Spannend allemaal met die 20 weken echo's op komst. Ik mag de 25ste weer afrijden, en hopelijk slaag ik deze keer wel. En dan 2 weekjes later de 20 weken echo op 9 april.
Pleak kan je mij op de lijst er bij zetten. 22 maart geslachtsbepaling. toch ff gebeld vanmorgen en ze had volgende week nog 1 plekje om 09.45uur. ben heel benieuwd
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje Sassie1980: 24 augustus - 32 jaar - 4e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje ML82: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Meisje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje Afspraken, controle & echo's Chiqui - 14 maart - controle verloskundige Letty26 - 14 maart - controle gyn Josie88 - 15 maart - controle verloskundige Nathalie1988 - 16 maart - pretecho + geslachtsbepaling Pleak - 18 maart - controle verloskundige Letty26 - 19 maart - pretecho Sugarblossom - 19 maart - 20 weken echo verloskundige Veertje - 19 maart - pretecho + geslachtsbepaling KiDoNe - 20 maart - controle verloskundige ML82 - 20 maart - extra echo + geslachtsbepaling Pleak - 21 maart - pretecho + geslachtsbepaling KiDoNe - 22 maart - pretecho + geslachtsbepaling Sugarblossom - 25 maart extra echo hartje ziekenhuis SonjavT - 25 maart - controle verloskundige Sassie1980 - 26 maart - 20 weken echo Madeliefste - 27 maart - 20 weken echo Lootje - 27 maart - controle verloskundige Nathalie1988 - 2 april - 20 weken echo Mausje84 - 4 april - controle verloskundige Lootje - 5 april - 20 weken echo ML82 - 8 april - 20 weken echo (GUO) SonjavT - 8 april - 20 weken echo BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo Letty26 - 11 april - 20 weken echo Clijntje - 12 april - 20 weken echo Mama1982 - 12 april - 20 weken echo Hoop84 - 13 april - 20 weken echo Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO) Mausje84 - 15 april - 20 weken echo KiDoNe - 16 april - 20 weken echo Josie88 - 18 april - 20 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 25 Mama's / 5 Meisjes / 1 Jongen / 2x Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Ik ook! Ga je naar de winkels of via internet? Waar kun jij leuk slagen? @Veertje, hoe gaat het nu met jou? En met het beebje?
@lootje, en de rest. Vanavond komt er een berichtje! Het is namelijk ook zo dat mijn beste vriendin, moeder van 2 kinderen nu haar 2de miskraam heeft gehad. Dus zij mij ook nodig had!
@Lootje: Ik ga gewoon naar de winkels. En dan kijk ik bij de zeeman en wibra voor rompertjes/boxpakjes en voor de kleertjes bij C&A en H&M. Moet alles dubbel kopen, en dat is al prijzig genoeg toch
heey meiden, hoe is t met jullie? ik begin nu echt de zenuwen te krijgen voor morgen ochtend dan weten wij als t goed licht natuurlijk ook wat er in mijn buik leeft! ik had mijn 13 weken echo op t nub forum gezet en daar zeiden ze zeker er van te zijn dat t een jongetje word! zelf denken wij dat ook! iedereen in onze omgeving denkt ook dat t een jongetje word maar ik zou een meid ook geweldig vinden!!! prachtig vind ik dat al die meiden dingetjes! zaterdag gaan wij gelijk zaterdag naar de baby dump in Rozendaal! zo ie zo om een kinderwagen uit te zoeken en een box en kijken hoe de kinderkamer die we in gedachten hebben er uit ziet in t echt! @bw: ja idd. 2 kost toch stiekem wel heel veel geld! en ook omdat t de eerste zijn voor jullie! maar ik vind dat ze bij de winkels die je noemde ook hele leuke dingen dingen hebben! ik weet nog wel dat ik voor mijn opleiding hydrofiele luiers moest kopen en dat ze bij de zeeman veel goedkopen waren dan bijv. bij de Hema! en t is precies t zelfde! @ all: hebben jullie nog tips om op te letten bij een kinderwagen?? wij twijfelen tussen de joolz earth, joolz 2013 en de mima kobi! maarja wie weet als ik ze in t echt zie, dat ik opeens nig een mooie zie of juist de gene die ik in gedachten heb niet mooi vind xx
Ik mag elke week even langs komen bij de vk om hartje te luisteren die afspraken hoef je er van mij niet allemaal in te zetten hoor Pleak Kwiebeltje, wat ik belangrijk vond bij een kinderwagen, was dat de wandelwagen zitting ook naar je toe kon en niet alleen van je af! Dat is vooral in het begin, als ze net overgaan uit de bak, heel fijn dat ze niet gelijk van je af zitten... En ook dat de bak niet te klein was, zodat ze er met 4 mnd al niet meer inpassen... is natuurlijk het beste als ze zo lang mogelijk plat kunnen liggen! En dan dus ook dat de wandelwagen bak goed plat kan! Ik wilde ook geen 3wieler, vond ik toch minder stabiel, als er bijv. een ander kind aan ging handen... Ik heb deze,(Mutsy Slider) inmiddels alweer 4 jaar oud (maar ruim een jaar al niet meer in gebruik), altijd prima bevallen, kan niet wachten er weer achter te lopen!
Spannend Kwiebeltje, ik ben benieuwd! BW, ik ben nu ook veel op marktplaats aan het rondkijken, daar wordt zoveel leuke kleding aangeboden! Ik kijk dan alleen bij nieuw en zo goed als nieuw. Leuke kleertjes voor een leuke prijs. Misschien een tip voor jou?
