draaien slecht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door denance, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denance

    denance Lid

    4 jul 2007
    32
    0
    0
    limburg
    Hallo

    Ik draai de laatste tijd nogal veel in mijn slaap omdat ik me geen houding meer kan geven is dit slecht voor de baby?

    Ik bedenk me dan dat ik de baby helemaal door elkaar schud en dat kan toch niet goed zijn?

    Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden
    Groetjes Denance
     
  2. spotlight

    spotlight Actief lid

    18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Je draait toch onbewust veel in je slaap en ik denk niet dat je dat tegenhoudt(volgens matrassen reclame is het zelfs slecht voor je lijf als je tijdens je slaap niet zou draaien :D)
     
  3. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou ik draai ook veel en ik hoor ook weleens meiden hier zeggen dat ze bang zijn om op hun zij te liggen omdat ze dan de baby kunnen pletten! :S vind het de grootste onzin hoor en ik geloof niet dat het kwaad kan!
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    kan echt geen kwaad hoor. heb zelfs met Sv en nog op die enorme toeter van mij geslapen en lag ook altijd op mijn buik bij fysio. die kleine zit goed veilig weg geborgen hoor!
     
  5. Nash

    Nash Bekend lid

    2 jan 2008
    522
    0
    0
    Ik draai ook heel wat in mijn slaap hoor, wordt soms nog weleens wakker dat ik echt half op mijn buik lig. Kan echt geen kwaad hoor ;)
     
  6. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik slaap juist alleen nog maar op mn zij, wist niet dat dat slecht zou zijn.. Ik kan niet op mijn rug liggen, want dan wordt er een ader afgekneld, en val ik flauw.. Op mn buik gaat niet meer, dat voelt heel naar en mn buik is ook al behoorlijk groot. Dus dan blijft alleen mn zij nog over, en ik draai ook elke 20 minuten om ofzo. Kan me niet voorstellen dat dat slecht is eigenlijk..
     
  7. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.853
    7.620
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik slaap nog gewoon op mn buik en soms op mn zij. Kan geen kwaad hoor...
     
  8. Alita

    Alita Niet meer actief

    Waarom zou het slecht zijn?!
    waar kan een mens zich druk om maken vraag ik me soms af... sorry echt niet lullig bedoeld maar af en toe snap ik niet waar vrouwen zich druk om kunnen maken...
     
  9. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi

    Ik MOET juist op m`n zij slapen. Op je buik ja is niet fijn.. als t niet meer kan niet meer doen, anders lekker wel.. op je rug niet want idd dan kan er door het gewicht een ader afknellen..

    Maar op je zij is juist goed evt nog lekker met een kussentje tussen je benen :)

    Pff iedereen doet of je een ziekte hebt als je zwanger bent! je mag niks meer en je moet zus of zo..

    Mijn vk zei alles met mate (eten enz) en gewoon lekker doen wat goed voelt.. 8)

    Liefs Danielle
     

Deel Deze Pagina