Hier nog 7,5 week te gaan! Ik ga 6 weken van te voren (verplicht ivm gedeeltelijke ziektewet) Dus 9 november is mijn laatste werkdag en we verwachten de kleine op 21 december
Herkenbaar! Ik ben ook echt de dagen aan het aftellen! Gelukkig hoef ik nog maar 1,5 week te werken omdat ik nog een extra week voor (en na m'n verlof heb). Een heerlijk vooruitzicht om gewoon tot begin februari vrij te zijn. En nog heel onwerkelijk dat ik over een week of 8 mama ben!
Leuk, hier ook aan het aftellen! Ik moet nog 6 weken waarvan 1 week herfstvakantie. Echt prima dus! En omdat er 3 vakantieweken in mijn verlof vallen mag ik die 3 er achteraan opnemen, dus ga ik 6 weken voor mn UD met verlof en blijf ik tot 13 weken erna weg... Heerlijk! Nu al zin in... En om alvast in de stemming te komen ben ik maar aan mijn overdrachtslijstjes begonnen. Wat moet ik overdragen aan wie en wat moet ik persé nog afronden? Geeft echt ook rust in mn hoofd...
Misschien heb ik ook wel recht op twee weken extra ivm de kerstvakantie die in mijn verlof valt...? Zal eens even uitzoeken! Vandaag een drukke dag gehad. Lang gewerkt en daarna bezichtiging gedaan van een heel mooi huis. Nu aan het bedenken of we een bod gaan uitbrengen. Spannend!
De meiden die weken terug krijgen: werken jullie in het onderwijs? Ik dacht namelijk dat je alleen drie weken terugkrijgt van de zomervakantie... Bij mij valt ook de kerstvakantie en voorjaarsvakantie in mn verlof. Maar volgens mij krijg ik daar niks van terug. Nog twee dagen en dan weekend en daarna nog 8 weekjes+een weekje vakantie....
Ik werk ook in het basisonderwijs, vogeltje! Daar is het inderdaad zo dat je niets van deze vakanties terug krijgt. Ik ben 7 februari uitgerekend en wil dan 5 weken van tevoren verlof opnemen (na de kerstvakantie dus, heb ik die 2 weekjes er lekker vooraan), maar als ik ziek word vanwege zwangerschapsklachten, verplichten ze me zelfs om mijn verlof 6 weken van tevoren in te laten gaan, ook al valt dat IN de kerstvakantie. Vind het eigenlijk belachelijk, maar helaas kunnen we er niets aan doen. In het voortgezet onderwijs kun je volgens mij wel je vakanties er achteraan plakken.
wat spannend!! En hebben jullie een bod uitgebracht? Ik werk niet in het onderwijs dus kan niet meepraten over de vakanties.. Ik hoop heel erg dat ik gewoon tot 34 weken kan werken zonder ziek te worden.. heb dan ongeveer 2 weken vakantie en met 36 weken gaat pas mijn verlof in.. als ik al met 34 weken met verlof 'moet' dan heb ik een probleem.. ik kan die 2 weken ervoor niet voor die 34 weken plakken.. en daarna ook niet, want dan verlopen ze :S (Ik neem al 5 dagen mee naar volgend jaar en dat is het max aan dagen wat we mee mogen nemen) Ik denk steeds dat de tijd zo langzaam gaat.. maar als ik me nu al bedenk dat het al donderdagmiddag is.. gaat de tijd toch best snel.. over 1,5 dag werken is het al weekend.. yay! wow... ben op mn werk en zag net iets donkers vanuit mn ooghoek.. ik kijk op en denk heel debiel 'Huh? Zo donder zijn regenwolken toch niet?' draai mn hoofd wat verder.. staat er gewoon iets in de fik hier in de buurt (zie alleen de dikke rookwolken)..