Aftellen naar eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door suuske25, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Vervelend dat ziek zijn zeg. Hopen dat je snel opknapt.

Hier gaat hetvwel goed. Wel moeiig. Vanmiddag half uurtje geslapen. Misselijk. Niet extreem. Wel aanwezig. En continue een metaalsmaak in mijn mond. Heerlijk. Haha. Banaan vind ik echt enorm stinken en als mijn man weer naast me komt zitten als hij gerookt heeft vraag ik toch of hij even op kan hoepelen naar de andere kant van de kamer. Daar krijg ikbwel echt kotsneigingen van. En dat terwijl ik tot vorige week maakt zelf Toch een stevige roker ben geweest...

2. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Beterschap Suuske25. Ik leef met je mee naar de echo, zo spannend. Houd ons op de hoogte.

Imona, jij inmiddels misselijk.. grappig idd dat je geen behoefte meer hebt aan roken. Bijzonder hoe ons lichaam in elkaar zit.

Ik voel me vandaag totaal niet zwanger en dat maakt me onzeker. Ben totaal niet misselijk terwijl ik dat bij de andere 3 wel was. Voel ook niks meer aan Mn borsten en ben vandaag ook niet moe. Het hoeft allemaal niks te betekenen, I know, maar toch maakt het me enogzins onzeker.

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wij vanmiddag met onze man maar Avontura geweest. Lekker rennen vliegen en spelen. En dan is zo'n dag weer zo om. Weer een dag dichter bij de echo.

Weinig misselijk geweest vanmiddag. Zal m ook in de afleiding zitten. Voel nu wel een iets opgezette onderbuik.

4. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Ja dank je! :D Je zullen het morgenavond horen :thumup: Denk dat ik morgen de minuten ga aftellen op mijn werk hahaha...

Kan begrijpen dat je je dan onzeker voelt. Ik moet zeggen dat ik het precies andersom had. Ik had bij de eerste en tweede totaal nergens last van de eerste weken en nu bij deze wat misselijkheid en gevoelige borsten.Voor de rest ook niks hoor. Ik denk dat die onzekerheid ook echt normaal is het eerste termijn. Voel me pas zwanger als ik echt een buikje begint te zien denk ik.

5. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Leuk zeg, is wel binnen denk ik? Aangezien het weer tien x niks was vandaag. Afleiding helpt inderdaad vaak. Ik heb heel het weekend niks kunnen doen, vandaag niet eens buiten geweest. Maar elke dag telt idd en kun je weer wegstrepen.

6. Earnest

Earnest Lid

9 feb 2019
    26
    27
    13
    Vrouw
    Het is onze vierde. Maar voor de drie andere zwangerschappen nooit een miskraam gehad..

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Mijn ogen doen ineens heel raar. Zie alles heel vlekkerig. De eerste paar letters van een woord vallen weg. Ook een beetje misselijk en voel hoofdpijn opkomen.. zal toch geen beginnende migraine aanval zijn? Mag het niet hopen..

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zo. Ik ben voor vandaag weer even gerustgesteld. En nu stop ik echt met testen hoor. Haha

20190211_073922.jpg

9. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Maar wel een dikke vette bevestiging! Super! Ik ben de uren aan het aftellen... ik begin nu me trouwens af te vragen of ik wel een echo krijg :roflmao: ik heb 8 maart namelijk weer een afspraak en ben dan 11 weken. Dan is ook de termijnecho...Bij de eerste kreeg ik bij elke controle een echo maar dat is standaard in Turkije. De 2e kan ik me eigenlijk niet herinneren of dat nu bij 7 weken ook was hmmmo_O

10. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook niet voor je! Maar hormonen kunnen vanalles aanwakkeren...ik begin meer misselijk te worden. Mag hopen dat dat toch snel voorbij is

11. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Oh geweldig 4 :) is het druk 3? Ik kijk er eigenlijk toch ook een beetje tegenop :oops:

12. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd Earnest! Hier ook zwanger van de vierde. Hoe oud zijn jouw kinderen?

Leuk imona zo’n dikke vette “3+“

Suuske, volgens mij krijg je de eerste echo met 8 weken en dan weer eentje met 12 en vervolgens met 20 weer eentje. Spannend vandaag!!!

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja was wel migraine. Heb net op tijd een pijnstiller ingenomen. Wel ibuprofen. Kon zo snel niks anders vinden met ogen waar ik weinig meer mee zag. Maar 1 ibuprofen kan vast geen kwaad. Gelukkig wel de ergste hoofdpijn voor kunnen zijn. Echt alles ging tintelen. Eerst vlekkerig zicht. Toen misselijk. In slaap gevallen. Wakker worden met tintelende handen en armen. Voelde ze helemaal niet meer. Tintelende lippen tong en gezicht en toen kwam spraakgebrek en toen hoofdpijn. Bah. Hopen dat het niet meer gebeurd.

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zou het gewoon vragen. Wanneer heb je afspraak? Ik ben ook echt de dagen aan het vullen.

15. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Jeetje klinkt niet goed, heb je dit vaker?

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Paar jaar geleden 1x gehad. In 2013 geloof ik. Daarna nooit meer.

17. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    En de pijnstelling normaal voor migraine? Mag je die wel nemen met zwangerschap??
    Of heb je daar iets anders tegen. Ik kan me inkomen dat het heel pijnlijk is, mijn moeder heeft soms ook hevige aanvallen. Daar kan ze echt dagen nog last van hebben, zo zielig.

18. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Vanmiddag om 16.00 uur haha :roflmao:

19. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Ik dacht zoiets ook. Ik hoop het echt en anders vraag ik er gewoon naar als ik er ben of dat kan :rolleyes: pfff ben echt zenuwachtig. Hoe gaat het met jou?

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee die mag helemaal niet. Volgens mij is het een kwestie van uitzitten... volgende keer als het gebeurd maar geen ibuprofen meer nemen maar kijken of 2 paracetamol ook afdoende is. Maar ik vrees van niet.. En misschien was dit de laatste keer. Wie zal het zeggen.

Deel Deze Pagina