ook nog 9.5 week te gaan, 28 november laatste werkdag yeayyyyyyyy 27 december uitgerekend. heb zo geen zin meer
o heerlijk zeg! geniet van je verlof! ja dat weet ik nog wel van de vorige keer idd, dat die laatste weken het zwaarst waren! maar toen werkte ik nog fulltime en nu 3 dgn dus dat scheelt enorm!
Ik werk ook fulltime momenteel en vind het pittig de laatste weken. Heeft ook te maken met onze verhuizing begin augustus en de langere reistijd nu... Dus ben erg blij als het woensdag 17.00 uur is! Al heb ik me voor donderdagmiddag alweer laten vastleggen voor een middag oppassen op het zoontje van mijn zus van ruim anderhalf! WAt doe ik mezelf aan, haha!
wil jullie niet jaloers maken maar ik moet nu nog 5 uurtjes werken.als ik strax thuiskom heb ik mijn verlof en kan ik rustig beginnen met de laatste voorbereidingen voor de baby!
Ik zie het maar als 1 groot verlof wat ik nu heb. Werk sinds 1,5 week niet meer. Na nogal wat nare opmerkingen van mijn bazin had ik het toch wel helemaal gehad met haar en me ontslag ingediend. Zit nu dus al haast 1,5 week thuis. Dus echt aftellen naar mijn verlof doe ik niet. Ben eind januari namelijk pas uitgerekend dus had eind december pas met verlof gemoeten maargoed. Waar ik wel echt naar aan het aftellen ben is 22 oktober, dan krijgen we de sleutel van onze woning en kan ik eindelijk me ei kwijt in ons eigen huisje!!! Eerst de woonkamer, dan de baby kamer en dan me eigen slaapkamer. Kan haast niet wachten!! Nog 4 weken en 6 dagen!
wat heerlijk!! Ik zou willen dat ik dat kon zeggen hahaha Heb nu ook totaal geen zin meer!! Ik wil verlof, lekker rusten enzo en ik wil mijn baby iedereen die af aan het tellen is voor verlof mag mee komen kletsen, gezellig!! Ben allang blij dat ik niet de enige ben die al zo lang af aan het tellen is Hebben jullie allemaal het kamertje al helemaal klaar? Wij zijn nog bezig.. ofja.. het kamertje is leeg, we gaan donderdag de tex halen en mijn vriend is nu bezig zelf de meubeltjes te maken.. dus dat gaat opzich heel snel.. daarna de aankleding.. pff kan niet wachten! Over zo'n 6 weken komen de rest van de spullen.. maar doordat wij geen kamertje en geen kinderwagen besteld hebben, kunnen wij makkelijk bellen dat we het eerder willen hebben.. en ik heb ook zo'n vermoedde dat ik niet nog 6 weken kan wachten als voor de rest zover alles klaar is
mijn verlof gaat 1 nov in... echt af aan het tellen ben ik niet. Duurt nog een tijdje. Ben wel vanaf afgelopen vrijdag halve dagen gaat werken, ivm klachten en een lichte groeiachterstand van de kleine. Dit geeft wel rust...
Vandaag de roosters nog eens bekeken en ik kan nog een week eerder, dus nog 6 weken werken (incl. deze week) en dan heb ik lekker vrij. 3 Weken van mezelf en de rest verlof. Na mijn verlof weer 3 weken erbij en zo zit je dan 22 weken thuis. Je zou er aan kunnen wennen haha. Vind het ook wel lekker om wat extra tijd te hebben voor de uitgerekende tijd. Bij de eerste ging ik ook wel al 6 weken van te voren, maar na 2 weken al in het ziekenhuis en 2 weken later was meneer geboren. Dus nu hoop ik wat meer en langer te kunnen genieten van allerlei kleine dingen en ook wat extra tijd door te brengen met onze zoon. Voor hem veranderd er al genoeg.
Ik sluit me hier graag aan! Ik ga 6 weken van tevoren met verlof en werk tot 20 november. Daartussen zit ook nog een week herfstvakantie, ik ben namelijk leerkracht, dus dat zou nog een week of negen zijn? Merk wel dat het het een stuk zwaarder is allemaal met een kleintje die al om je heen wandelt, dus als mijn verlof begint, gaat onze kleine man gewoon naar de opvang en de oma's zodat mams lekker de beentjes omhoog kan doen
Gaan jullie allemaal met 36 weken met verlof? (eventueel met daarvoor vakantie?) Of gaan jullie met 34 weken met verlof? Ik ga met 36 weken met verlof, maar heb nog zo'n 2 weken van te voren vakantie! Blegh weer op het werk en totaal geen zin... wordt steeds moeilijker om m'n bed 's ochtends uit te komen! En dan bedoel ik dat niet omdat mijn buik groeit