - 2e echo Mama1982 - 28 januari - 2e echo BabyWish91 - 29 januari - gyn + echo Sassie - 29 januari - termijn echo Kwiebeltje - 29 januari - intake verloskundige Josie88 - 30 januari - intake verloskundige + termijn echo Hoop 84 - 30 januari - intake verloskundige Kwiebeltje - 31 januari - 2e termijn echo SonjavT - 4 februari - termijnecho Pleak - 5 februari - termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige Lootje - 7 februari - termijnecho Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo KiDoNe - 14 februari - termijn echo Pleak - 15 februari - 2e controle gyn + echo Mama1982 - 18 februari - combinatie-test Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 25 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Babywish, wanneer heb jij eigenlijk weer een afspraak, was even nieuwsgierig wanneer jij weer mag spieken, maar er staat nog niets op de lijst.. Dank je Hoop, balen dat je nog geduld moet hebben voor een echo, hopelijk heb j'm snel! Toch wel fijn om even te kijken he, geeft toch wat zekerheid.
@Pleak: Ik mag bovenaan het lijstje met afspraken Ik mag 29 Januari weer voor een afspraak bij de gyn. Dan mag ik weer spieken, en dan hebben jullie ook weer wat om te spieken haha.
@Hoop: Ik hoop dat je snel een datum hebt voor de eerste echo @Pleak: Dankjewel, en heel erg bedankt voor het netjes bijwerken van de lijst elke keer.