Hier ook even afwezig geweest. Erg veel geouwehoer gehad met mijn ex. Nu eindelijk weer rust en we zijn eruit gekomen wat betreft de omgangsregeling van onze dochter. Voel me al een paar dagen niet lekker. Ontzettende rugpijn vooral onderrug en wat buikkrampen. Zal dat het groeien van de baarmoeder zijn? Soms baart het me wat zorgen. Zal alles wel goed zijn? Nog 3 weekjes voor de volgende controle.
Ik denk bij mezelf ook n meisje en t nub topic ook. Maar weet je wat t gekke nu is (nou ja zo gek is t natuurlijk niet...) dat ik er echt vanuit ga dat t weer n meisje is. Wilde van de week al bijna n roze romper kopen, maar kon me nog net inhouden, haha. Maar moet echt even omschakelen als t n jongetje zou zijn. Wat ik overigens niet minder leuk zou vinden hoor. Maar kan me dus voorstellen dat jij dat ook hebt nu iedereen meisje roept.. Mijn foto in t nub topic staat trouwens op pagina 409
@kidone: dat had ik dus ook en toen bleek t een blaasontstekingtje misschien voor de zekerheid even urine inleveren bij de huisarts xx
hey meiden.. sorry dat ik echt bijna niet online ben.. ik ben al nooit een computermens.. en door mn zoontje.. huishouden.. veel werken en vermoeidheid heb ik er ook weinig behoefte aan.. :-/ (sorry) wel lees ik graag af en toe mee.. heb heeeeele mooie echos gezien.. en ben blij dat de kwaaltjes bij de meesten toch goed afnemen.. heb vandaag de afspraak gehad bij de vl.. ze ging het hartje zoeken.. en zoeken was het.. na 2min zegt ze.. ohja.. nee wacht.. dit is jouw hart.. heb dr gezegd haar nog 20seconden te geven en dan het echo apparaat aan te gooien.. en toen.. jahoor.. kaduumkaduum.. wat een opluchting.. heb even heerlijk gejankt! Ik mag gaan bellen om een 20weken afspraak te maken.. en de volgende afspraak bij de vl staat geplanned op 25maart.. meiden! ik ga mn best doen om meer te kletsen maar vind dat gewoon lastig.. sorry daarvoor.. xx
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - meisje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje Sassie1980: 24 augustus - 32 jaar - 4e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje ML82: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje Afspraken, controle & echo's Veertje - 28 februari - controle gyn Sassie1980 - 4 maart - controle verloskundige Hoop84 - 5 maart - gesprek verloskundige Sugarblossom - 5 maart - pretecho + geslachtsbepaling Mausje84 - 7 maart - controle verloskundge Lootje - 8 maart - pretecho + geslachtsbepaling BabyWish91 - 12 Maart - 16 weken echo + geslachtsbepaling ML82 - 12 maart - controle verloskundige Chiqui - 14 maart - controle verloskundige Veertje - 14 maart - pretecho + geslachtsbepaling Josie88 - 15 maart - controle verloskundige Pleak - 18 maart - controle verloskundige Sugarblossom - 19 maart - 20 weken echo verloskundige KiDoNe - 20 maart - controle verloskundige ML82 - 20 maart - extra echo + geslachtsbepaling Pleak - 21 maart - pretecho + geslachtsbepaling Sugarblossom - 25 maart extra echo hartje ziekenhuis SonjavT - 25 maart - controle verloskundige Sassie1980 - 26 maart - 20 weken echo Madeliefste - 27 maart - 20 weken echo Lootje - 27 maart - controle verloskundige Lootje - 5 april - 20 weken echo ML82 - 8 april - 20 weken echo (GUO) BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo Clijntje - 12 april - 20 weken echo Hoop84 - 13 april - 20 weken echo Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO) KiDoNe - 16 april - 20 weken echo Josie88 - 18 april - 20 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 25 Mama's /1 Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
sorry meiden, verder even geen reactie.. moe moe moe, ga lekker slapen, morgen kom ik weer even reageren!
Nou ben bij HAP geweest ivm aanhoudende rugpijn/buikpijn. Er waren geen ontstekingen te zien in mijn urine. Contact gehad net verloskundige. Dringend advies volledige rust met een kruik. En eventueel maandag weer bellen. Oorzaak kon zijn dat rond deze tijd je baarmoeder boven je schaambeen uit gaat komen of ik maak een groeispurt door. Zolang ik geen bloedverlies heb hoefde ik me geen zorgen te maken omdat ik eengoede 12weken echo heb gehad. Nou ik knijp hem wel en bel maandag sowieso. Voor nu dus rust met een kruik om mijn baarmoeder tot rust te brengen.
