hoii meiden vandaag een echo gehad, hij is wel uitwendig gemaakt er was een mooi kloppend hartje maar ze kon het nog niet op meten is dat wel normaal hebben jullie hier ervaring mee ? lees graag jullie meningen. zij dacht iets van 6 week en ik dacht 6 week en 4 dagen wat denken jullie?
Heel normaal hoor. Het is nog zo klein. Het is pas rond het termijnecho betrouwbaar om op te meten. Fijn dat er een hartslag te zien was Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd met je mooie echo. En dat ze nu nog niks kunnen meten is heel normaal. De baby is nog zo klein. Een betrouwbare meting is altijd pas vanaf de termijn echo. Met 8 weken kunnen ze ook al wel meten, maar is het nog minder betrouwbaar. Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan.
Ow ja!! Had mijn gyn maar gezegd dat hij niet kon meten! Ik vroeg er wel naar moet ik eerlijk zeggen. En toen ging hij meten maar het apparaat begint pas met meten bij een termijn met 6 weken. Nou was ik dus 6 weken maar het vruchtje kwam een heel stuk aan lengte tekort. Ik in de stress, maar een week later wat de groei perfect en niks aan de hand. Beter meten ze niet, het is totaal niet betrouwbaar. Een kloppend hartje wel! Gefeliciteerd!
Niks om je zorgen te maken hoor. Een kloppend hartje is al super nieuws en bevestigd je zwangerschap Dat ze ook nog niks kunnen meten of beter in beeld kunnen brengen is omdat je hem uitwendig hebt gehad. Ik heb bij mijn eerste 2 kids deze inwendig gehad ivm eerdere miskramen en toen konden ze het net meten op ongeveer 0,5 cm...uitwendig hadden ze het dus ook niet kunnen meten. Deze keer heb ik de eerste echo op ruim 7 weken uitwendig gehad en toen konden ze het net meten op ongeveer 1 cm...maar het beeld is dan onduidelijker dan inwendig helaas. Ze zeiden ook dat ik 3 dagen achter liep dan op mijn eigen berekening maar dat is helemaal goed gemaakt bij mijn termijn echo. Toen ben ik zelfs 4 dagen vooruit gezet haha.
Gefeliciteerd! Echo ziet er mooi uit. Is al niet vanzelf sprekend dat je een vroege echo krijgt dat ja dit ziet er normaal uit. Met de termijnecho weet je de precieze datum.