Net terug van de vk, kloppend hartje mogen horen. Toch altijd weer een zegening om te weten dat het goed gaat met de kleine
Gefeliciteerd ! Ik heb zaterdag weer een echo. Vandaag uitslag nipt test binnen. Helemaal goed. Zo blij.
Oh wat spannend, dat is al zo dichtbij!! Je zal wel de dagen aan het aftellen zijn haha.. Kan ook niet wachten maar moet nog even wachten tot de 15 weken.
Gisteren had ik de echo die eigenlijk mijn eerste officiële echo in het AMC zou zijn. De termijn kwam weer precies overeen (9+5) en baby lag te trappelen en te zwaaien. Emotioneel momentje weer De placenta ligt tegen de achterwand, dus dat is gunstig. Over 9 nachtjes slapen de termijnecho. En dan 26 april de 13 weken screeningsecho. Met een beetje geluk kunnen we dan een gokje doen naar het geslacht Jongste zoon en ik denken een broertje. Oudtse zoon en man denken een zusje.
Hoi suuske25, Wat spannend! Ik heb morgen de eerste echo en allemaal erg spannend. Ben nu ongeveer 8 weken zwanger en hoop morgen een hartje te horen Hoi
Ja ben echt super zenuwachtig!! Zo benieuwd. Ik wil shoppen en hou me nu echt in omdat ik eerst t geslacht wil weten. Is zo moeilijk!! Jij nog 3 weekjes?? Heb je al een afspraak?
Wat een mooie echo weer Wat een mooie echo weer! Als je t geslacht nog niet ziet bij de 13 wkn echo ga je dan nog apart voor een geslachtsbepaling?
Jazeker! Ik ga sowieso een afspraak maken voor een geslachtsbepalingsecho voor 15 weken. Want ook ik wil shoppen en echt zekerheid wat betreft geslacht. En ik vind de NUB theorie niet betrouwbaar genoeg om daarop roze of blauw te gaan kopen
Oh man man man ik snap je zo goed. Mn handen jeuken om te shoppen! En soms ga ik alsnog de winkels in maar weet me gelukkig nog in te houden. Voor mij nog 2 weken en 2 dagen haha en dan heb ik een gesachtsecho. Lijk net een klein kind die vol enthousiasme op haar verjaardag met kado’s wacht.
Ik moet me ook zo inhouden om te shoppen. Bij de echo’s zei de echoscopiste dat ze denkt dat het een meisje is en ze Klonk vrij zeker van haar zaak. Maar ze durfde nog niet officieel te zeggen, dus nog even geduld met shoppen haha.
Nee daar zou ik ook niet vanuit durven te gaan. Je hoort soms ook verhalen waarbij ze het mis hebben en dan sta je dadelijk met je al je roze kleertjes bij een jongetje haha...
Jaaaaaaaaa dat heb ik ook. Ik heb wel al molton hoeslakentjes gekocht en die standaard dingen. Gelukkig heb ik nog veel van de andere 2 over. Mijn moeder zei vaak ruim die zolder toch eens op omdat ons gezinnetje eigenlijk compleet was met 2 kindjes. Nooit aan toe gekomen en dat komt nu mooi uit Bij de Zeeman zag ik zwarte rompertjes met lange mouw, die heb ik wel een paar meegenomen. Die kleur zie je eigenlijk nergens. Bij de wibra hadden ze zwarte mutsjes en sokjes..die ook alvast gekocht
Oh leuk dat je al wat hebt kunnen kopen. En goed zeg dat je nog niet hebt uitgeruimd. Hier vorig jaar alles uitgeruimd en weggegeven, na al die jaren haha. Hier ook al een paar unisex dingetjes gekocht zoals een kruippakje, stokjes en pakje tegen de kou. Maar dat was puur om wat te kopen. Wil gewoon lekker gericht shoppen en steeds elke keer een beetje i.p.v. in 1x grote uitgaves. Is ook leuk om steeds met kleine dingen thuis komen. Zeeman heeft echt leuke dingen idd. Duik ook af en toe de babyafdeling in. Heb daar een heel schattig kruippakje gehaald met zwarte stippen.
Klopt!! Ik ben erg fan van die basic dingen. Vooral shirts, ondergoed ed voor kids. Ze vallen smal en sluiten netjes aan. Ik heb 2 van die dunnetjes haha dus altijd drama met kleding. Voor de basic slaag ik daar eigenlijk altijd. En moet zeggen voor mijn dochtertje afgelopen winter veel leuke kleding kunnen kopen. Broekjes sloten ook mooi aan. Ik heb nu ook die basic rompertjes (stretch) met lange mouw gekocht en langs die van de Hema gehouden, is ook echt wel een verschil. Verwacht niet dat ik nu ineens een beeb ga krijgen die 2x zo zwaar is Met die zwarte stippen he..welke kleur pakje is dat??