Mounia wat erg sterkte! Dames die dit weekend jarig waren gefeliciteerd! Hier ook weer terug van wintersport! Wel een stuk rustiger gedaan met skiën! Toch wat banger om te vallen! Mooie buikjes al hoor! Bij mij zie je nog niet echt wat s avonds wel zwaarder gevoel! Verder alleen erg moe! De 31 ste moet ik voor de combinatietest en 2 weken erna!
Leuk om jullie buikjes ook te zien. Zal een deze dagen ook weer eens een foto maken en plaatsen. Heb vandaag echt zo'n dag dat ik werkelijk nergens zin in heb. Heb een bult met huishoudelijk werk liggen, wat morgen en overmorgen ook niets wordt, omdat ik dan werk. Maar ben de hele tijd uitvluchten aan het zoeken om ze niet te hoeven doen. Helaas, kan niets vinden . Zit zelfs al de hele ochtend te twijfelen om me morgen gewoon ziek te melden, me moeder gewoon te laten komen voor de kinderen en zelf lekker in bed te blijven! Maar dat kan ik nog niet helemaal goed praten voor mezelf, dus zal morgenvroeg toch maar netjes gaan. Laat denk ik wel de boerenkoolstampot maar voor morgen liggen en ga lekker frietjes halen ofzo. Hoe is de gemoedstoestand bij jullie?
Welkom terug Mausje! Naar je zin gehad? Hier ook een enorme baaldag Chiqui, zit maar een beetje op de bank te hangen met de laptop, af en toe toch even iets doen, maar blègh, zit mezelf ook gewoon in de weg... Ik slaap ook erg slecht op het moment, waar het eerst alleen nare dromen waren, is het nu 5x per nacht van bed om naar het toilet te moeten en wat te drinken, van ieder geluidje wakker worden, vreselijke jeuk hebben. Man, als de wekker 's ochtends gaat, ben ik nog steeds doodop. Over twee dagen de echo, vind het zooo spannend!!
Hoi meiden even een korte update hier vandaag echo gehad en alles was mooi en precies 9w4d dus mooi op schema Alle dames die snel een echo hebben ik duim voor jullie Ik kom later wat meer praten maar ben echt heel kapot nu, sorry!!!
heey welkom terug alle vakantie gangers! hebben jullie het allemaal naar je zin gehad? spannend hoor sassie! ohh wat duren die uren dan lang he! ik heb morgen de intake! maar ik ben daar minder zenuuwachtig voor als dat ik voor de echo was! @ de buikjes! wouww! mooi hoor! het enigste wat bij mij echt opvalt zijn dat mijn borsten echt veel groter zijn! meer dan de helft van mijn bhs pas ik niet meer! misschien een rare vraag hoor hihi maar worden je borsten na de borstvoeding weer kleiner? want ik heb veel bijna nieuwe bhs van calvin klein die ik niet meer pas en anders dan geef ik ze weg aan iemand die er wat aan heeft! want ik vind t zonde om ze weg te gooien! maarja als je borsten weer kleiner worden dan bewaar ik ze natuurlijk gewoon!? @hier: ook nog steeds moe! beetje hoofdpijn en ik lig ook het liefst de hele dag in bed doe ook minder als normaal maar mijn vriend is weer thuis en die heeft vrij tot en 6 februari! heerlijk dus.. want dan helpt die mee met t huishouden! wij kregen vandaag het nieuws dat mijn vriend zijn oom en tante gaan trouwen! maar ze gaan trouwen in Letland! 10 augustus en heel de famili is uitgenodigd om naar Letland te komen! ik dacht echt ow nee he..... dat is 2 en halve week voor de datum dat ik ben uitgerekend... ik denk niet dat het verstandig is om daar helemaal heen te gaan! wat denken jullie? ik ben echt als de dood dat ik dan daar beval ofzo en het lijkt mij ook zo zwaar om met zon dikke buik nog zo'n reis ze maken? wat denken jullie daarvan? xx
@ letty: wouw meid mooie echo! en thanks! ja ik laat het morgen allemaal maar een beetje op mij afkomen! xx
Dank je ik blijf er naar staren ben helemaal op een roze wolk (dat had ik nog niet heel erg) Ik denk dat je dat ook het beste kan doen, gaan ze ook een echo maken of niet? Ik weet niet precies hoe en wat ik loop al een hele tijd bij de gynaecoloog. Komt vast goed
hihi en gelijk heb je! het is ook zeker iets om trots op te zijn! bij mij liggen de foto's op mijn nachtkastje, ik kijk er ook elke dag naar! heerlijk is dat! ik krijg morgen geen echo, donderdag krijg ik mijn echo! ja ik heb wel gelezen wat je er een beetje van kunt verwachten zo'n intake, maar ik denk dat bij iedereen toch een beetje anders is! ik heb best wel een medisch dossier, dus ik ben ook benieuwd hoe en of we het daar over gaan hebben! maarja ik heb nu zo iets. van, morgen laat ik alles op mij af komen en ik denk overal antwoord op te kunnen geven en dan is het goed nou letty genietse nog! blijf maar lekker op die roze wolk! xx
@Letty: Wat een mooie echo. Nu weet ik morgen ook wat ik zo'n beetje kan verwachten Ik ben morgen ook 9 weken en 4 dagen. @Kwiebeltje: Spannend, veel succes morgen. Hoe laat heb je de intake ? @Sassie: Ook spannend ! Eindelijk jullie kleintje bekijken. @Hier: Ik heb ook last van niks doen Er zijn gewoon bepaalde dingen die moeten gebeuren waar ik echt geen zin/geen energie voor heb. Zit maar een beetje op de bank, achter de pc, eruit voor de boodschappen en koken. Slaap slecht in de nacht, vaak eruit om te plassen, geen lekkere houding kunnen vinden. Bahbah, kan mezelf er niet aan toe zetten om iets te gaan doen. Aan de andere kant voelt het heerlijk om zoveel rust te hebben overdag als je dat in de nacht niet krijgt.
