Ja zeker! Haha hebben wij ook gehad willen we het wel of nou niet weten. Ik wilde wel graag maar mijn vriend twijfelde maar heeft toch ja gezegd. Jullie ook veel succes met beslissen
Hoi meiden, ben ik ook weer eens. Sorry dat ik niet dagelijks reageer. Ben nog steeds er moe en heb van de week niet zulk fijn nieuws te horen gekregen over mijn vader. Er is helaas kanker geconstateerd. Ik ben zo bang! Voorlopig eerst nog onderzoeken om te kijken of er uitzaaiingen zijn, dus afwachten. Anders goed te behandelen. Gister een goede echo gehad. Het was een termijnecho, maar werd niet meer naar termijn gekeken. Ik ben dus gewoon 13,4 weken vandaag. Helaas zullen wij pas met 20 weken het geslacht weten. Geen zin om er een hoop geld aan uit te geven om het een paar weken eerder te weten. Wil straks liever een pretecho. Helaas lees ik hier verdrietig nieuws, sterkte! Ook zie ik mooie foto's. Wat is het toch allemaal dubbel in het leven he. Helaas hoort ook verdriet in het leven.
Fijn dat je de echo om hebt kunnen zetten. Binnenkort weten volgens mij al heel veel dames het geslacht. Leuk hoor..en dan...gericht shoppen, hihi. Geweldig! Ik word stiekem ook wel nieuwsgierig, maar we wachten rustig tot de 20 wkn. Bwish, ben benieuwd of je voorgevoel klopt, een jongen en een meisje. Je hoeft niet meer zo lang te wachten hè. Zijn al veel mensen naar de 9 mnd beurs geweest? Was het leuk? Annie, kan me heel goed voorstellen dat je bang bent. Is een enorme spannende periode. Ik wens jullie al het goede en hopelijk geen uitzaaiingen... Nekplooi was hier helemaal ok. Nu ff bloed afwachten.
Jeetje Annie, dat is schrikken Hopelijk komt uit de onderzoeken dat het niet is uitgezaaid en kan het goed worden behandeld! Dat is al vreselijk genoeg.. Sterkte voor jou en je familie!! Fijn dat je echo goed was! Dat is gelukkig goed nieuws!
Annie, jeetje wat schrikken meid... ik hoop dat er geen uitzaaiingen zijn en het goed behandelbaar is!! Hier ook nog steeds moe, wordt nog niet echt beter... Sugerblossem, Pffff meid, wat een weken heb jij al gehad met omdat spugen en ziekenhuisbezoeken... ik hoop voor je dat het snel beter wordt! En wat super dat de geslachtsbepaling eerder kan! Inderdaad na de GUO van afgelopen dinsdag ben ik een stuk rustiger! Wat een opluchting... Al geloof ik niet dat de onzekerheid weggaat voordat ik deze kleine in mijn armen heb... Ik ben daar helemaal niet thuis in... maar wat kost zo'n echo dan? Dinsdag wil ik de vk vragen of ik nog een echo kan krijgen tussen nu en de 20 weken, misschien moeten we die ook wel zelf betalen dan? Maar misschien is het wel anders met mijn verleden.... Ik heb soms het idee de kleine al te voelen! Heb de placenta voor, dus voordat mijn man het voelt zal het sowieso nog een wel even duren....
Oh ja, Babywish, ik loop gewoon bij de vk en hoef alleen voor de 2 GUO's naar het UMCG. Denk wel dat (als het even kan) daar wil bevallen, wat een fijne zorg hebben we daar gehad met het beëindigen van de zwangerschap vorig jaar!! (De bevalling dus) We wonen dichterbij het Martini, daar ben ik ook bevallen van mijn oudste zoontje, maar heb het niet zo fijn ervaren... (Maar goed dit is misschien meer wat voor het 'dames uut Grunn' topic Haha)
jeetje, moooi! Daar is mijn buikje nog niets bij Edit, ook maar even fotootje gemaakt echt heel hard gaat het niet, maar toch al een flink buikje
Mooie buikfoto's! Ik zal als ik me weer lekker voel ook weer eens een foto maken. Moet vanmiddag naar het ziekenhuis ben helemaal op nu. Misselijkheid is erger geworden hou nu ook geen vocht meer binnen Annie ook veel sterkte en met je vader! Weet hoe rot dat moment is om te horen als je ouder het heeft (hier ook helaas 5 jaar geleden gebeurd) heel veeel sterkte!!!!
Och SB toch...nog geen verbetering dus bij jou Sterkte meis, wat is het soms zwaar hè... Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Hallo Iedereen, Ik ben er niet vaak maar lees net even terug en zie ook verdrietig nieuws.....Heel veel sterkte! Ook veel mooie buikies en echo's mooi hoor meiden! Ik heb gister een echo gehad en ik ben naar 13w2d dus 2 dagen vooruit gezet Ik zal vd week proberen even echt bij te praten maar mijn hoofd is meer een zeef momenteel, sorry daarvoor
@annie: ik wens jou en je familie veel sterkte aankomende tijd. Niet leuk om te horen zulk nieuws Hoop dat het te behandelen is.