Sassie Dank je wel meis! Aah vandaar je buik wel fijn dat je de baby voelt schoppen altijd een fijn gevoel. Josie Dank je wel voor de tip ^_^ Pleak Nog even tot de 20 weken echo, altijd spannend! Babywish Wat lief nu de andere nog voelen. Hopelijk snel... Ann Geeft niet meid. Spannend straks de 20 weken echo. Nathalie Wat onwijs mooi zeg en die kast vind ik ook erg leuk. Allemaal Gaat weer goed mis hier. Eergisteren overgegeven en het houd weer aan ben weer zo ontzettend misselijk! Ben bang dat het HG terug komt.
Had ik even gemist BW: balen, maar vol goede moed naar het volgende examen, laat je niet gek maken, komt wel goed! Prachtig behang Nathalie! Oooh, heerlijk Lootje, wat een fijn vooruitzicht! Alles voor de kleine Kwiebeltje, is niet anders meid. Als het werken niet meer soepel gaat, is het wel beter natuurlijk. Lekker rustig aan! Enne, succes met het klussen. Hoe is het nu SB? Hoop dat die verdomde HG wegblijft... Hier voel ik af en toe wel wat borrelen, wel een geborrel dat me vreemd is, dus lijkt de baby te zijn. Ben er echter nog niet van overtuigd. Zal wel niet lang meer duren. Vind het ook zo spannend, hier pas 19 april de 20 weken echo, kan niet wachten!!
Nog steeds misselijk. Ik ga nu even liggen misschien trekt het dan weg. Hopelijk voel je snel de baby want dat is zo leuk!!!
Over de baby voelen, ik vind het heel bijzonder, maar toch ook een beetje vreemd. Dat had ik bij mijn zoontje ook erg en deze kleine is net zo'n drukke. Meer meiden die het als een beetje dubbel ervaren??
Hier ook een erg druk kindje in m'n buik. Was vanaf begin al en dat het vreemd gevoel is vind ik ook. Echt bijzonder vind het zo leuk!!!
2 in de buik is idd heel erg bijzonder hoor. Op bepaalde moment soms ook wel beetje vreemd Als ik bijvoorbeeld in de winkel sta bij de kleertjes, dan vergeet ik soms een 2e setje te pakken haha.
haha ja dat heb ik ook!! ik d8 al dat ik de enigste was dus ik d8 ik hou het maar voor mijzelf maar ik kan er ook super van genieten hoor als lekker rustig zit, maar zeker als ik bezig ben ofzo en als hij dan beweegt dan vind ik het een beetje vreemd, omdat ik dan echt denk: wow echt raar dat er een levend mensen in me zit zo daar in mijn buik haha @sb: ik ben sinds een dag of 3 ook weer misselijk, ik hoef alleen gelukkig niet te spugen.... ik heb ook geen idd. waarom vandaan komt! ik hoop echt dat het bij jou snel weer stopt want dan kan je weer lekker verder genieten en shoppen @bw: 3X scheepsrecht hoor!!! xx
Nathalie leuk behang! Sugarblossem leuk hoor al dat roze. Lekker gevoel ook om te shoppen hè. En ik hoop dat je misselijkheid snel weer vertrekt. Wat mag ik mijn handjes dan dichtknijpen. Mijn dochter 1 ochtend misselijk geweest en bij deze meid en paar daagjes. Kwiebeltje hoop dat het bij jou ook snel verdwijnt. Babywish jij gaat het nu wel halen. Inderdaad 3x is scheepsrecht. Ik zie je al zo staan met 1pakje en denken van o ja moet er nog 1bij. Hihi geweldig Kindje voelen hier begint het wat vaker te komen. Ook hier een druk meisje en geniet er ook ontzettend van. Het is en blijft bijzonder. Helemaal omdat dit de laatste is. Heb van mijn dochter een hele zware bevalling gehad en ben blij dat ik hier nog zit. Dus eigenlijk wou ik het bij 1kindje laten. Erg traumatisch geweest. Maar nu nieuwe vriend, nieuwe situatie. En krijg goede begeleiding na de bevalling toe. Vanmiddag een super leuk jurkje gekregen van mijn schoonzusje. Ze zegt ik kan get niet laten hangen. Aldus een supertrotse tante.