Spannend Kidone! Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat komen! Ik heb ook wel zeurende pijn gehad in mijn rug.... Knuffel en succes!
Heb hier nog een afspraak te melden, 12 maart weer gyn. Mijn echo was niet heel goed de vorige keer, weinig water vond ze. Dus nu even kijken of het beter is. Ik dacht gisterenavond de kleine voor het eerst te voelen, was druk aan het spelen en ik lag op bed, heel apart...
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - meisje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje Sassie1980: 24 augustus - 32 jaar - 4e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje ML82: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje Afspraken, controle & echo's Sassie1980 - 4 maart - controle verloskundige Hoop84 - 5 maart - gesprek verloskundige Sugarblossom - 5 maart - pretecho + geslachtsbepaling Mausje84 - 7 maart - controle verloskundge Lootje - 8 maart - pretecho + geslachtsbepaling BabyWish91 - 12 Maart - 16 weken echo + geslachtsbepaling ML82 - 12 maart - controle verloskundige Veertje - 12 maart - controle gyn Chiqui - 14 maart - controle verloskundige Veertje - 14 maart - pretecho + geslachtsbepaling Josie88 - 15 maart - controle verloskundige Pleak - 18 maart - controle verloskundige Sugarblossom - 19 maart - 20 weken echo verloskundige KiDoNe - 20 maart - controle verloskundige ML82 - 20 maart - extra echo + geslachtsbepaling Pleak - 21 maart - pretecho + geslachtsbepaling Sugarblossom - 25 maart extra echo hartje ziekenhuis SonjavT - 25 maart - controle verloskundige Sassie1980 - 26 maart - 20 weken echo Madeliefste - 27 maart - 20 weken echo Lootje - 27 maart - controle verloskundige Lootje - 5 april - 20 weken echo ML82 - 8 april - 20 weken echo (GUO) BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo Clijntje - 12 april - 20 weken echo Hoop84 - 13 april - 20 weken echo Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO) KiDoNe - 16 april - 20 weken echo Josie88 - 18 april - 20 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 25 Mama's /1 Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Ik heb je afspraak erbij gezet. Hopelijk is volgende keer alles weer in orde! Edit: Wel bijzonder dat je je kleintje dacht te voelen! Ik heb het hier ook af en toe, maar twijfel steeds zo of het mijn darmen zijn of mijn kleine garnaaltje
Jaja Pleak! Door te weinig ruimte voel ik een hele bubbel bewegen, zo bijzonder! Maar die van mij was zooooo druk, heel herkenbaar van mijn zoontje toen. En hem voelde ik al met 17-18 weken dus zou wel kunnen! Vandaag komt mijn vader weer langs en gaan langs bij zijn ouders, dus mijn opa en oma (92 en 87), kon een tijdje niet omdat mijn oma zwak is/was en Tycho snotterig was. Dus ben heel blij de we weer kunnen gaan. Dan kan ik ook daar uit 3 kamertjes kiezen! Leuk leuk!! Edit: zit ik dit te typen, vond meer al zo stil, blijkt meneer de pindakaas pot open te hebben gemaakt en zat lekker te smullen, vandaar..... Hahahahah! Ik keek hem aan en ineens uhuh van ik ben zielig want ik heb vieze handjes, haha grapjas!
Hallo dames, Alles goed met iedereen ? Heb al gelezen dat de meesten mooie echo's hebben gehad @pendelen etc: mamabri heeft toen voor mij een voorspelling gedaan dat ik zou bevallen onder het sterrenbeeld leeuw. Dat zou idd kloppen als ik 2-3 weken eerder ga bevallen van de tweeling. En ze vertelde er ook bij dat ze bij de voorspelling het geslacht niet goed in beeld kreeg, maar ze dacht een jongen en durfde dat niet met zekerheid te zeggen. Zou natuurlijk kunnen zijn dat ze toch een jongen en een meisje zag Achja, hopelijk gaan we het snel zien.
