Ja zij is daar tot ik kom en als ik naar huis ga gaat ze mee. Ze is daar dan 3 weken zonder ons. Is wel lang eigenlijk maar ze vind het daar heel leuk. In januari is ze 2 weken geweest met mijn man en elke dag had ze het erover dat ze daar heen wil. Mijn schoonmoeder was hier en vroeg of ze mee mocht. En ze was zo blij! Vorig jaar was ze daar ook 2 weken alleen. Dus het is niet zo dat het van ons moet. En nu kan het nog, na de zomervakantie gaat ze naar school en dan is het ook voorbij.
Nog 15 weken, en dan een weekje Slovenië. We zijn er nog niet echt mee bezig, want onze tuin wordt nog in de tussentijd onder handen genomen
Nog 8 dagen en dan een lang weekend weg (Nederland) . Nu hopen dat de weersverwachting uitkomt want dat ziet er geweldig uit! Nog 57 dagen tot ons volgende weekend weg (Nederland) Nog 98 dagen en dan vertrekken we voor ruim 2 weken naar Italië. Heerlijke vooruitzichten
Nog 12 dagen en dan gaan we 9 dagen naar Andalusië. Kan niet wachten. Het is daar zo rond de 24 graden. Dan weer wachten tot half juli voordat we voor 2 weken naar het Lago Maggiore gaan .
Nog 9 dagen en dan vliegen we naar Macedonie (schoonouders). Voor de kids al ruim een jaar geleden en ze zijn nog jong (3 en 5) dus benieuwd hoe ze het gaan vinden. Ze tellen in ieder geval de dagen af en ze hebben er veel zin in.
nog 1 week en dan gaan we lekker naar een tropisch paradijsje! super veel zin in! langzaam aan alle spullen opzoeken en koffers inpakken. want maandag tm donderdag moet ik nog gewoon werken en vrijdag vliegen we! En het is wel handig als ik in ieder geval de belangrijkste spullen dan klaar heb liggen!