@madeliefste: dikke knuff, en ik stuur mijn roze wolk wel naar jou toe. Heel veel succes en sterkte met deze rotperiode. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, en dat je heel snel op die roze wolk kan stappen en je weer beter in je vel gaat voelen.
hey meiden, wat leuk dat er hier veel bekende zijn! ik zal het erg leuk vinden om mee te mogen kletsen!? voor alle dames die ik nog niet gefeliciteerd heb, bij deze van harte! echt geweldig dat 2012 ook nog jullie jaar mocht worden! ik zit ook vaak op tel. dus sorry geen kleurtjes, maar ik zou ook graag op de lijst willen! kwiebeltje ( 22 jaar ) 1ste kindje, uitgerekend: 27.aug.2013 meiden ik heb vandaag een onwijs drukke dag, dus ik vrees dat ik niet mee kan kletsen! als ik vanavond in bed lig, zal ik alles doorlezen hoor!! nou geniet er van!! xx
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje Flower82: 17 augustus - 30 jaar - 2e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mounia05: ?? augustus - 22 jaar - 1e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's Mounia05 - 24 december - eerste afspraak verloskundige MamaAnnalies 24 december - vroege echo ivm bruinverlies SonjavT - 27 december - Moeders voor Moeders MamavanNikhil - 28 december - Moeders voor Moeders Liesje1975 - 28 december - 1e echo Sugarblossom - 3 januari - eerste echo ZKH MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo Babywish91 - 8 januari - eerste echo verloskundige ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Flower82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Letty - 14 januari - termijn echo SonjavT - 16 januari - intake verloskundige Flower82 - 16 januari - intake verloskundige Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo 19 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Goeiemorgen meiden! Hier een redelijk nacht gehad, ik hoest mezelf steeds wakker..Ppff irri , maar verder mag ik echt niet klagen Ik vind t ook erg gezellig en toch ook bijzonder, met zn allen in de nod lijst en nu met zo'n groot deel in de bevallingslijst!! Hoe gaat t eigenlijk met jullie wederhelft? Mijn man was gister helemaal van z'n apropo!! Wel erg schattig hihi Fijne dag allemaal
Sonja en llkh, sterkte de komende tijd en hopelijk kunnen jullie het allemaal een beetje los gaan laten straks na de termijnecho en toch ook nog genieten! Kwiebeltje, welkom! Gezellig dat je meekomt kletsen hier Hoop, hier wordt er door de kinderen ook wat afgehoest. Heb echt ziekenboeg gehad de afgelopen weken. Ik werk in de kinderopvang en lijk overal redelijk immuum voor te zijn, gelukkig. Bwish, inderdaad hoe snel alles zo kan veranderen he?! Fijn dat je er ook zo van kan genieten Kwaaltjes hier vallen nog erg mee moet ik zeggen, maar ja pas 4 wk en 1 dag. Normaal zou ik vandaag pas hebben getest
Hoop, manlief is hier ook volgens mij best in shoq. Wel heel erg blij, maar ook een beetje bang voor de drukte. Hij vindt 2 al best heftig . Ik zou het liefst 4 kinderen willen, maar moet me geloof ik neerleggen bij 3. Hij vindt 4 echt te veel! Ik heb nog wel stiekem de hoop dat hij zich na een aantal jaar nog zal veranderen van mening, als de andere naar school zijn of zo
Mijn wederhelft is nog een beetje terughoudend. Hij zegt dat ik nog niet te blij moet zijn, omdat we al zoveel teleurstellingen achter de rug hebben. Denk dat hij pas echt blij is als de 1e echo is geweest. Neem het hem niet kwalijk, is zijn manier van denken. Zolang hij daarna maar samen met mij gaat genieten van alles.
