Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hè verdikke meid... Ik hoop dat het niets ernstigs is! Rustig aan!

2. ML82

ML82 Niet meer actief

Oh bah SB... Hoop zo dat het mee valt! Duim voor jullie!!

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Om zoveel mogelijk van mijn openstaande vakantie-uren op te maken (tijdens mijn verlof is mijn werk 3 weken gesloten dus die vakantie-uren blijven voor mij staan) heb ik vanaf deze week om de week de dinsdag vrij. Vanmorgen om 07.30 de kids naar de VSO gebracht en ik hoef pas om 15.00 weer op school te staan, dus even een dagje voor mezelf.

Gisteren had mijn werkgever een sollicitatiegesprek met een voormalige stagiaire om eerst mijn werkdagen over te nemen als ik met verlof ben en daarna verschillende werkzaamheden gaat doen. En 's avonds hoorde ik dat ze akkoord is gegaan, dus er is vervanging voor mijn verlofperiode, op zich wel fijn om te weten. Donderdag even navragen per wanneer ze gaat beginnen, even kijken of ik misschien nog wat extra vakantie voor mijn verlof kan plakken.

Mamma1982, die buik zat inderdaad aardig in de weg op het einde (de oudste was toen net 16 maanden) maar gelukkig kon mijn man zorgverlof opnemen en heeft hij mij die laatste weken veel kunnen helpen.
    Misschien kun je net als mij wat vakantiedagen voor je verlof opnemen, zodat je toch eerder als die 4 weken stopt en die 12 weken na de bevalling blijft behouden?

Pleak, fijn dat je van de verloskundige even extra mag komen voor het hartje te luisteren. Ik heb het vorige week ook extra gehoord, omdat ik een opname wilde maken voor manlief (die had het nog niet gehoord) maar voor mezelf ook fijn om weer even gehoord te hebben.

Voor het lijstje: ik moet 3 april weer naar de verloskundige.

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    SugarBlossom, hele dikke knuffel!
    Brrrr dat is dan helemaal even schrikken! Mijn duimen draaien dat het niks is!!!!!!

5. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    sugarblossem sterkte en hopelijk is het iets onschuldigs.

Pleak gelukkig heb je het hartje gehoord en familieproblemen is nooit leuk.

Nathalie leuk weer een meid, hier nog een paar dagen geduld. Ben zo benieuwd

Hier gaat het weer en ben weer een beetje van de schrik bekomen. Mijn ex wil haar niet meer ophalen omdat ze te druk is en heel opstandig. Is ook niet gek gezien de situatie natuurlijk. Maar ja wie ben ik.
    Gisteren de begrafenis gehad van vriendlief zijn oma. Was een hele mooie plechtigheid.
    Als afsluiter gisteren onderweg naar huis. Vriendlief legde zijn hand op mijn buik en het duurde maar eventjes en de kleine reageerde direct op zijn hand. Zelfs hij voelde het. Super toch. Dus een sterk kindje.

6. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's

Bevallingslijst

Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje
    Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje -
    Meisje
    Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje
    Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje
    Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje
    Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje
    Sassie1980: 24 augustus - 32 jaar - 4e kindje
    MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje
    Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje
    ML82: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje
    Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje
    JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje
    SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje
    Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen
    MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje
    Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje
    Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje
    Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing
    mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Meisje
    Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje
    Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen
    Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing
    KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje

Afspraken, controle & echo's

Letty26 - 19 maart - pretecho
    Sugarblossom - 19 maart - 20 weken echo verloskundige
    Veertje - 19 maart - pretecho + geslachtsbepaling
    KiDoNe - 20 maart - controle verloskundige
    ML82 - 20 maart - extra echo + geslachtsbepaling
    Pleak - 21 maart - pretecho + geslachtsbepaling
    KiDoNe - 22 maart - pretecho + geslachtsbepaling
    Sugarblossom - 25 maart extra echo hartje ziekenhuis
    SonjavT - 25 maart - controle verloskundige
    Sassie1980 - 26 maart - 20 weken echo
    Madeliefste - 27 maart - 20 weken echo
    Lootje - 27 maart - controle verloskundige
    Djennes - 2 april - controle verloskundige
    Nathalie1988 - 2 april - 20 weken echo
    Mausje84 - 4 april - controle verloskundige
    Lootje - 5 april - 20 weken echo
    ML82 - 8 april - 20 weken echo (GUO)
    SonjavT - 8 april - 20 weken echo
    BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo
    Djennes - 9 april - 20 weken echo
    Josie88 - 10 april - controle verloskundige
    Letty26 - 11 april - 20 weken echo
    Annie1979 - 11 april - 20 weken echo
    Clijntje - 12 april - 20 weken echo
    Mama1982 - 12 april - 20 weken echo
    Hoop84 - 13 april - 20 weken echo
    Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO)
    Mausje84 - 15 april - 20 weken echo
    KiDoNe - 16 april - 20 weken echo
    Josie88 - 19 april - 20 weken echo

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Flower 82
    Ilkh1984
    MamaAnnelies
    Mounia05
    Liesje 1975
    Mamenzo

25 Mama's / 6 Meisjes / 2 Jongens / 2x Verrassing

Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!

7. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Zo dames ik heb de lijst aangepast.

In het begin heb ik mij aangemeld in deze groep om gezellig te kunnen kletsen, maar helaas kreeg ik een lichte depressie waardoor ik geen zin had om te kletsen over de zwangerschap. Gelukkig ben ik er helemaal bovenop en kan ik weer genieten van het getrappel in mijn buik en dat alles goed gaat.

Het was iets teveel om alles terug te lezen dus vanaf nu zal ik meekletsen :)

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

<3 Wauw, geweldig toch...

Welkom terug Djennes, fijn dat je je weer goed voelt!

9. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hey meiden,
    nou daar ben ik weer! hihi t was t weekend shop till you drop!!
    helemaal geslaagd hoor t weekend! we hebben een joolz kinderwagen genomen, want alleen de joolz en de stokke waren hoog genoeg voor mijn 2m5cm grote vriend, alleen de stokke bleef nog al groot als je hem inklapten en de reiswieg was erg klein vergeleken met die van de joolz!
    dus meiden bedankt voor de tips! daar hebben we veel aan gehad!!! verder hebben we de kinderkamer besteld, een box met alles er op en aan en kleertjes geshopt! ik was helemaal gesloopt, nog steeds een beetje en ik moet deze week 40 uur werken, dus erg druk!
    @ verlof: ik wil met 34 weken echt met verlof zijn op mijn schoonmaak werk dan! want dat is 20 uur per week en erg zwaar! ik hoop dat ik 34 weken ga vol houden! ik moet ook even kijken hoeveel vakantie dagen ik nog heb, want dan wil ik die voor mijn verlof op maken!
    op mijn andere werk wil ik gewoon door gaan tot 36 weken, dat is niet zo zwaar en ook minder uren!
    weten jullie ook al of jullie zoveel willen blijven werken als nu na de bevalling? ik denk dat ik dan nog maar de helft wil werken;) ik moet ook wel zeggen dat wij die luxe hebben dat het kan!

@sb: jeetje meid wat schrikken, heb je je zo verheugd op een leuke dag... ik hoop dat t niets is! ik duim voor jullie!

@djennes: welkom terug meid! fijn dat t weer hoed gaat! ik was toevallig daarnet in onze lijst aan het kijken van welke meiden we al even niets gehoord hadden, om te kijken of alles wel goed ging haha en daar stond je berichtje opeens!
    willen jullie het geslacht ook weten?
    ik zag daarnet toevallig wel bij mamavannikhil dat zij ook een jongen krijgt! hihi dat versterkt ons jongens team weer een beetje!

@kidone: jeetje jij hebt ook wel een weekendje achter de rug! verschrikkelijk zeg!
    wat erg dat je ex zijn verantwoordelijk niet wil nemen... volgends mij komen kinderen in veel verschillende fases, hele leuke en ook minder leuke! maarja het hoort er allemaal bij! en je kunt natuurlijk niet alleen de leuke dingen mee willen maken... dat is met alles zo in het leven geloof ik! nou ik hoop dat dat je ex een beetje bij draaid en ook niet te veel gepaaid word door zijn ouders..
    wel fijn dat je het afscheid van jullie oma als iets moois ervaren hebt! het is altijd een verdrietige bedoeling maar het afscheid is een heel belangrijk deel van het een plekje kunnen geven, dat ervaar ik altijd zo!;)

@allemaal: owjee meiden ik weet t FF niet meer, ik zit op mij. tel. heb alles wel gelezen maar die zeef he:*) schiet niet op...,,

xx

10. ML82

ML82 Niet meer actief

Ik wil ook graag pas met 36 weken met verlof gaan, bij mijn zoontje ook gedaan, toen werkte ik nog full time, ik heb een zittend beroep en ik werk ook maar 2 dagen (16 uur) , dus verwacht het wel vol te houden.
    Ik heb in mei nog 4 dagen vakantie ingepland (voor mij dus 2 weken ;)). We gaan dan nog een weekje naar Mallorca!! Manlief neemt dan dus 1,5 week (zit pinksteren ook nog tussen). Hij zou alleen vakantie nemen als ik bevallen ben, maar ja dat is niet echt vakantie dan natuurlijk met gebroken nachten en hectische 1e dagen ;) En hij kan wel wat rust gebruiken (stressvolle baan), dus heb toch maar voorgesteld om in mei nog een weekje weg te gaan, nog even lekker genieten met ons 3tjes! Ook de laatste keer dat mijn zoontje buiten de schoolvakanties weg kan, dus dat scheelt ook nog even qua prijs, dus we nemen het er nog even lekker van!!