KiDoNe Echt wel! Oh wat fijn zeg. Als we ooit een 2e zouden mogen krijgen (wat niet zeker is bij ons) hoop ik ook dat het anders verloopt met de misselijkheid. Extra hard genieten jij nu dus als dit jullie laatste wordt. Jeetje hopelijk maak je een betere bevalling mee lieverd. Babywish Heeeel veeel succes je kan het!!!!!!!
*Berichtje 2000* Morgen 18 weken Vindt het wel heerlijk hoor al dat roze hier. Nu ik die hydrofielluiers zie wil ik ook een paar leuke met een printje erop ofzo. En nog een paar kruikzakjes.
Haha veel berichten! Die zijn leuk hé nu 5,59 normaal duurder maar de Mama Mazzel Dagen zijn er nog! Bij de Hema hebben ze bijna dezelfde die zijn standaard 5,00 heb er daar ook twee van! Kruizakken kan ik nog geen leuke van vinden. Heb er één van 14,95 gezien met roze en zilver hartje in het midden. Deze staat op mijnlijstje.nl ben binnenkort midden april jarig misschien krijg ik hem wel hihi.
Normaal hebben ze bij de prenata wel leuke kruikzakjes. Dus een van deze dagen maar snel snuffelen dan bij de babywinkels.
Hallo dames, Wat is er weer veel gekletst. Heb even moet bijlezen hoor... Sg en bw mooie buikjes al! Hier de afgelopen 1,5-2 weken ook flink gegroeid. Wel leuk, nu kijken mensen niet meer zo van 'is ze nou dik of zwanger', ze feliciteren me gewoon. Zag veel leuke spulletjes langs komen en ook al mooie kamertjes. Hier gaan we deze kamer voor onze dochter bestellen: Romantic tienerkamer AANBIEDING -20% | Bopita | In de Wijde Wereld Verder nog steeds moe en last van de rug, maar verder gaat hier alles goed gelukkig. Ik slaap heel goed (droom wel veel) en nog geen last van plassen s nachts. Heb wel soms last van beetje incontinentie sinds vorige bevalling. Erg gênant... Ga na deze zwanerschap echt oefeningen doen. Las dat sg en Kwiebeltje veel klachten hebben. Echt vervelend zeg. Hoop dat jullie toch n beetje kunnen genieten. Ik voel de kleine nu ieder dag aantal keer. Veertje vorige keer had ik ook placenta aan voorkant. Maar neem maar van mij aan dat je over n paar weekjes genoeg gaat voelen... Letty goed nieuws van je moeder, fijn! Sassie, proficiat n meid!! Super, ook voor de jongens.. Lootje, heerlijk n vakantie in het vooruitzicht! Nathalie, erg leuk behang Bw: driemaal is idd scheepsrecht. We duimen die dag met je mee! Kwiebeltje: goed dat je minder gaat werken, je moet nu aan jezelf en de kleine denken Kidone: klinkt heftig die bevalling. Heb je nu grotere kans op weer zo n bevalling? Of was het 'pech'?
Oja had vorige keer hele leuke kruikzakken gekocht. Maar mocht hier niet van de kraamzorg...moest n hydrofiele luier omheen. Heb ik ze maar voor de watten gebruikt. Bij prenatal waren ze trouwens heel aardig. Gewoon de korting nog gekregen. Was toch 25. Meteen weer uitgegeven hihi. En nog iets meer zelfs...
Mama1982 er zijn ook veel fouten gemaakt door het ziekenhuis. Ik had meerdere malen aangegeven dat ik me niet goed voelde. Ik was al bevallen ondertussen en ingeknipt en uitgescheurd. Dit begon door geen gevoel meer in mijn voeten. En even later ook niet meer tot aan mijn knieën. Hier werd niks mee gedaan. Ondertussen was ik gehecht want er was ook een ader gesprongen. Bloeddruk gemeten 41/37 dit kon niet zeiden ze. 2x buiten bewustzijn geraakt en heb echt letterlijk de witte tunnel gezien. Er bleek een bloedprop binnen in te zitten die kwam naar buiten. Bijna 2liter bloed verloren. Maar heb 50/50% kans op herhaling. Mag ook niet thuis bevallen ivm risico. Dus erg traumatisch geweest. Dus of het domme pech is geweest. Geen idee??