Hee lieve meiden, Ik kom weer langs hier hoor. Het is zo druk voor de kerst daarnaast moe om dan nog te babbelen over onze zwangerschap. Als ik jullie niet meer spreek: Fijne feestdagen & een mooi en gezond + zwangerschap 2013! P.S. voor de nieuwe hier van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Hoop 84, gezellig dat je er weer bent. Je kan ook eerder of later bevallen, dus je moet gewoon kletsen waar jij de meeste aansluiting vindt. Chiqui, ik ben af en toe ook vooruit aan het denken. Wat nu wel ideaal is, is dat de zomervakantie van de kids begint als ik verlof heb (als alles goed blijft gaan) dus dan hoef ik niet hoogzwanger op en neer te fietsen. SonjavT, leuke reactie van je vader en stiefma. Madeliefste, jammer dat je nog niet kan genieten, hopelijk kom je die roze wolk nog tegen. llkh1984, ik kan het ook niet overal bijhouden, vandaar dat ik voor 1 topic heb gekozen. Jammer dat er geen enkele emmy is ingevroren (was geen enkele daar geschikt voor?)ik kan me voorstellen dat je des te meer bang bent dat het misgaat als je niks hebt om op terug te vallen. Hopeljjk gaat alles goed, dat is jullie wel gegund na al die jaren. Kwiebeltje, leuk dat je ook komt meekletsen hier. Volgens mij bijna iedereen die op roze is gegaan bij ons NOD-topic. @meerdere augustus topics: ik denk ook dat het onoverzichtelijk wordt als alles bij elkaar gaat. @wederhelft: manlief is wel blij, maar ik denk net zoals bij vele mannen pas als hij het op de echo heeft gezien dat het echt werkelijk wordt. Vanavond gaan we uit eten met beide zwagers en hun vrouw/vriendin en daarna borrelen. Misschien dat we het gaan vertellen als ze er teveel op doorgaan dat ik ook wat moet nemen, maar liever niet want ik vind het geen ideale locatie en eigenlijk wil ik het eerst de opa's en oma's vertellen. Misschien dat we mijn schoonouders vanavond als we weer thuis zijn het gaan vertellen, die gaan oppassen op de kids. Ik had eerst 1e Kerst in gedachten, maar dan zijn de kids erbij en die wil ik het pas vertellen als we een goede echo hebben gehad.
llkh1984; Ik begrijp dat dat het extra spannend maakt! Wat een rot nieuws in de brief. Extra hard duimen dat dit een super plakbeeb is en dat jullie over 8 maandjes een wolk van een babietje vast hebben!! Over komende en gaande kwaaltjes.. bij mijn zoontje (en nu, maar ben nu nog maar 4 weekjes) had ik dat ook heel erg hoor. Ik heb toen der tijd alles heel gedetailleerd bij gehouden en ik schreef met net 6 weken nog dat ik niet wist of ik wel echt zwanger was, want alle kwaaltjes gingen toch steeds weg. Tot een paar dagen later, ZOOO nou toen werd ik me een portie ziek (tot 16 weken).. Wat ik bedoel te zeggen, je bent ook nog kort zwanger, kwaaltjes mogen nog komen en gaan! De intense kwaaltjes komen bi veel vrouwen pas iets later. Maar ik begrijp helemaal hoe spannend dit nu voor je moet zijn hoor! Jeetje wat een geduld hebben jullie moeten hebben en hoe spannend is dit nu voor jullie! Ik ga heel hard duimen voor een geweldige echo de 31e! BabyWish91; gaaf he zo'n grote roze groep.. het is nu helemaal geland bij me (eindelijk) kan de hele dag wel dansen eindelijk geen ovulatietesten meer maar lekker uitkijken naar boven de wc pot hangen en waggelen en een giga buik krijgen haha Kwaaltjes hier: Zere borsten Vollere borsten Met vlagen flink misselijk Zeurende buik menstruatiepijn is weer verdwenen, heeft plaats gemaakt voor een soort van banden pijn af en toe Opgezette buik Snotteren om niks (op tv bij, huil normaal nooit, als ik zwanger ben dan snotter ik alles bij elkaar ) Urine die sterker ruikt kom me ook bekend voor Maar het komt en gaat nog een beetje. Mijn buikje vind ik wel leuk... 