Morgen nog een echo en dan zullen we eens zie of ze het geslac.tght ook kan zien!!! Ben sowieso alweer erg zenuwachtig, maar toch ook wel wat spanning voor net geslacht, ben zo benieuwd! In mijn hoofd blijft het maar heen en weer gaan van Jongen naar meisje ;) Ik weet het echt niet!

Mijn vk plaatste gisteren dit op FB, over dat de positie van de placenta kan zeggen wat voor geslacht het is, alleen gaat dat voor mij niet op, omdat mijn Placenta voor ligt... :s Maar ben wel benieuwd of het bij jullie misschien wel klopt!
    Know the Sex of Your Baby at the FIRST Ultrasound! | The Stir

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @kidone: ik zou ook schrikken als mijn kind dat zou vertellen aan mij dat ze buiten is gezet zonder jas en schoenen :(
    En jammer dat je ex haar niet meer wil komen halen.

@djennes: Welkom terug, alleen je bevaldatum staat wel verkeerd in de lijst. Je staat op 30 augustus bij de 20ste

@SB: Jeetje, heftig, hoop dat het niks ernstigs is :(

@hier: Als het goed is komen morgen mijn mooie roze reiswiegjes aan die ik via mp heb gekocht :D Dus kan niet wachten.
    Vandaag al 16,5 week :p
    En gisteren hebben ik en vriendlief even mogen genieten van onze drukke meiden.
    Want ik voelde ze dus duidelijk deze keer en vriendlief kon zelfs meegenieten. Leek net een trampoline in m'n buik ofzo haha :p

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Dacht al een tijdje iets te voelen.
    Het gevoel werdt steeds wat duidelijker, en steeds hetzelfde gevoel z'n beetje.
    En het viel me ook op dat het meestal een beetje laat in de middag is als ik op de bank hang om tv te kijken en/of als ik in bed lig.

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Lieve meiden

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. We weten nog niks... morgen om 10 voor 10 ga ik met haar mee naar het ziekenhuis en hopen dat het niet is terug gekomen.

We zijn toch naar Eindhoven geweest om er even niet aan te denken vandaag maar toch zit het niet lekker. Zal de 2 aankoopjes gauw even showen.

14. JustMo

JustMo Niet meer actief

#1754 JustMo, 19 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2013
    Hallo allemaal,

Ik heb in het begin ook even mee geschreven maar door drukte thuis heb ik even een aantal weken moeten afhaken.
    Ons kleine meisje is sinds december aan het kwakkelen geweest met haar gezondheid waardoor ik op een gegeven moment geen energie meer had om iets te doen. (4 ab-kuren in 3 maanden tijd + operatie buisjes en neusamandel eruit)
    Maar nu lijken we weer in rustig vaarwater te zitten en voel ik me ook weer een stuk energieker.

Ik heb net wel stukken terug zitten lezen en zag dat de meisjes goed vertegenwoordigd zijn in augustus. Wij hebben aankomende donderdag 21 maart onze geslachtsecho. En ben echt mega benieuwd!
    8 april hebben we de 20 weken echo. Blijft toch altijd weer spannend of de baby geen afwijkingen heeft.

Ik las ook dat er een aantal meiden een onzekere tijd tegemoed gaan. Sterkte daarmee! Ik duim voor jullie dat er geen enge dingen uit komen.

@de rest: het was iets te veel om allemaal te onthouden. Maar ga het vanaf nu proberen bij te houden.

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    #1755 Pleak, 19 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's

Bevallingslijst

Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje
    Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje -
    Meisje
    Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje
    Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje
    Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje
    Sassie1980: 24 augustus - 32 jaar - 4e kindje
    MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen
    Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje
    ML82: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje
    Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje
    JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje
    SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje
    Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen
    MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje
    Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje
    Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje
    Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing
    mama1982: 29 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje
    Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Meisje
    Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje
    Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen
    Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing
    KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje

Afspraken, controle & echo's

Letty26 - 19 maart - pretecho
    Sugarblossom - 19 maart - 20 weken echo verloskundige
    Veertje - 19 maart - pretecho + geslachtsbepaling
    KiDoNe - 20 maart - controle verloskundige
    ML82 - 20 maart - extra echo + geslachtsbepaling
    Pleak - 21 maart - pretecho + geslachtsbepaling
    JustMo - 21 maart - pretecho + geslachtsbepaling
    KiDoNe - 22 maart - pretecho + geslachtsbepaling
    Sugarblossom - 25 maart extra echo hartje ziekenhuis
    SonjavT - 25 maart - controle verloskundige
    Sassie1980 - 26 maart - 20 weken echo
    Madeliefste - 27 maart - 20 weken echo
    Lootje - 27 maart - controle verloskundige
    Djennes - 2 april - controle verloskundige
    Nathalie1988 - 2 april - 20 weken echo
    Mausje84 - 4 april - controle verloskundige
    Lootje - 5 april - 20 weken echo
    ML82 - 8 april - 20 weken echo (GUO)
    SonjavT - 8 april - 20 weken echo
    JustMo - 8 april - 20 weken echo
    BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo
    Djennes- 9 april - 20 weken echo
    Josie88 - 10 april - controle verloskundige
    Letty26 - 11 april - 20 weken echo
    Annie1979 - 11 april - 20 weken echo
    Clijntje - 12 april - 20 weken echo
    Mama1982 - 12 april - 20 weken echo
    Hoop84 - 13 april - 20 weken echo
    Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO)
    Mausje84 - 15 april - 20 weken echo
    KiDoNe - 16 april - 20 weken echo
    Josie88 - 19 april - 20 weken echo

Vlindertjes &#440;&#821;&#801;&#1244;&#821;&#808;&#772;&#439;

Flower 82
    Ilkh1984
    MamaAnnelies
    Mounia05
    Liesje 1975
    Mamenzo

25 Mama's / 6 Meisjes / 3 Jongens / 2x Verrassing

Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!

16. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pretecho was heeeeeel leuk! Geslacht zagen ze niet, maar wel hele leuke beelden mee gehad! Over een paar weken weer een keertje als mijn zusje weer in Nederland is! Dan ga ik haar ook vertellen dat ze weer peettante wordt!

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Djennes; welkom terug :) Wat vervelend dat je een depressie hebt gehad maar wat fijn dat het nu weer beter gaat! Hopelijk kan je de rest van je zwangerschap lekker te genieten!
    Ik heb je uitgerekende datum even goed gezet in de lijst.

@ML82, spannend morgen!!! Hoop voor je dat het al goed te zien is en de kleine mee werkt ;) Ga zo je linkje over de placenta even goed bekijken :) Wat grappig dat je je verloskundige in je fb lijst hebt.

@BW; wat leuk dat je je meiden al zo goed voelt! Zal met 2 wel helemaal snel gaan! Geniet er maar lekker van :) Leuk ook voor je vriend dat hij ze al kan voelen. Maakt het gelijk een stuk leuker voor ze he ;) Mijn man vond het bij mijn zoontje zo geweldig om met zijn handen op mijn buik te voelen. Ging hij elke keer weer stralen ;)

@SugarBlossom; vervelend dat jullie nog niets weten! Wel verstandig om er even lekker uit te gaan en jullie gedachten te verzetten. Nog een dikke knuffel voor je hoor!

@JustMo; wat vervelend van (en voor) je dochtertje! Goed om te horen dat het nu weer wat beter gaat! Hopelijk blijft het zo goed gaan! Blijkbaar heeft de operatie geholpen?
    Ik heb de data van je afspraken in de lijst gezet hoor!

@Veertje; Wat een heerlijk berichtje :) Kom je nog een leuke foto posten? :D

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Kwiebeltje; waar had jij gezien dat MamavanNikhil een jongetje krijgt? Heb ik daar overheen gelezen of was dat in een ander onderwerp?

19. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Heej meiden!
    Welcome back Djennes en Justmo!
    Vermoeiend hoor zo'n zieke uk. Zoontje is weer een beetje opgeknapt, maar is nog snel van slag. En vannacht ineens wakker en niet meer willen slapen! En veel huilen. Geen idee wat er dan is, maar ik hoop een fase die snel voorbij gaat. In combi met werken is het wel even pittig en dan denk ik ow straks nog een uk erbij, hoe zal dat gaan...
    Maar ach als alles weer lekker loopt zie ik het heus weer helemaal zitten.
    ML82, leuk Mallorca! Heb je al geboekt? Wij zitten ook nog rond te kijken voor Mallorca of Menorca, voor begin juni. Ben dan wel tonnetje rond ben ik bang, maar eerder gaat helaas niet lukken!
    Hier voel ik de kleine meid echt al veel. Tis een drukke, net als m'n zoontje destijds. Overigens is hij niet perse druk qua persoon, maar gewoon erg bewegelijk, en z'n kleine zus dus ook al! Heerlijk hoor!

20. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    haha nee hoor je hebt er niet overheen gelezen! ik zag op pagina 2 van dit onderwerp in haar handtekening staan: we krijgen er nog een zoon bij!!
    hihi vandaar dat ik dat wist;)

xx

Deel Deze Pagina