ik ben ook aan het aftellen vandaag precies over een week mijn eerste echo...pffffff spannend en toch een beetje angstig..maar we zullen zien!
oooh ik heb 12 juli pas mn eerste afspraak bij mn vk en dan krijg ik pas mn verwijskaart voor het echocentrum Ik weet nog niet eens dus hoe lang het gaat duren voor mn termijn echo... het duurt nog zooooo lang
dat zijn idd lange dagen proberen uzelf zoveel mogelijk bezig te houden probeer ik ook ( al is dat niet zo makkelijk )
Ik was aan het aftellen, maar aangezien ik al zolang ik weet dat ik zwanger ben, een angstig en geen goed gevoel heb, zijn we vandaag naar een echobureau geweest. Moet er ook bij zeggen dat ik ook haast geen kwaaltjes heb, dus dan wordt je nog onzekerder. We hebben een echo gehad, uitwendig en daar zag je het vruchtzakje, en het zat op de goede plaats, dus geen bbz. Ik zou officieel 7 weken zijn, maar wist dat dit niet ging kloppen. Ik zit nu tussen week 5 en 6. Geen hartje zien kloppen, want dat is nog te vroeg, maar ik ben toch gerustgesteld dat het in ieder geval goed zit. Morgen tegen schoonouders en ouders vertellen, zodat we het toch met iemand kunnen gaan delen.
Ik tel ook mee af naar de volgende wcho. Heb stiekem al een echo gehad met net 4 weken, omdat ik door de pil heen zwanger ben geworden, wilde de verloskundige wel even kijken, alleen wist ik bijna zeker dat ik niet verder kon zijn dan rond de 4 weken. Maar hier was nog niet veel op te zien. Nu aftellen naar 23 juli voor de echo en dan hopen we op een kloppend hartje. Wat zou ik graag de komende 4 weken al achter me laten. Kreeg nog wel aangeboden om eerder te komen, maar dan ben ik net 6 weken en als er geen kloppend hartje te zien is heb je geen leuke vakantie, al heb ik er al spijt van dat ik geen ja gezegd heb. Amaroem: jij hebt je eerste echo ook al vroeg? is dat met een reden?
Hier ook aftellen 8 juli eerste echo om te kijken of het op de goede plek zit heel spannend Nu 4 week en 4 dagen zwanger
Oxbow: volgens mij niet met een speciale reden. Ze stelde voor om dan langs te komen... Hoor je mij geen nee zeggen Ik weet alleen niet precies hoelang ik nu zwanger ben. Ik denk dat ik het zelf wel goed heb.
Ik wacht ook 12 juli mijn eerste echo ben dan als het goed 8 weken zwanger en een week later naar de verloskundige
Ik moet maandag nog wel naar het zkh maar verwacht niks meer te zien. Heb waarschijnlijk een mk. Moest van het ergste uit gaan.
Ja het kon gewoon een bloeding zijn. Gezien de buikpijn en bloedverlies Is de kans groot dat het een mk is.
Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Ik moet nog 1 week wachten, 5 juli heb ik mijn eerste echo Zo spannend! Hopelijk is alles goed.. nu maar aftellen..