Alles is goed Het hartje klopt goed en we zagen ons kindje al bewegen. Ik ben 3 dagen vooruit gezet, dus ik ben 24 augustus 2013 uitgerekend.
Super goed nieuws madeliefste. Babywish weer zon mooie echo. Het blijft super mooi om te zien een tweeling Sassie ook een super mooi bericht.
madeliefste: wat een geweldig nieuws! wat zal er nu een last van jullie schouders gevallen zijn zeg! geniet er samen van! BW: mooie echo meid! toch wel fijner he, uitwendig! ik hoop dat ik dat donderdag ook krijg! sassie: yeahhhhhhh, super meid! genietse op die roze wolk! ik ben vandaag mijn intake gehad en tjah wat moet ik er van zeggen....haha veel vragen minder leuke verloskundige, maar er zitten er gelukkig 4 en je krijgt geen vaste je hebt elke keer om de beurt een afspraak met 1 van de 4! bij de echo heb ik vorige keer een andere ontmoet, dat vond ik een leuke vrouw! maar helaas is er geen keus waar ik woon en moet ik het er mee doen, ik had liever elke een vaste verloskundige gehad! verder vroeg ze of wij de combinatie test wouden doen, maar ze vertelde er ook bij dat op mijn leeftijd maar de helft van de uitslag klopt... in eerste instantie wouden wij het wel... maarja de helft is natuurlijk niet veel, dus nu twijfelen we! alleen ik moet het morgen laten weten, want anders wil ze proberen of ik donderdag gelijk de nekplooi meeting mee kan laten doen! maar ik vroeg mij af is dat niet vroeg om al te doen met 10 weken? of is dat normaal? xx
Sassie wat fijn zo'n goede echo en madeliefste wat leuk een meisje het doet me goed om het goede nieuws te lezen Curatage is vandaag achter de rug en ze hebben besloten dat ze het vruchtje gaan onderzoeken, of ik er veel aan heb weet ik niet maar laat het op me af komen en wil natuurlijk zo snel mogelijk weer aan de slag dus hopelijk vertel ik jullie snel ook weer wat goed nieuws tot die tijd blijf ik toch nog gezellig met jullie mee lezen
Sassie , wow mooie echo, wat fijn dat alles goed is! En madeliefste een meisje!! Wij hebben morgen intakegesprek, dan krijgen we eindelijk een datum voor de echo, we willen ons kleintje wel es bewonderen
@madeliefste: Wat geweldig, een meisje. Zeker een hele opluchting voor jullie. @Sassie: Mooie echo Eindelijk jullie kleintje gezien.
Madeliefste echt geweldig nieuws, gefeliciteerd! Alle andere dames met mooie echo's ook gefeliciteerd! Mounia, ik hoop dat de curetage een beetje meeviel? Is dat onder narcose gedaan? Ik heb gekozen voor een pillen kuur wat het vruchtje zou moeten uitdrijven en ik ga er morgen mee beginnen. Ook ik blijf nog even lekker meelezen want ik wil toch wel heel graag meer mooie berichten lezen van iedereen.
Thnx dames, kan het nog bijna niet geloven! Morgen ook weer een echo, kunnen we weer even kijken hoe ons minimeisje het doet <3 (blijft spannend, die echo's :') )
Liesje, veel sterkte meis. Madeliefste, een meisje, wat fijn dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken. BW mooie echo van je wondertjes! Sassie, jeej alles gelukkig goed met jullie ukkie! Mounia, wat ben je sterk meis! Ik hoop echt dat jullie snel weer zwanger mogen zijn. Pff ik ben net een zeef, had nog veel meer willen schrijven, maar weet het even niet meer. Ik moet nodig gaan slapen! Hier een ziek mannetje, die tegen de 40 graden koorts heef, zo zielig. Hopelijk slaapt hij een goede nacht en gaat het morgen een beetje beter. Trusten meiden!