Haha Veertje, kleine dondersteen! Heerlijk... Als het stil is moet je gaan kijken Zo was dat hier gisterenavond toen mijn man en ik met het eten bezig waren... komen weer in de kamer, beide banken met groene stift bewerk!!! Nou toen zag ik ook groen, met stoom uit mijn oren!!! Grrrr.... Gelukkig vond ik in het schoonmaak kastje nog een spuitbus van Cillit Bang, speciaal voor bekleding, even goed boenen, en voila: Bang en het vuil is weg! Pffff wat was ik blij zeg... zag ons al nieuwe banken kopen... Gelukkig heb ik altijd stiften van de hema, die zijn uitwasbaar, dus dat was ook een geluk denk ik! En daar kiezen uit 3 kamertjes? Hoe bedoel je dat? Kidone, maar lekker rustig aan doen dan!!! Herken het wel en beetje, ook veel last van mijn rug, heb ik normaal ook wel. Alles is nu veel weker en dan heb je er sneller last van + dat je snel groeit is geen fijne combi... Sterkte!! Hier voel ik de kleine soms ook al heel even!! Verder nog steeds wel moe, alhoewel ik me afgelopen week wel weer wat beter voelde, maar helaas kreeg ik dinsdag buikgriep en heb ik het idee dat ik nu weer opnieuw op krachten moet komen... Ben zo toe aan mooi weer en zon!!! Vandaag alweer 15 weken!! Gaat opeens best snel! Afgelopen week ook eem vakantie geboekt naar Mallorca in mei!! Zo'n zin in! Van t zomer wordt het toch niks met die dikke buik, dus besloten om toch daarvoor nog een weekje weg te gaan. Mijn man wilde vakantie nemen als ik bevallen was, maar dat is natuurlijk niet echt vakantie dus hij neemt nu een weekje en dan nog 2. Hoe gaat het verder met jullie dames? Fijne zondag in ieder geval!!
Even snel. Ons modem is vrijdag kapot gegaan (dus geen internet) en we krijgen dinsdag pas een nieuwe. Mijn tablet werkt alleen op wifi dus ik kan alleen op mijn smartphone en ik heb maar 250mb datalimiet per maand. Even weinig op het forum dus.
@ Kidone: wat vervelend, hoe voel je je vandaag? Kan me voorstellen dat je toch wat zorgen hebt. @ Veertje: hoop voor je dat er de volgende keer meer water te zien is! Wel bijzonder om al wat te voelen. Kan niet wachten! @ ML82: oei, die is minder grappig.... Lang leve de Cillit Bang! Dus toch? Heerlijk Mallorca, fijn vooruitzicht! @ Sassie: balen zeg.... hoop dat je snel weer 'online' bent. Hier gelukkig m'n werkweekend achter de rug, het was erg druk, ben helemaal gesloopt, alles doet zeer. Maar.... zit nu gedoucht en wel in m'n huispakje op de bank met een patatje en broodje kroket in het vooruitzicht.
@ziek: zo wat een hoop zieken allemaal . Beterschap voor degene die ziek zijn! Hier ook veel mensen die aan het snotteren zijn, maar wonder boven wonder (afkloppen!) ben ik nog niet ziek geworden. Weerstand voor twee ofzo? @ukkie voelen: zo leuk dat er al enkele zijn die hun uk al voelen! Vrijdag dacht ik ook dat ik hem/haar voelde, maar weet natuurlijk niet hoe het hoort te voelen. Was iig totaal anders dan mn darmen of iets wat ik ooit gevoeld heb. Dus zat met een dikke smile op mn gezicht naar mn buik te kijken @shoppen: was zaterdag (en zondag) eventjes de stad ingedoken. Woon hier bijna in het centrum en kon het niet laten. Wilde een aantal kortingsbonnen bij de prenatal inleveren; maar de dingen die ik wilde waren al uitverkocht damn.. Wel één rompertje gekocht, kon het niet laten! Terwijl ik eigenlijk pas wilde gaan shoppen, als we weten wat het wordt.. Maar ach , het is unisex en superschattig! Daarna nog even bij de H&M gekeken, maar daar hebben ze ook echt kei leuke babykleren! Maar daar leegshoppen doe ik pas als we weten wat het is . Hebben jullie eigenlijk al veel geshopt voor jullie kleine uk? Wij eigenlijk nog bijna niks.
Ja Het babytje voelen is super bijzonder.... Hier nog niet geshopt maar wel al heel veel gekregen aan kleding, enige wat ik voor een jongen nodig heb is rompers en voor meisje ook maar kwa kleding zit ik wel goed! Ja stille dreumessen zijn niet te vertrouwen, hahaha! Ja er werd mij verteld dat er 3 kamers waren, helaas bleek dit er maar 1 te zijn, dus moet er nog overnadenken.