Ja, daar ga ik ook eens op letten @kwiebeltje: ik raad echt iedereen de maxi cosi mura 4 aan. Echt de terreinwagens onder de kinderwagens. Stevig, compact, grote kinderwagenbak, zitje kan in beide richtingen, superstabiel, en voor alle terreinen geschikt
hihi mura-fan Ik ben heel gelukkig met mijn bugaboo!! Maar je hebt gelijk, op het strand doet de mura het ongetwijfeld beter. Maar weet je wat ik een beetje een nadeel vind bij vrienden van ons? Hun dochtertje is ruim 2 en haar hoofd komt helemaal boven de rand uit van het zitje.. lijkt me niet lekker meer zitten? Vroeg me af of zij nou zo groot is of dat meer ouders dit hebben? Voor de rest lijkt het me een hele fijne wagen! Het inklappen is echt super. Dat vind ik bij die van ons iets minder. Maar de boodschappenmand bij de Mura vind ik ook een beetje klein, die van de bugaboo is veel groter, alleen weer niet altijd even handig bereikbaar.. zeker als de reiswieg er op zit! Maar ik ben nog steeds zooooo happy met mijn bugaboo, alleen nu moeten we kijken hoe we het met nr 2 gaan doen.. Krijg nu al een sip gezicht als ik er aan denk mijn mooie kinderwagen weg te moeten doen!
@Kwiebeltje.. eigenlijk is het belangrijks:. lekker uitproberen. Wandelen, uitelkaarhalen, inklappen.. De filmpjes op internet zijn allemaal veelbelovend, maar in het echt kom je er pas achter hoe het echt in elkaar steekt. Dingen om rekening mee te houden: - zijn jullie verschillend in lengte? Bij de een is dit minder een probleem als bij de ander - wat ga je er mee doen? Alleen in de stad of ook regelmatig lekker naar het strand/bos? Is de kinderwagen daar geschikt voor - Wil je met het openbaar vervoer mee? Hoe breed is de kinderwagen en hoe wendbaar en hoe stabiel - Past hij achter in de auto en hoe makkelijk is hij om in te klappen - Reiswieg idd.. is die niet te klein? Mijn zoontje heeft echt tot ruim een half jaar en in gelegen en had er nog veel langer in gekund.. sommige zijn zo klein dat je al veel eerder over MOET stappen - poeh dat was het even denk ik
Kwiebeltje Spannend! Je weet maar nooit wie weet toch een meisje... ML82 Ook een hele mooie zeg! Dat vind ik wel een goeie van jou over de ruimte waar ze in zitten. Ga daar ook meteen opletten volgende week. Babywish Dan zat mijn gevoel meteen goed met de Maxi Cosi 4 Mura hihi. Volgende week gaan we kijken!! Ben benieuwd. Veel plezier met shoppen Pleak Hier wel ik ben best klein en mijn vriend weer heel lang haha. En we wandelen vaak met de hond / ook wel eens naar het bos. Lootje Wat leuk! KiDoNe Komt ook al in de buurt! Spannend Veertje87 Sneu voor je vriendin heel veel sterkte voor haar. Allemaal Vanavond een verjaardag van m'n vriendin die best laat begint. Hoop dat ik m'n ogen kan openhouden want lig tegenwoordig vroeg in bed en kom vroeg uit bed. Kan echt niet meer zolang opblijven.. Gisteren zijn mijn ouders geweest en heeft mijn vader de mega kledingkast van mij en mijn vriend uit elkaar gehaald en verplaatst naar een ander kamertje. Alle meubels zijn uit de babykamer, nu ligt er alleen nog rommel in van onze wasgoed en babyspulletjes moeten even netjes in een doos tot we de babymeubels hebben. De kamer heeft heerlijk ruimte zeg nu de kast eruit is. Alleen beetje krap met de was nu Nu nog alle kleren die uitgezocht zijn weer in de kast leggen morgen. Troep opruimen, was opruimen en dan langzaam aan beginnen. Willen laminaat leggen boven op de hele overloop, 2 kamers en babykamer. We hebben nog een werkje te gaan hier... Hoe zit het bij jullie? zijn jullie ook al langzaam bezig?
P.S. Hier net nog 2 newborn Pampers gekocht voor 11,19 (normaal het dubbele) was via voordeelkaart van de Kruidvat 50%korting op zo'n newborn of mini pak! Mocht er 4 kopen maar wil eerst kijken of we deze fijn vinden anders zit ik er straks mee. Heb ook al Kruidvat en Etos merk. Is allemaal uitproberen
SB: ik heb toevallig net de aanbieding geactiveerd, morgen maar even shoppen, wat in huis is, is in huis! Aanbieding geldt op vier pakken? Dat had ik dan weer niet gelezen, meende dat het één pak was. Morgenvroeg komt hier de schilder om de plafonds boven te witten (andere slaapkamers ook maar meteen een opknapbeurt nu we toch bezig gaan), dus dan kan ik zelf verder met de muren etc. (plafonds waag ik me niet aan, wordt een strepenbende en VL kan veel, maar niet schilderen ). Al helemaal zin in om daadwerkelijk bezig te gaan!
Josie Wat leuk!!! Dat met 4 stuks pakken pampers zag ik ook pas bij het uitprinten staat dan onderaan de bon dat je er max 4 mag pakken Jullie ook heel veel succes, ook al druk bezig lees ik!