haha je was me voor BW! 10.15 naja dan hoef je in ieder geval niet lang te wachten! spannend hoor! nog 13 uurtjes ong. haha tik tak... erg he xx
@clijntje: ik had laatst wel echt pijn in mijn heup en echt een scherp gevoel bij mijn lies en de zijkant van mijn buik! ik denk door t uitrekken en oprekken enz. xx
@Letty: die kreeg ik ook bijna !! Mijn adem stopte even en m'n hart sloeg een slag over. En toen kwam de linker eindelijk in beeld, begon gelijk tranen van opluchting te krijgen.
@Clijntje: idd, is gewoon het oprekken en groeien van de baarmoeder en de banden. @Kwiebeltje: hihi, thnx Dat plezier hebben gaat wel lukken. Tiktak tiktak (Zo zal het helaas vannacht wel gaan denk ik) Moet gewoon niet zoveel drinken haha, maar heb ook zo'n dorst.
Hoi meiden, vandaag heb ik mijn intake gehad en omdat ik zo extreem nerveus was en overtuigd dat er iets mis was hebben ze me toch maar een echo gegeven. Helaas was mijn intuitie juist, er was geen hartslag. De kleine meet ongeveer 9 weken terwijl ik nu 11 weken ben. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis en gaan we bespreken wat de volgende stappen gaan zijn. Ik wens iedereen een super zwangerschap toe met gezonde en blije kindjes in Augustus. Ik zal regelmatig nog even komen kijken hoe het met jullie allemaal gaat.
Hallo allemaal, Vanavond weer een echo gehad, alles goed. Flink aan het bewegen en alles erop en eraan! Ik kan me voorstellen dat het voor de meiden die nog geen echo hebben gehad, spannend is. Wat een geduld moet je dan hebben! Ik ben in ieder geval helemaal gerust gesteld, was ook helemaal niet nerveus. Echt zo fijn, nu op naar de 18e, de combi test. Ben trouwens nog steeds twee dgn vooruit gezet. Dus zal mijn banner meteen even aanpassen. Ga het van de wk ook aan iedereen vertellen . Mijn borsten waren weer terug naar a cup. Ik was net gewend aan twee maten groter, haha. Maar heb 1 jaar borstvoeding gegeven, dus wel lang plezier ervan gehad . Clijntje, ik denk idd bandenpijn. Al herken ik het zelf niet zo direct. Wel pijn, maar niet zo heftig als jij het omschrijft. Babywish en alle anderen met intake/echo heel veel plezier!! Willen jullie trouwens allemaal weten wat het wordt? En wachten jullie tot de 20 wkn echo?
Nee dat meen je niet, wat erg. Wel goed dat je naar je voorgevoel hebt geluisterd. Enorm veel sterkte en kracht gewenst. Dit is echt vreselijk...
Meiden die morgen een echo hebben heel veel succes en genieten. Hier een drukje verjaardagsweekend achter de rug, ik voelde me gistermiddag totaal niet goed. Werd ontzettend duizelig en het zweet brak me uit. Moest echt gaan liggen anders ging ik tegen de vlakte. Wat het is geweest geen idee. Ben ontzettend moe en heb geen enkele energie om ook maar iets te doen. Slapen gaat slecht. Het enigste wat ik wil is slapen!!!
@liesje: ow meid... wat verschrikkelijk! heel veel sterkte! en ik hoop dat jullie snel in weer verwachting mogen zijn van een nieuw wondertje! xx
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 14 augustus - 28 jaar - 1e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kindje Madeliefste: 22 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 32 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje KiDoNe: 28 augustus - 25 jaar - 2e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige JustMo - 28 januari - termijn echo Letty26 - 28 januari - 2e echo Mama1982 - 28 januari - 2e echo Sassie - 29 januari - termijn echo Kwiebeltje - 29 januari - intake verloskundige Josie88 - 30 januari - intake verloskundige + termijn echo Hoop 84 - 30 januari - intake verloskundige Madeliefste - 30 januari - echo + (hopelijk) uitslag geslachtsbepaling Kwiebeltje - 31 januari - 2e termijn echo SonjavT - 4 februari - termijnecho Pleak - 5 februari - termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige Madeliefste - 6 februari - nekploometing + uitslag combitest Lootje - 7 februari - termijnecho Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo KiDoNe - 14 februari - termijn echo Pleak - 15 februari - 2e controle gyn + echo Mama1982 - 18 februari - combinatie-test Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 25 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Liesje, ik vind het heel 'hard' om je meteen uit de lijst te halen...zodoende nog niet gedaan. Maar twijfel nu weer of dát niet juist heel pijnlijk is. Ik laat het even bij jou, en geef je nog een heel dikke knuffel!