't zijn dan wel darmen, maar het herinnerd me weer hoe mooi zo'n zwangere buik ook al weer was. kan niet wachten tot ik mijn mooie dikke buik weer heb @ Kwiebeltje; nog even een keertje uitgebreid Welkom, gezellig! Spannend voor de eerste keer en wat een lekkere jonge mama wordt/ben je @Hoop84; vervelend van het hoesten!! Over man-lief.. die vind het helemaal geweldig. In eerste instantie wist hij even niet wat hij er mee aan moest, begon al over dat nu de babykamer wel heel snel af moest en hoe het praktisch allemaal moet.. nu niet meer.. Hij geeft 's ochtends een kusje op mijn buik (lees: darmen) en dan zegt hij goede morgen garnaaltje (zijn koos-naampje ) @ Chiqui; haha ach wie weet in de toekomst Mijn man wil er max 2 ikke 3 dus dat zien we later in de toekomst ook wel Heb jij dat ook dat als je zo vroeg al positief heb getest je soms even vergeet dat je nog maar 4 weekjes zwanger bent? Ik weet het nu al een week langer en dus voelt het een soort van als 5 weken. Heeel gek Van wanneer in 2011 is je dochtertje eigenlijk? BabyWish91@ Ik snap denk ik wel dat je man nog een beetje terug houdend is.. in dat opzicht is een echo dan wel fijn he, dan geeft dat hopelijk toch een beetje rust om van deze zwangerschap nog te kunnen genieten. Ook voor jullie draaien mijn duimen hard hoor.. op naar een super echo! Sugarblossom: Jij ook fijne dagen toe gewenst!! @ Sassie; veel plezier vanavond! Ben benieuwd of jullie het al gaan vertellen! Ik bedacht me ineens dat er de komende weken allemaal verhalen gaan komen over het vertellen van de zwangerschap aan familieleden.. ben erg benieuwd naar al jullie verhalen!
M'n boobs voelen ook zwaarder lijkt het wel Ik heb van m'n schoonmoeder en moeder alvast een kerstcadeautje gekregen *smelt* Van m'n schoonmoeder en moeder samen: een armbandje met een hangertje eraan (rond plaatje met een uitgedrukt babyvoetje en een klein steentje ernaast). En van m'n moeder krijg ik het 9 maanden zwanger dagboek van Christine Harris
Hallo dames, allereerst allemaal van harte gefeliciteerd! Ook ik mag me hier melden met een vermoedelijke bevallingsdatum op 31 augustus! (ben 24 trouwens, over een maand 25) Ik ben nog helemaal van de wereld geloof ik, kan het nog niet helemaal bevatten. Heb wel wat klachten, maar kan eigenlijk zeggen dat ik minder klachten heb dan dat ik had wanneer ik ongesteld moest worden. Tot gisteren wel erge krampen gehad, is nu veranderd in wat mindere krampjes. Verder zijn de aderen op mijn borsten erg zichtbaar, zijn ze iets gevoelig, maar verder eigenlijk niets. Af en toe een beetje misselijk. Geeft allemaal niets, als het erbij hoort, heb ik het er allemaal voor over! Gelijk een vraagje trouwens: wanneer is het handig om de HA (of meteen een vlk) te bellen?
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje Flower82: 17 augustus - 30 jaar - 2e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mounia05: ?? augustus - 22 jaar - 1e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's Mounia05 - 24 december - eerste afspraak verloskundige MamaAnnalies 24 december - vroege echo ivm bruinverlies SonjavT - 27 december - Moeders voor Moeders MamavanNikhil - 28 december - Moeders voor Moeders Liesje1975 - 28 december - 1e echo Sugarblossom - 3 januari - eerste echo ZKH MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo Babywish91 - 8 januari - eerste echo verloskundige ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Flower82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Letty - 14 januari - termijn echo SonjavT - 16 januari - intake verloskundige Flower82 - 16 januari - intake verloskundige Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo 19 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!