Ik heb 21 maart de zwemmers ingelevert samen met vriend en 5 april is mijn eerste afspraak. Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen en de procedure die ze in Zwolle handhaven. Wat staat me allemaal te wachten? Mag ook via pb! Liefs!
Zou wel leuk zijn als je wat mensen zou hebben die je kunnnen vertellen wat je te wachten staat . Elk zh is toch weer anders natuurlijk.
Hoi hoi! Wij gaan ook naar Zwolle. Mijn zus heeft het ICSI traject daar meerdere keren doorlopen en heeft 2 lieve kids op de wereld gezet. Ik ben door haar verhaal in Zwolle terecht gekomen. Wij hebben 21 feb.jl. gehoord dat ICSI onze enige kans nog is, op 18 april moet m'n mannetje nog 1 x z'n zwemmertjes inleveren en dan op 25 april zouden we volgens dr.Van Kamp spijkers met koppen gaan slaan. Jullie heel veel succes ook in Zwolle. Liefs Ester
Jullie hebben er dus een zeer positief gevoel bij? Toch wel fijn als je weet dat ze echt serieus met je aan de gang gaan. Ben benieuwd of er nog meer mensen ervaring met Zwolle hebben...
Hoi Lies, Ook wij hebben de bevruchting en terugplaatsing in Zwolle. 2 weken geleden hebben wij op advies van ons ziekenhuis alvast ponsplaatjes laten drukken. Ons viel het op dat het een groot ziekenhuis is met allerlei bouwdelen. Het fertiliteitsgedeelte zit in gebouw Z. Het viel ons op dat het er wel heel gemoedelijk is, we mochten zelfs even op die afdeling kijken waar we straks de box moeten inleveren. Toch wel prettig om te weten waar je eitjes straks worden bevrucht en voor mijn mannetje wel erg handig om te weten waar die straks moet zijn.
Hey, wij zijn er 1 keer geweest voor het inleveren van de zwemmers.Ik merk uit meerdere verhalen dat het idd een fijne afdeling is met aardige en behulpzame artsen en verplegend pers. Hopen dat het snel succesvol mag zijn
Inderdaad wij zijn zeer positief, en ik heb er een goed gevoel bij. Moet wel zeggen dat ik het wachten errug zat ben inmiddels maar hoe gek het ook klinkt, zelfs dat went! Succes meid, zodra ik meer ervaringen voor je heb zet ik ze hierbij! Liefs Ester.
Oh dat zou fijn zijn! Idd, het wachten went, dat merk ik nu al Ik heb er gelukkig wel vertrouwen in dus het zal vast allemaal goed komen! XX
Ook ik ben tot nu toe tevreden over Zwolle. Wij staan echt nog maar half in de molen maar toch.. Ik moet vrijdag weer heen voor een echo (10 dagen cylcus) en volgende week weer een paar keer. Dan op 12 april de bespreking van de cylcus analyse! groetjes Elle
Hallootjes, ik zie nu dat berichtje. (ben niet veel op de site) Ook ik loop in Zwolle in het isala. Ik ben best tevreden over hoe het gaat allemaal. Kijk, het duurt altijd lang wachten, maar ik denk dat ik niet mag klagen. Wij hebben zelf jaren gewacht, eer we er aan toe waren, om naar ziekenhuis te gaan. (zie mijn 1e berichtjes) Maar wij lopen sinds vorig jaar zomer in het ziekenhuis. Wij zijn bezig met ICSI, de 1e poging. Ben op het moment aan het spuiten met Lucrin en Gonal. Morgen weer terug voor controle echo van de eitje. Het personeel is erg aardig en legt alles goed uit. Iedereen veel sterkte in de strijd! Groet RuBaKiWe
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik hoop alleen dat het allemaal een beetje te plannen is met mijn werk. Ik werk nl in Amersfoort en moet in Zwolle naar het zh Hoop dat het een beetje op vrije dagen geplant kan worden... Hoe vaak moeten jullie?
Pfff... Wat duurt het wachten toch lang he! Donderdag om 9:00 is het dan eindelijk zover. Nog 4 daagjes wachten....
Gelukkig is het een fijn ziekenhuis waar je je heel welkom voelt. Voordat je het weet is het donderdag.. Veel succes alvast! Liefs elle
hallo, hier nog even wat ervaringen vanuit het Isala in Zwolle. Vorige week ben ik woensdag, donderdag en vrijdag voor echo's geweest. Afgelopen zondag heb ik de follikelpunctie gehad van dr. v. Kamp. Ik was best nerveus, maar het personeel is zo aardig. Ik had ook een hele lieve verpleegkundige die me kon gerustellen. Een uur voor de punctie een pijnstillend tablet gekregen. In het ziekenhuis nog een soort infuusje met pijnstillende vloeistof, een roesje. Heerlijk spul hoor! Ik werd er echt dizzy van. Uiteindelijk viel de punctie heel erg mee. De arts ging erg kundig en snel te werk. (Ik had 5 eitjes) Nog geen 5 minuten werk. Het infuusje aanbrengen in arm voelde meer aan als pijn. Hierna nog even naar de uitslaapkamer waar ik nog een kopje thee kreeg. Tijdens de puntie zat de arts wat grapjes (het was 1 april) te maken en stond de radio aan. A.s donderdag heb ik de terugplaatsing. Ondertussen zijn 4 van de eitjes bevrucht. Kortom, ik ben zeer tevreden over de kundige mensen die daar werken. Succes allemaal. Groet Ruba
Hey, bedankt voor je stukje allemaal! Ik ga er as donderdag echt met een fijn en gerustgesteld gevoel naar toe! En daarna laat ik het hier effe weten! Xx
Nou, Ik heb verder geen onderzoeken gehad. Mijn cyclus en tempkaarten zien er super uit dus dat vond ze niet nodig. Vriend moet voor 3e keer zwemmers inleveren. Ze gaan dan de goede en slechte van elkaar scheiden en kijken hoe snel de goeie omhoog zwemmen ofzo De uitslag van de tweede was iets beter maar nog steeds zeer matig. 3 miljoen bewegende zaadcellen wat 10 miljoen moet zijn. Ik moet de 3e dag van de cyclus terugkomen voor bloedonderzoek en de 11e dag voor een echo om mijn cyclus te bekijken. Dan wordt er ook een samenlevingstest gedaan. Uiteindelijk hebben we dan 11 juni pas een tweede gesprek Wat een wachttijden zeg! Dat is wel balen zeg!. Maargoed, dan zijn er in elk geval weer een paar onderzoeken achter de rug!
Dan gaan we aardig gelijk op... Wij zijn Dinsdag geweest, ben helemaal onderzocht met inwendige echo en de eendebek , gelukkig zag alles er heel goed uit! Ik moet bellen als ik ongesteld wordt, voor een afspraak op dag 10 en op dag 3 bloedprikken dan wordt mijn cyclus in de gaten gehouden en krijgen we ook een samelevingstest.... Hoop natuurlijk dat ik dit weekend niet ongesteld wordt! Groetjes 10uss
Rubawike, bedankt voor je verhaal! Wij gaan 25 april voor 2e gesprek naar dr. Van Kamp, goed dat je even omschrijft wat ze precies allemaal met je uitvreten om het zo maar te zeggen. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat hier met jou / jullie. Liefs Ester