Zoe balen zeg! Hopelijk ga je toch gauw aan de gang... Einand: spannend succes! Justy: idd eindelijk duidelijkheid al vind ik het wel weer spannend... Hebben datum en in principe ook tijd maar ja daar moet ik me waarschijnlijk niet aan vast houden, kan natuurlijk altijd veranderen! Datum hou ik stil omdat we echt eerst even willen genieten met ons gezin en om smsjes te voorkomen op die dag "en is ie er al" ik kan me trouwens voorstellen dat dat wachten heel vervelend is (heeelll herkenbaar)
hoi lieve meiden, jullie raden het al... ben ondertussen bevallen ipv de 20ste ben ik de 18de door middel van een ks bevallen ivm vroegtijdige weeen. ik heb een meisje, echt een schatje. ben vandaag weer thuis, was langer in het zkh omdat mijn wond begon te ontsteken..... hoop dat jullie ook gauw mogen bevallen en lekker kunnen genieten van jullie wondertjes. ik duik mijn bed weer in! toedels!
Wij houden t ook geheim voor vrienden en familie. Meeste weten niet eens dat ik een ks krijg... Bij ons voornamelijk omdat we t leuk vinden te bellen met de melding dat de kleine er is. Niet dat iedereen dan al zegt: ja duh, je kreeg een uur geleden een ks! Haha Ik vind t ook heel spannend. Ben nog nooit geopereerd ook dus de ingreep zelf vind ik wel griezelig maar lees hier gelukkig dat ik me geen zorgen hoef te maken. Bovendien is t voor de baby een hele veilige manier van op de aarde komen zeg maar dus daar ben ik erg blij om. Suc6 met de laatste loodjes!
drukkemoeder gefeliciteerd met jullie meisje!! Wij houden de datum ook voor onszelf. M'n schoonouders hebben we het moeten vertellen i.v.m. oppas en m'n ouders vertellen we het de dag er voor nog.
Da's dan ook nog best spannend als die ctg vlak is. Fijn joh, eind deze week hebben jullie je beeb in handen. Succes. Kom je het wel even melden nog?
En dan gaat vandaag voorbij zonder beeb... inderdaad zuur. Ik kijk er al zo naar uit, einde zwangerschap. Ik geniet wel maar vind een 3e zwnagerschap ook behoorlijk zwaar. Nog 8 weken officieel, eigenlijk ongeveer een weekje korter Gyn dacht dat het wel goed moest komen met die datum die hij had aangevraagd, ook omdat we er zo op tijd mee zijn. Ik ben ook al bij anestesie geweest en een intake gesprek op de kraamafd. Ze willen hier in het zh iets nieuws gaan invoeren, nl dat de baby en moeder niet gescheiden worden. De beeb blijft dan in de ok bij de vader/moeder en op de uitslaapkamer ook. Ze wist alleen niet of dat er dan al door zou zijn omdat we nog net in de zomerperiode zitten, met bezetting qua personeel enz. Ik hoop echt dat het zo kan gaan. En anders krijgt de kleine alleen een luier aan en mag bij papa op de borst totdat ik opgehaald mag worden, dat doen ze dan samen met papa en baby.
Van harte met de geboorte van je dochter! Lekker genieten! (als je straks weer een beetje op de been bent, ben ik wel benieuwd naar je verhaal/ervaring)
drukkemoeder, gefeliciteerd!! wij houden de datum ook nog geheim alleen mijn ouders weten de datum ivm de oppas van ons zoontje! corina, de 'leuke' m is helaas op vakantie.. bij deze keizersnede word het een vrouwlijke gyn vd p. Ken je die ook? Weet je al wie bij jou de ks gaat uitvoeren? Wat was het warm he vandaag, mijn voeten en handen hadden het maar zwaar!
Einad ja zitten nu volop in de vakantieperiode. Ik weet nog niet wie ik krijg. Er hadden er 2 dienst die dag, maar was toen nog niet bekend. We horen het binnenkort denk ik. Ja die warmte is niet echt lekker meer. Hou al zoveel vocht vast. Alles doet gewoon pijn tijdens het slapen
even een vraagje tussendoor: als de ks in de middag wordt uitgevoerd wordt je toch de ochtend pas opgenomen? Kregen jullie een dag van te voren uitleg, of op die ochtend zelf? Of eerder?
Justy ja ik werd vanmorgen opgenomen en de ks was gepland voor 13.00 Wij zijn om 13.41 trotse ouders geworden van Stijn 3755 gram en 52 cm Met geplande ks
kleintje88, gefeliciteerd met jullie zoontje! Nu lekker gaan genieten Is het mee gevallen de keizersnede?
Ik voel me eigenlijk erg goed! Natuurlijk wel wat pijn maar goed te doen met pijnstilling.. Ok ging goed, niks gevoels ook ruggeprik niet echt gevoeld.. Wel even vervelend om dat verdoofd gevoel te hebben (bij eerste een epiduraal gehad nu spinaal dus was helemaal verdoofd vanaf benen) maar verder niks gemerkt of gevoeld ook kleine kunnen zien na geboorte toen hij werd gecontroleerd en daarna hele tijd bij me gehad.. Zelfs op uitslAapkamer en op weg naar de afdeling terug, dat vond ik heel fijn!