Welkom Nathalie! SB gelukkig konden we het hartje bij de vk wel horen hoor, ik kan het thuis alleen zelf niet vinden. Maar dat geeft niets!
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - meisje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje Sassie1980: 24 augustus - 32 jaar - 4e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje ML82: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje Afspraken, controle & echo's Veertje - 28 februari - controle gyn Sassie1980 - 4 maart - controle verloskundige Hoop84 - 5 maart - gesprek verloskundige Sugarblossom - 5 maart - pretecho + geslachtsbepaling Mausje84 - 7 maart - controle verloskundge Lootje - 8 maart - pretecho + geslachtsbepaling BabyWish91 - 12 Maart - 16 weken echo + geslachtsbepaling ML82 - 12 maart - controle verloskundige Chiqui - 14 maart - controle verloskundige Veertje - 14 maart - pretecho + geslachtsbepaling Josie88 - 15 maart - controle verloskundige Pleak - 18 maart - controle verloskundige Sugarblossom - 19 maart - 20 weken echo verloskundige KiDoNe - 20 maart - controle verloskundige ML82 - 20 maart - extra echo + geslachtsbepaling Pleak - 21 maart - pretecho + geslachtsbepaling Sugarblossom - 25 maart extra echo hartje ziekenhuis Sassie1980 - 26 maart - 20 weken echo Madeliefste - 27 maart - 20 weken echo Lootje - 27 maart - controle verloskundige Lootje - 5 april - 20 weken echo ML82 - 8 april - 20 weken echo (GUO) BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo Clijntje - 12 april - 20 weken echo Hoop84 - 13 april - 20 weken echo Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO) KiDoNe - 16 april - 20 weken echo Josie88 - 18 april - 20 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 25 Mama's /1 Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Zoo de lijst is weer bij Welkom Nathalie Wij gaan ook voor de 20 weken een geslachtsbepaling laten doen, voor zover dat dan al te zien is natuurlijk Dan is de 20 weken echo en soort van check, haha voelt toch wel fijn @Veertje; veel succes en plezier bij je echo afspraak vandaag! Fijn dat het nu dichter bij kan! @ Hier.. ohw wat vergeet ik veel jeetje. En even klagen hoor, ik heb echt het liefste zoontje van de wereld Maar de twee laatste dagen.. ohw ohw ohw, hij gilt om alles, als iets even niet lukt wordt hij gelijk driftig. Hij heeft altijd een pittig karakter-tje, maar nu. Poeh he. Hij heeft denk ik last van een kiesje die aan het doorkomen is, maar ik ben momenteel maar wat blij als mijn man 's avonds thuis komt en met de kleine man kan gaan spelen Verder vind ik hem nog steeds erg lief hoor
Hoi meiden, Gister in het ziekenhuis geweest..wauwww wat is ons poppetje mooi 30 minuten naar mogen kijken..alles gecontroleerd...alles gecheckt...kindje is super ok Over de geslachtsbepaling hebben we een gesprek gehad. Ze heeft aan ons uitgelegd dat dit eigenlijk niet goed te bepalen is aan de NUB. Ze deden het eerder ook in het ziekenhuis maar inmiddels niet meer...schijnt dat er toch nog een kans van 50% ongeveer is dat het niet klopt...slik Hier nu over 5 weken terug voor gyn en 6 weken 20 weken cho weer n check up...en weer zo uitgebreid naar ons kleintje kijken!
Even snel. Sinds zondag niet zo fit (verkouden, hoesten) en maandag een dagje koorts en sindsdien verhoging. Sinds gisteren ook met vlagen hoofdpijn (door hoesten en volle holtes denk ik) maar ziekmelden kan/wil ik niet. Mijn collega is vannacht op vakantie gegaan voor een week (dus geen vervanging voor mij) en zaterdag heb ik een praktijk die ik niet mag missen (anders moet ik hem over een half jaar inhalen en kan ik niet voor de zomer de opleiding afronden) dus we kwakkelen een beetje door.
@allemaal: Dank jullie voor jullie warme welkom @Sugarblossom: oe, spannend! Heb je al een voorgevoel wat het gaat worden? Ben benieuwd! Met mij verder alles goed, soms 's ochtends nog wat misselijk, vaak maagzuur en altijd moe. Maar hoort erbij. Las in eerdere berichten dat het bij jou een stuk slechter gaat qua kwaaltjes, irritant joh @Lootje: heb jij dan zo'n angelsounds thuis? Leuk hoor, lijkt me echt fijn om iedere paar dagen eventjes naar dat hartje te luisteren! Vind het iedere keer bij de verloskundige zo leuk om alles te horen (en te zien natuurlijk @Pleak: zoontje al minder opstandig vandaag? @Sassie1980: Beterschap! @Geslachtsbepaling: maandag heb ik een afspraak bij de verloskundige; gewoon het checken van hartslag kindje en mij. Hopelijk kan ik dan ook de 20 weken echo plannen; als deze heel vroeg zou vallen dan zou ik overwegen om geen extra echo te laten maken. Anders ga ik maar eens snel rondbellen voor een afspraak voor de geslachtsbepaling .
Hier gisteren een echo gehad, foto's in het NUB topic geplaatst vermoed wordt een meisje, zoals ik al dacht, kunnen jullie daar kijken voor me??