@ Sassie; spannend!!!! Nog 1 nachtje slapen @ Letty; wat een mooie echo!!!!!! Wauw! @Kwiebeltje; mijn borsten zijn na de borstvoeding weer terug geslonken tot formaat voor ik zwanger werd, alleen mijn huid was wat slapper, maar dat is in de loop der tijd ook wel weer bij getrokken. Maar dit is bij iedereen anders. 't valt niet echt te voorspellen wat zwangerschap/borstvoeding met je borsten doet. en letland... jeetje. Ik zelf zou het echt niet doen, maar ik ben bij mijn zoontje ook 4 weken te vroeg bevallen oja, hoe wou je er naar toe gaan? Je mag dan ook niet meer vliegen.. en met de auto lijkt me een beetje ver. Wel jammer hoor!! Succes morgen, over je heen laten komen is denk ik de beste instelling, als je verwachtingen hebt kunnen die ook in teleurstellingen veranderen. Donderdag je echo, ook al bijna Ik nog ruim een week.. pffft..
@kwiebel ja dat doe ik ook! soms als ik 's nachts niet kan slapen ga ik even naar mijn echo's gluren hihi heerlijk inderdaad! Ik zal donderdag voor je duimen maar ow wat zul je genieten! Medische gegevens ja...die heb ik vandaag ook moeten doornemen haaha ook al een hele lijst zeker m.b.t erfelijkheid e.d! Ik ga weer terug op mijn wolkje @sassie veel plezier morgen geniet ervan! @babywish ja echt geweldig ik was zo bang en ineens zag ik mijn kleine poppie verschijnen en zo ontzettend gegroeid!!!! @pleak Dank je
@ letty: oke afwachten dus maar met die boobs hihi! ja ik denk ook echt niet dat ik er bij ga zijn... want ik zou mezelf alleen al zo druk druk maken dat ik spontaan beval denk ik en 2 weken is ook bijna niets! volgens mij worden er zoveel babys 2 weken te vroeg geboren! ik vind t wel sneu voor onze oom en tante hoor! maarja we zouden dan dus wel met een bus gaan!maar ik zie heel t scenario al voor me...lig ik daar straks te bevallen in de bus met alle famili er bij haha kunnen we geen ziekenhuis vinden haha! drama! ik word al gek als ik er aan denk thanks voor morgen, ja precies! ik denk ook dat dat het beste is... @babywish: dankjewel! om 13.00 hebben we een afspraak staan! dus we hoeven in iedergeval niet heel de dag te wachten! kunnen we morgen eerst lekker uitslapen en dan lekker eten en klaar maken en dan is de tijd wel weer om hoop ik haha! xx
Ik schrok vorige week ook bij de echo. Aangezien de linkerbaby steeds verstoppertje speelt... Toen we beeld zagen bij de echo zag ik links een lege ruimte en rechts een grote baby Bleek dat ons kleine druifje links zich gewoon weer aan het verstoppen was. Ze hebben ook nooit zin om met z'n 2tjes tegelijk in beeld te komen haha.
@kwiebeltje: 13:00 is een mooie tijd, lekker uitslapen idd. Ik hoop dat ik kan slapen, ik mag morgen om 10:15 al. Maarja, zal door de spanning wel niet zo heel veel slaap krijgen. Zie het trouwens al voor me: bevallen in de bus, de hele familie die mee kan genieten, geen ziekenhuis in de buurt Drama haha
@BW: sorry hoor, ik las er helemaal overheen dat jij morgen ook een echo hebt jij natuurlijk ook super veel suc6 en vooral plezier! ook voor het eerst in een ziekenhuis in dr buurt toch? spannend hoor! hoe laat mag jij? xx
Dames geniet morge van de echo! Een stomme vraag....ik heb ongelooflijke pijn in mijn heup en t straalt uit naar mn buik..berkennen mensen dit?