Aftellen naar eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door suuske25, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo spannend voor jullie!!!! Nog heel even...

2. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Die eerste weken zijn ook killing! Die onzekerheid bah...heb je nog bloed verloren?
    Fijn dat het wat beter gaat met je schoonmoeder :thumup:

3. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Echt?? Ik moet zeggen dat ik bij beide zwangerschappen de laatste weken ook niet meer zo prettig vond. Ik kon niet meer zo lekker slapen in bed, lage rugpijn etc. Dat soort kwalen..en dan kijk je zo uit naar de bevalling en dan duren die laatste weken ook lang. Moet zeggen dat dit de eerste zwangerschap is waarbij ik misselijk ben in de eerste weken. Bij de andere 2 heb ik tot het einde nergens last van gehad. Vind de beste tijd vanaf de 16 weken :) Dan ga je je kindje ook een beetje voelen en is die misselijkheid hopelijk ook helemaal weg haha

4. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Ik vindt ook allebei leuk. Heb er nu van ieder 1. Moet zeggen dat ik de opvoeding van mijn dochtertje veel pittiger vind...ik voedt ze toch allebei hetzelfde op maar man man...wat een heksje kan ze zijn :roflmao:

5. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Dames ik heb vandaag te horen gekregen dat ik volgende maand een vast contract krijg op mijn werk!! Zo blij mee...komt dit even goed uit. Heerlijk die zekerheid! :)

EvitaDedu vindt dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ja echt.
    Maar ik huppel echt die laatste weken door.
    Het is dat mijn bloeddruk gaat stijgen rond de 33-35 weken en ik daardoor tot 2x toe ben ingeleid anders was ik gerust tot 42 weken doorgelopen :p
    Ik hoop dit keer sowieso de 40 weken te halen gewoon om mee te maken hoe dat is.

7. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Had je zon last van je bloeddruk de laatste weken? Oh dat is minder zeg..Ben je toen in het ziekenhuis bevallen? Ik heb 2x een keizersnede gehad dus deze wordt ook een keizersnede. Ik beval zowiezo met 39 weken. Maar niet zo erg..heb het dan ook wel gehad eig.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Mijn onderdruk stijgt van 85 naar 105.
    Bij dochter geen last van maar bij mijn zoon ging ik ineens overgeven en zag ik allemaal sterretjes.
    Ik moet vanaf 37 weken ook 2x Per week op controle en is mijn bloeddruk niet goed moet ik de volgende dag weer terug.
    Constant naar het zh om alles te laten checken. Dat is wel doodvermoeiend.
    Ben bij C op 39,4 ingeleid (avond ervoor ballon) en bij N op 38.6 (ook avond ervoor ballon)
    Hoop dat het me deze keer bespaard blijft.

9. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Wat leuk nieuws Suus! Gefeliciteerd met je vaste aanstelling, geeft toch wat meer zekerheid. Wanneer ga je het vertellen op je werk?

10. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik kan me er wel wat bij voorstellen! Maar ik ben er ook van overtuigd dat beiden wel hun charmes hebben.

Gefeliciteerd met je vast contract hé! Komt dat even mooi uit :thumup:

11. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Mijn smaak was al veranderd voor nod. Ik was op bezoek bij mijn moeder en had reuze zin in spaghetti, iets dat ik echt super graag eet. Mijn moeder was zo lief om het voor mij klaar te maken. Van zodra ik de eerste hap naar binnen werkte, was de trek gelijk over. Was me werkelijk nog nooit overkomen met spaghetti, dus het was al een reden om te denken dat ik zwanger zou kunnen zijn.
    Op de trein terug naar huis rook ik plots koekjes (gewone droge). En raad eens, een aantal zitjes verder was er een vrouw effectief aan het eten wat ik rook.
    Een dag later had ik een positieve zwangerschapstest. Dus ja dat kan ;)

12. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Bijzonder he hoe dat gaat, hier ook al 10 dagen voor NOD en daardoor kreeg ik al sterk het vermoeden dat ik zwanger was. Smaak is nog steeds hetzelfde maar binnenkant van mijn mond word steeds droger.

13. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Heel bijzonder hoe je lichaam direct verandert. Ik sta er nog elke dag van versteld. Zelfs mijn favoriete parfum vind ik op dit moment stinken :roflmao:.
    Nu is mijn grootste verandering mijn buik. Er is op 5 weken tijd 6 CM buikomtrek bijgekomen. Ik had nooit gedacht dat dat zo snel zou gaan. Ik word precies ronder met de dag :oops:

Hoe gaat het nu met jou?

Imona vindt dit leuk.
  14. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ja he, wonderbaarlijk dit allemaal. Ik ben hier ook wat ronder maar heb me niet gemeten, voel het wel aan Mn broeken.
    Het gaat op zich beter dan ik had verwacht. Gelukkig niet meer gebloed en begin me wat misselijker te voelen dus een kwaaltje erbij en dat geeft weer wat hoop.
    Kids zijn vrij dus we zijn lekker bezig en dat geeft ook de nodige afleiding.
    Het stomme is dat je zo aan het wachten bent op de echo maar als het puntje bij paaltje komt dan durf je weer niet naar de echo.
    Ik laat het op me afkomen en wat gebeurt dat gebeurt, kan er toch weinig aan veranderen.

En jij? Al beetje begonnen met shoppen?

15. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    #195 EvitaDedu, 15 feb 2019
    Laatst bewerkt: 15 feb 2019

16. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Het lijkt me goed dat het bloeden niet heeft doorgezet. Ook die extra kwaaltjes lijken me wel een goed teken. Het is heel normaal dat je zenuwachtig bent voor de echo. Je wilt heel graag de bevestiging dat alles goed gaat, maar bent bang voor een negatief antwoord. Heel normaal!
    Goed dat je nu wat afleiding hebt, dan gaat de tijd toch een beetje sneller. Ik hoop met je mee dat het goed blijft gaan.

Ik heb al een paar spulletjes gekocht. Maar ik durf nog niet zo goed veel kopen, nog steeds uit angst dat het mis zou gaan. Ik weet dat ik ondertussen al wel 17 weken ver ben en dat de kans heel erg klein is, maar de onzekerheid blijft toch. Ik kan het niet helpen.
    Waarschijnlijk houd ik het momenteel op kleertjes en houd ik de duurdere dingen voor de laatste 3 maanden. Dan heb ik uiteindelijk nog steeds tijd genoeg.

17. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ja idd meid, ik houd gewoon hoop en maandag zien we wel. Ik kan er toch niets aan veranderen alleen het beste hopen. En mocht de echo goed zijn maandag dan blijft de onzekerheid nog steeds naar de 8 weken echo en vervolgens naar de 12 weken echo. Kan mezelf wel blijven gek maken zo. Bedankt voor je opbeurende woorden meid.

Ik snap je heel goed hoor, dat je nog niet al teveel durft te kopen. Zou het idd zelf ook eerst houden op de kleine dingetjes zoals kleertjes in de aanbieding enz en de grote dingen heb je nog alle tijd voor idd. Een zwangerschap blijft onzeker tot het laatste moment. Pas als de baby eruit is dan hebben we wat geestelijke rust maar ook dan ga je je weer druk maken over van alles. Het hoort er allemaal een beetje bij.

Ik heb het nog niemand verteld in mijn omgeving dus maandag zijn jullie de eerste die het van mij horen.

18. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Jeej dat snap ik ja. Sta je nu onder controle van de vk of gyno? Ik hoop bij deze dat je wat meer geluk hebt maar als het bij de andere 2 ook zo was heb je dan ook grote kans dat het nu weer zo kan zijn?

19. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Dank je wel :D Ik heb een paar dagen nadat mijn contract in gaat mijn 12 weken echo. Ik denk een week erna ofzo dan. Heb het buiten mijn man om en hier dan nog aan niemand verteld. Moet zeggen dat ik het ook wel goed voor me kan houden. Dat was bij de andere 2 wel anders :rolleyes:

20. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Thanks, ben er ook heel erg blij mee! En ook omdat het nieuwe contract over 2 weken in gaat. Mijn contract liep namelijk pas begin zomer af dus dit is echt een meevaller.

Deel Deze Pagina