Wat lang wachten hè Hoop! Pffff..ik heb al meerdere echo's gehad gelukkig Ook vanmorgen weer alles ok, wat een mooi mini-meisje <3 Nu volgende week nekplooimeting en uitslag combinatietest, vind ik toch weer best spannend hahaha :')
Hey meiden, Ik breek even in. Ik zat bij veel van jullie in nod december. Mijn uitgerekende datum was 1 september. Ik ben nu naar 29 augustus gezet, dus hoor eigenlijk een beetje hier thuis. Maar wat zie ik? Babywish zwanger van tweeling? Wat leuk! En je droom, kan dat? Is het twee-eiig? Ik zie ook dat er al iemand het geslacht weet. Was het zo duidelijk? Helaas ook vlindertjes hier, sterkte meiden! Geniet allemaal van jullie zwangerschap, dat doe ik ook
@annie: Gezellig dat je hierheen komt schuiven Jaa, een tweeling, twee-eiig. Dubbel genieten dus Hoe gaat het met jou dan ? (Raar eigenlijks dat we even ver zijn maar ik toch eerder ga bevallen )
Welkom Annie, gezellig! Ik ben weer terug! Zowel uit- als inwendig was het beeld nogal slecht, dus dat was erg jammer. Maar de afmeting was goed, voor zover ze dit dan kon meten door het slechte beeld (2,83 cm., kwam dan overeen met 9w 3d) en een kloppend hartje te zien, dus dat was helemaal super! Een exacte datum heeft ze dus nog niet gegeven, ik mag over twee weken terug komen voor een echo, dan wil ze opnieuw meten. Niet echt een mooie foto gekregen, dus het heeft weinig zin om die hier neer te zetten, die houden jullie tegoed, over twee weken dus. Wil iemand dat in de lijst zetten: 14 februari echo.
Josie88, was er wel een hartje te zien? Fijn dat je over 2 weken nogmaals mag komen. Ik moet nu tot de 20-weken echo wachten. Pff.
Yep, die was gelukkig duidelijk te zien! Ben benieuwd hoe het over twee weken is. Snap eigenlijk ook niet goed hoe het kon dat het beeld zo slecht was, kon ze ook niet goed uitleggen.
Super leuk een tweeling, maar ik ben toch blij dat het er eentje is. Met mij alles goed. Ben dus iets verder dan mijn berekening. Aan buikje te zien zou het kunnen Wel verschrikkelijk moe en nu ook nog eens ziek, maarja dat gaat weer over. Leuk om hier bekenden te spreken.
Uitwendig was het bij mij onduidelijk. Vk vroeg of ik last van darmen had. Uhm nee, net geweest. Ze zaten dus helemaal vol, dus toen inwendig. Die was wel duidelijk.
Josie88, geen zorgen maken! Had bij mijn zoontje super duidelijke echo's rond 9 en 10 weken. en toen met 11 weken een mega onduidelijke echo waar niks goed op te zien was. Ik wijt het nog steeds aan onkunde van die mevrouw met het echo apparaat. (ik weet anders ook niet hoe het kan ) Ook nu, met 6 weken was hij nog duidelijker dan toen die 'flapdrol' van de vorige keer de echo maakte (ruim 8 weken), ik kon er niks uithalen zo onduidelijk. Ik weet wel dat het niets zegt over het wel of niet goed zitten hoor! Edit; weet niet of ik het zo goed uitleg, maar bedoel te zeggen dat het van keer tot keer onwijs kan schelen zonder duidelijke reden. Dus dat het waarschijnlijk, logischerwijs, niets zegt of het wel goed zit of niet.
Pleak, je bent een schat, dat stelt me weer gerust! Gut, zo is er altijd weer wat om je zorgen om te maken. Ik ga er inderdaad maar vanuit dat het goed zit, de afmeting is goed en het hartje klopt, we zien over twee weken wel weer. Ik ga lekker slapen. Trusten dames! Edit: inderdaad goed uitgelegd hoor.
Zolang als de afmeting goed is en het hartje klopt: nergens zorgen over maken. Geniet van het feit dat je frummeltje zo goed is gegroeid. En op naar de volgende echo!
Fijn Josie dat je een kloppend hartje hebt gezien! Dat is toch het belangrijkste! En over twee weken gewoon weer lekker kijken. Nog een week wachten, dan heb ik de termijnecho, ik hoop zo dat ukje goed gegroeid is, dan mag daarna het nieuws wereldkundig gemaakt worden! Zoo ik ga mezelf maar eens uit bed hijsen en uk eruit halen. Die slaapt tegenwoordig uit, lekker! Op het programma staat: shoppen... Moet nodig aan de positiekleding, heb via noppies hele leuke dingen binnengekregen en wil nu nog wat basics gaan halen bij de h&m en de hema. En nu maar hopen dat zoontje zin heeft in shoppen!
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 14 augustus - 28 jaar - 1e kindje Madeliefste: 22 augustus - 28 jaar - 1e kindje - meisje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje Sassie1980: 24 augustus - 32 jaar - 4e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje KiDoNe: 28 augustus - 25 jaar - 2e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's Kwiebeltje - 31 januari - 2e termijn echo Mausje - 31 januari - termijnecho + bloedprikken SonjavT - 4 februari - termijnecho Pleak - 5 februari - termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige Madeliefste - 6 februari - nekploometing + uitslag combitest Lootje - 7 februari - termijnecho BabyWish91 - 12 februari - termijnecho KiDoNe - 14 februari - termijn echo Mausje84 - 14 februari - combinatietest Josie88 - 14 februari - echo Pleak - 15 februari - 2e controle gyn + 4e echo Mama1982 - 18 februari - combinatietest Letty26 - 21 februari - controle gyn + 3e echo BabyWish91 - 12 Maart - 16 weken echo + geslachtsbepaling Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 24 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Lieve dames!! Gister even naar de kers verse opa en oma gegaan na een geweldige echo en een super lieve gyn Super fijn!! Super ons kleintje zien zwemmen...en het lijkt op mij na een stuk of 4 foto's was de kleine er klaar mee en draaide zo de billen naar ons toe! Wat fijn een geweldige echo, een kleintje wat het super doet, een lieve gyn...wat een verschil met vorige week!! Toen; slechte echo, niet lieve gyn en kleintje die dacht...daaaaaag! (dus Josie..ik had dat ook..ligt volgens mij ook voor een groot deel aan degene die de echo maakt!)
Super dames met een goede echo lekker van genieten. Hier nog 2 weken wachten op de 2de echo duurt zooooo lang. Ik ben alleen zo bang dat het niet goed is. Angst van de miskraam. Maar ik ben wel ontzettend moe en zere borsten en ook mijn buik groeit al aardig. Ik probeer wel te genieten maar het blijft toch telkens mee spelen. Is het bij jullie ook zulk vies weer. Het komt hier met bakken uit de lucht. Kreeg net via de post het boek binnen van MvM. Super mooi boek. Dus heb wat te doen vandaag.
Clijntje , wat fijn dat je een supermooie echo hebt gehad! Kidone , duurt lang he...nog 2weekjes , dan heb je vast een prachtige echo. Wil iemand voor mij mn afspraak toevoegen? Vrijdag 8 februari termijnecho