Clijntje: wauw, een half uur jullie wondertje bewonderen, het blijft prachtig! Beterschap Sassie en succes morgen! Spannend Veertje! Willen jullie ook weten wat het wordt? Kan wel voor je kijken, maar aan mij heb je helemaal niets. Haha. Vind het zo knap hoe die dames in het nub-topic dat kunnen zien. Hier: ben weer wat fitter. Druk weekend voor de boeg, vanavond verjaardag en zaterdag en zondag vroege diensten, word al moe als ik eraan denk... 's Avonds maar lekker bankhangen dan en vanavond niet te laat naar huis. Vooralsnog zijn we het er over eens dat we het geslacht niet willen weten. Namen zijn we al over uit trouwens, zo leuk ook om daar mee bezig te zijn!
Ja ik wil het weten, helaas geen wij hier Josie! Ja als mijn zoontje mee telt wel, hahaha maar die heeft nog niet veel te zeggen haha!
Ach, wat ontzettend stom van me... Sorry Veertje, ik wist het wel, maar stond er totaal niet bij stil, excuus..... Zie nu ook in de lijst dat er bij de afspraken geslachtsbepaling staat, duurt niet lang meer voor jou, spannend hoor!
Geeft niet, vind het niet meer erg, de enige vraag die vaak komt van kom je partner niet of vind je niet dat wen kind recht heeft op beide ouders (alsof ik bewust voor alleen ouderschap koos)! Pffff! Dan kan ik mensen wel schieten hor! Maar 1 voordeel hoef nooit iets te overleggen, kan alles zelf kiezen, zalig!!!
Dat laatste is inderdaad een voordeel, niets te hoeven overleggen! Wat aso zeg dat mensen dat werkelijk vragen...
hey meiden, hier weer ff een berichtje van mij, heb dr afgelopen week wel mee gelezen, maar de griep heeft bij ons thuis ook toegeslagen, vriend ligt met koorts in bed en ik ben ook al heel de week niet lekker! dinsdag zijn we voor de 2de controllen bij de verloskundige geweest, heel vervelend want ze waren ons vergeten, dus na een uur wachten toch maar even gevraagd hoe lang het uitliep en toen bleek dat ze ons waren vergeten in de agenda te zetten... heel handig, NOT! maar al met al ze heeft der pauze over geslagen en toch nog gelukkig de controllen gedaan en alles was verder goed, maakte mij wel lichte zorgen want had zaterdag avond opeens harde buiken en heel veel buikpijn en dat ging niet echt weg, maar ik had dus een blaasontsteking! vandaar! @Nathalie: welkom meid! gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet er van! @veeertje: ik heb ook de echo foto in t nob topic geplaatst, ik heb gekeken naar die van jou, maar sorry meid ik heb er echt geen verstand van en ik kon geen nob vinden @sassie: beterschap! ik ben ook gewoon nog werken, wel met veel moeite maar hier op t werk zijn er al 5 ziek thuis van 14! @pleak: zou je mijn leeftijd in het lijstje aan kunnen passen naar 23 ? verder gaan wij ook de 20 weken echo laten doen en met 17 weken de geslachtsbepaling! xx
hier is nog een echo foto van vorige week! sorry kan t niet draaien want ik zit op mijn tel. wat denken jullie aan de hand van de nub-methode?
Nathalie welkom!! Hier ook alweer even niet gereageerd. Het blijft hier een ziekenboeg. Dochter goed ziek geweest met hoge koorts, manlief aansluitend en ik ben vandaag de hele dag misselijk geweest met overgeven. Of dit nou nog van de zwangerschap is? Ook enorm duizelig en dat kan van de lage bloeddruk komen. Maar even rustig aan doen...laatste tijd ook wat veel stress gehad helaas... En dan hopelijk snel voorjaar zodat de griep snel vergeten is! Verder nog heel goed nieuws: hele goede uitslag combinatietest! Ook is de kraamzorg geregeld. Tevens afspraak 20 weken echo gemaakt op 12/4... we twijfelen nu alleen nog over mss toch een eerdere geslachtsbepaling...ik las goede ervaringen met een bureau in Lommel. Twijfel twijfel... Volgende week zijn hier de eerste geslachtsbepalingen, ben benieuwd naar de resultaten. Kwiebeltje, ik heb er zeeeeer weinig verstand van, maar gok n meisje. Pleak en sg hoe is het met jullie misselijkheid? Pleak hier ook een periode met lastige dochter, maar nu gaat het weer heel goed. Zal wel weer n fase zijn. Veertje zal ook s bij jouw echo spieken Verder hoop ik dat ik op niemand ben vergeten te reageren. Morgen verjaardag ml en zondag lekker niks op de planning. En donderdag...met vriendinnen naar Rome! Even lekker niks doen, nu al zin in!! Fijn weekend!
Denk n meisje, lijkt naar beneden te wijzen. Maar ben een echte leek hoor. Dus neem t niet te serieus hihi
Neemt je niet serieus! Hahaha! Mijn overbuurvrouw wist me te vertellen met 8-9 weken al dat ik zwanger was en deed aan pendelen en zei dat het een meisje werd!