hoi Dames ik heb een vraagje ik word er helemaal gek van ik heb al 3 dagen vooral na het eten begin het waarom weet ik niet maar ik heb ontzettend last van me schouderbladeren en zerede pijn weet niet hoe ik moet zitten en leggen pffffffffffffff ook krijg ik last van brandend ( geen maagzuur) maar gewoon brandend bovenin me buik net onder me borsten dat brand als een gek ik drink nu alleen maar water en heb er nog last van ook alleen maar savonds en opvliegers zweet breek me uit wie heeft dit ook of wat ken het wezen zijn het soms voorweeenen?? ik word er gek van ken al 3 dagen slecht slapen om het uur ben ik wakker overdags heb ik nergens last van van deze kwaaltjes ja soms harde buiken maar die vind ik niet zeer doen maar dit pffff hoop dat jullie weten wat het is gtz Citta
Ik herken het niet direct. Je schouderbladeren zou kunnen komen juist doordat je beperkt bent in je houding in bed. Dat alles een beetje stijf wordt? Dat brandende bovenin je buik, is dat zo'n trekkend gevoel? Misschien is het namelijk je huid die oprekt of je spieren bovenin die het zwaar hebben? Bij mij trekt het daar namelijk wel eens. Opvliegers komt meer voor tijdens de zwangerschap, maar ik heb het gelukkig nog nooit gehad.
Ik heb die pijn van mijn schouderbladen ook. Dat heb ik na mijn galsteen-problemen gekregen, en dat is allang over, maar de pijn komt nog steeds terug op die plek. Nu heb ik het nog als ik bijv teveel heb gegeten, of als ik darmkramp heb. De dokter heeft me uitgelegd dat je sommige buikpijnen kunt waarnemen in je bovenrug, omdat het dezelfde zenuw is die er langs loopt.. Niks ernstigs, alleen vervelend Dat brandende gevoel kan ik niet echt plaatsen, behalve een baby die gewoon hoog zit, en je maag in de verdrukking duwt...
Dat brandend klinkt toch als brandend maagzuur. Probeer toch maar eens een rennie en zie of het overgaat.. Succes!
Bedankt Dames voor jullie reactie Ik hebb vanmiddag langs de huisarts geweest want ik word er echt gek van ook heb ik me urine meegenomen maar ik heb geen blaasontstekking en hij denkt dat het voorweeenen zijn in me rug of gewoon hormonen ken wel met tamtam insmeeren en over dat branden bovenin me buik heeft wel met maagzuur te maken veel melk koud ofwarm drinken paracetamol mag ik nemen niet te veel natuurlijk en verder kon hij me niet helpen allemaal hormonen
Ik heb regelmatig ook erg rottige pijn aan schouderbladen. Meestal verlicht het door bh uit te doen en anders te gaan zitten. Ze zeggen dat vanillevla tegen maagzuur helpt. Daarnaast heb ik er vannacht geen last van gehad door een kussen onder mijn hoofdeinde te doen...wat een verlichtig! Misschien dat eens proberen? Hoop dat ereen tip is die je helpt want dit is echt vreselijk, zulke gebroken nachten.
het eerste dat in mij opkomt is maagzuur... Gebruik je daar al iets tegen? bijv antagel (verkrijgbaar bij de apotheek), gaviscon, rennies. Van maagzuur kan je hele vervelende klachten krijgen, buikpijn, benauwd, rugpijn, moeilijker ademhalen.