aftellen naar de kijkoperatie...en dan iui.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door draaimolen, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopie73

hopie73 Lid

8 mei 2007
    11
    0
    0
    HOI
    Ik heb je berichtjes zo eens gelezen en ik sta net zo ver in de molen als jij denk ik,ik heb alwel een kijkoperatie gehad en is me reuze mee gevallen jou vraag was om mee te nemen ik zou een makkelijke broek of rok aan doen,nachthemd voor de zekerheid,ik heb alleen dat zh hemd aan gehad.
    een boekje of tijdschrift. Nou ik was ook heel zenuwachtig ook mn eerste narcose enzo,maar op de ok waren ze heel lief
    Oja doe een paar sokken aan deze mag je aan houden ik was er heel blij mee want als je wakker word heb je t koud,ook al is het 30 graden,dus neem ook een trui mee.
    Bij mij was alles goed ben er 2 dagen zoet mee geweest,dus dat valt mee he.
    Wij zijn vanaf augustus 2005 bezig met klussen jullie oktober zag ik wel,ik keek ook altijd mee en heb me nu ook maar eens aangemld.
    Ik wens je veel sucses en hoop je het achteraf ook mee vond vallen

Groetjes hopie

2. hopie73

hopie73 Lid

8 mei 2007
    11
    0
    0
    HOI
    Ik heb je berichtjes zo eens gelezen en ik sta net zo ver in de molen als jij denk ik,ik heb alwel een kijkoperatie gehad en is me reuze mee gevallen jou vraag was om mee te nemen ik zou een makkelijke broek of rok aan doen,nachthemd voor de zekerheid,ik heb alleen dat zh hemd aan gehad.
    een boekje of tijdschrift. Nou ik was ook heel zenuwachtig ook mn eerste narcose enzo,maar op de ok waren ze heel lief
    Oja doe een paar sokken aan deze mag je aan houden ik was er heel blij mee want als je wakker word heb je t koud,ook al is het 30 graden,dus neem ook een trui mee.
    Bij mij was alles goed ben er 2 dagen zoet mee geweest,dus dat valt mee he.
    Wij zijn vanaf augustus 2005 bezig met klussen jullie oktober zag ik wel,ik keek ook altijd mee en heb me nu ook maar eens aangemld.
    Ik wens je veel sucses en hoop je het achteraf ook mee vond vallen

Groetjes hopie

3. hopie73

hopie73 Lid

8 mei 2007
    11
    0
    0
    Oeps er is iets fout gegaan heb het berichtje 3 x geplaatst sorry,ja heb er nog niet zoveel ervaring mee

4. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    succes met wachten en heel veel sterkte!

5. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hey Hopie,

Wat grappig dat we zo ongeveer gelijk lopen. Ik heb over een paar weekjes de operatie, het wachten duurt helaas zo lang :(
    We hebben vanaf de intake alle onderzoeken best snel doorlopen, dit is het enige waarvoor een wachtlijst bestond helaas. Ze denken niks te vinden bij mij, maar moet het toch laten nakijken om alles uit te sluiten. Daarna gaan we vrijwel zeker aan iui beginnen en dat kon heel vlug worden geregeld zei mijn gyn...gelukkig maar ;)

Waar sta jij op ´t moment? Ben je al bezig met een behandeling? En hoe lang zijn jullie zelf al aan ´t proberen zwanger te worden? Ben een beetje nieuwsgierig...haha. Wij zijn bezig vanaf sept/okt. ´05. Succes weer iig!

@Bloemi, thanks voor de steun! Kan ik zeker gebruiken!

Groetjes!

Deel Deze Pagina