Kidone, jeetje wat ontzettend heftig.... kan me heel goed voorstellen dat je er nu enorm tegenaan ziet... maar gelukkig weten ze nu van je verleden en zullen ze je sneller serieus nemen! Ook is het indd natuurlijk niet gezegd hoe het nu zal gaan! Komt vast goed meis!! Bij mijn eerste zoontje liet de placenta niet los, dus die moest operatief verwijderd worden. Wat was ik blij dat ik al in het ziekenhuis was! Ik zou thuis, maar daar schoot het voor geen meter op, dus toch naar het ziekenhuis gegaan voor opwekkers... ook veel bloed verloren daardoor. Nu ga (moet) ik weer naar het ziekenhuis, maar vind ik niet erg. Bij de bevalling van ons zoontje* vorig jaar, liet de placenta wel gelijk los gelukkig, dus dat is wel een goed teken, zeker in die vroege termijn! Dat is wel geruststellend! Geen bevalling is hetzelfde (gelukkig?) BW, wat balen dat je gezakt bent!! Ik ga heel hard voor je duimen 18/4! Sassie, welke namen-app heb je?? We zijn nog niet helemaal zeker van de naam... De meisjesnaam die we bij mijn zoontje hadden staat nog steeds, maar zijn ook nog wel wat anderen die een optie zijn.... Geboortekaartjes mag ik ook graag uit de boeken bekijken! Net wat Josie zegt, kkk wil het ook graag 'voelen' Vorig jaar wel speciaal een kaartje laten maken voor ons overleden zoontje... daar kon ik geen geschikt kaartje voor vinden in de boeken... (was ook niet zoveel) Nathalie, Echt super leuk behang!! Zo'n mooie kast erbij zou helemaal top zijn! Hier gaat het kamertje mintgroen worden, tenminste de muur en wat accessoires, en de rose (of misschien toch blauwe ) accessoires worden eerst verstopt, want dat is ons geheimpje De wieg komt er eerst te staan, waar mijn man ook nog in heeft gelegen, die is helemaal bekleed met witte stof met een klein grijs printje, incl. het dekentje, dus het rose? dekentje/lakentje komt pas in het ledikantje. Lootje, heerlijk naar Portugal!!!! Wij gaan in mei nog een weekje naar Mallorca, zo'n zin in!!! En dan duurt het indd niet zo lang meer voor het verlof!! Morgen lekker vrij, dus deze week maar 1 dagje gewerkt, voelt ook wel een beetje als vakantie Kwiebeltje, luister naar je lichaam! Rustig aan meid! Dus lekker delegeren met die nesteldrang Veertje, even schrikken dus... Gelukkig valt het mee! Ik voelde de 1e ook pas met 19 weken en de 2e ook (maar die kon waarschijnlijk niet goed bewegen door zijn aandoening) en juist nu ik deze keer de placenta voor heb voel ik het al sinds een paar weken al! Ml daarentegen kan het nog niet voelen helaas... maar zal wel niet lang meer duren! SB, wat balen dat je weer zo misselijk bent! Hopelijk gaat het snel weer wat beter! Super leuke spulletjes!! Ik had ook al wat bestelde de Prenatal, helaas nog niet binnen... heb ook getwijfeld over de hydrofielluiers, maar toch maar niet gedaan, wil witte ,met een klein (roze) printje, zodat ze gewoon met de hete witte was mee kunnen. Kruikzakken heb ik nog, ik mocht ze de vorige keer wel gewoon gebruiken! Maar is ook alweer bijna 4 jaar geleden... ze veranderen elke keer wel weer wat... Zo nu maar hopen dat ik niemand vergeten ben jullie kletsen er lekker op los!! Ben inmiddels wel weer moe, dus zo maar weer lekker onder de wol!!! En wanneer komt die zon nou!!!????
Hier laminaat achtig zeil op de grond, wit plafond met crème murenen de aankleding wordt grijs met donkerblauwe sterren denk ik!