Aftellen tot aan zwangerschapsverlof(Nieuw)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Priyanka, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha jah ik ga echt aan de grote schoonmaak maar jah vanaf 35 weken verlof als ik overtijd kom te lopen dan kan ik alles wel 2 x doen omdat t dan weer vies is (woon samen met een hond een kat en een bouwvakker die pas na t eten gaat douchen).
    maar ik denk dat ik ook elke ochtend ff ga zwemmen in het plaatselijke zwembad :D en als t dit weer blijft lekker zonnen :D.
    Heb jij al iedeen wat je gaat doen?
    ow ja we zijn ook bezig met de tuin verbouwen dus als me vriend de nieuwe vijver heeft gemetseld dan kan ik me daarmee bezsig houden.

2. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nog 14 dagen werken! Ik moet stoppen met 36 weken omdat ik 2 uur per dag minder werk. Wil eigenlijk 4 weken van te voren stoppen maarja.
    En aangezien er allemaal feestdagen aankomen en ik vrijdag vrij ben hoef ik nog maar 14 dagen! dat klinkt toch als muziek in de oren.
    Moet helaas in mijn 36 ste week nog wel even 2 examens maken dus helemaal vrij ben ik nog niet..

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik moet nog tot 19 juni. Ten minste, als ik vier weken verlof opneem voor mijn uitgerekende datum. Maar ik twijfel erg of ik niet 6 weken zal opnemen. Ik heb na mijn bevallingsverlof aansluitend ouderschapsverlof dus ik ben sowieso lang thuis, tot januari 2010. Twijfel..twijfel.. ik merk dat ik me nu al niet meer erg op mijn werk kan concentreren en bovendien merk ik best aan mijn lijf dat het allemaal wat zwaarder wordt. Ik werk nu nog fulltime. Wat waren jullie overwegingen bij het kiezen voor 4 of 6 weken?

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik zou 4 weken van te voren stoppen maar t werd allemaal wat te zwaar dus heb ik de middenweg genomen en stop 5 weken van te voren :D en heb er een weekje vakantie achteraan geplakt dus heb 17 weken verlof in totaal.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaaaaaaaaaaaa het is zo ver...
    mijn vakantie en vanaf 2 mei verlof is begonnen!

24 weken lekker genieten en niet aan werk denken ;)

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Yes ik heb nu ook verlof!! Bizar om vanmiddag de deur uit te lopen!! Ik kom pas in oktober weer terug. Ook ik moest met 34 weken stoppen. Last van m'n rug/bekken. Kon het ook niet meer aan. Nou huisje, tuin en vrienden, here I come!

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb vandaag me laatste dagje me baas heeft iemand extra neergezet vandaag zodat ik echt helemaal niks uit hoef te voeren! dus eigenlijk is vandaag gewoon een gezellig dagje met me collega's.
    wel grappig dat er zoveel tegelijk met verlof gaan terwijl we op andere dagen zijn uitgerekend. (mijn verlof gaat officieel dinsdag pas in dan ben ik 35 weken maar ja zondag en maandag ben ik altijd vrij)

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hm, ik moet nog wat langer maar wel leuk om af te tellen: nog 12 weken! (er van uitgaand dat ik pas stop met 36 weken).
    Even verder rekenen... 12 * 4 dagen = 48 dagen - 3 feestdagen en 1 al ingepland vrije dag = 44 werkdagen.
    En ik zal nog best wat meer vrije dagen opnemen maar dat zien we dan wel. Whoehoe klinkt echt heerlijk: 44 werkdagen!

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha nou wacht maar die laatste weken duren echt zooooo lang! ik zou ook met 36 weken stoppen en heb daar kort van te voren 35 weken van gemaakt ik was op :D

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik neem 2 weken vakantieverlof op voor mijn zwangerschapsverlof (welke ik 4 weken van tevoren in laat gaan)...En de rest van mijn verlof pak ik op na het zwangerschapsverlof, gevolg = half jaar vrij! Jeuh...

Nog 38 werkdagen te gaan, jeuh...

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Cilla, ja dat geloof ik best!
    Ik ben ook blij dat ik zittend werk heb. Ik heb echt diep respect voor vrouwen die hele dagen op hun benen staan. Dat zou ik al lang niet meer kunnen!

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @cjpt.. ik denk ook dat t is wat je gewend ben hor ... mij brak t idd. op maar denk ook dat er meiden zijn die t wel redden maar idd. respect daarvoor!

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nou, ik heb dus 7 weken van te voren al "verlof"... Ik ga daarvoor nog 3,5 week op vakantie, dus reken maar uit! Nog 4 weken werken geloof ik ;)

Ik ben oppasmoeder en aangezien ik toch al bijna een maand vrij moest regelen voor de vakantie, was het daarna niet meer zo de moeite om nog 2/3 weken tussendoor wel te gaan werken. Daarbij lekker parttime school, die ook over 2 weken is afgelopen.

Conclusie: verwend, maar dat vind ik geen probleem :)

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Zo, ik ga ook maar beginnen met aftellen, al zal dat tellen wel even duren :-D. Nog 8 weken (en 26 werkdagen) "werken"!!! Want nu eerst nog een week vakantie, dan allemaal dagen als Hemelvaart en Pinksteren en nog in juni een lang weekend weg en dan hoop ik dat die weken zo om zijn! Ik merk dat de interesse en geduld voor werk zienderogen afneemt.
    En over verwend gesproken ;): ik ga (en mag) allerlei verloven combineren waardoor ik vanaf mijn zwangerschapsverlof bij 34 weken gewoon lekker een halfjaar niet hoef te werken! En daarna hoef ik ook maar drie dagen per week tot het ouderschapsverlof echt op is. Heerlijk vooruitzicht! Ik realiseer me al te goed dat ik een geluksvogel ben hoor, maar ik vind dat ik het ook wel verdien want ik werk al vanaf mijn 15de (naast school en studie eerst).

15. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nog 11 dagen werken tot aan 20 mei :D dus nog 2,5 week. Ik kijk er zo erg naar uit en ben er ook erg aan toe!

16. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,
    Ben net thuis van een weekje weg saampies met mijn vriend ... de laatste keer dat we echt samen zijn, raar idee. Het was heerlijk! En het niet-werken beviel me zo goed, dat ik de zes weken die ik nog moet echt met enthousiasme aftel. Ik heb bedacht dat ik de fulltime weken die nog resten elke keer 1 dag opneem (heb er toch genoeg) en dan hebben we natuurlijk nog de mazzel van Hemelvaart en Pinksteren. Op naar 12 juni, can't wait !!!

17. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ik ga pas over 10 weken met ZW-verlof ben nu al onwijs aan het aftellen,ik weet dat het nog een tijdje duurt!gelukkig neem ik de eerste week van juni nog ff een weekje vrij dus eigenlijk nog 9 weken werken pfffff

tis echt nog ff aanpoten hoor,kan niet wachten om gewoon lekker thuis te zijn en me bezig te houden met voorbereiden en op me gemakje de puntjes op de i te zetten voor de babykamer...oooow mensen wat kijk ik er naar uit zeg eindelijk af van het gezeur van de arbo-arts en me leidingggevende zij bezorgen me zoveeel stress en dan wordt ik EINDELIJK met rust gelaten =D>

18. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik ben ook aan het aftellen. Nog 5 weken en 2 dagen. Heerlijk!

Ik ben druk met de laatste dingen bezig en dan kan ik mijn werk overdragen.

19. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Verlof gaat in op 27 mei.... Door mijn BI werk ik nog maar 3 dagen in de week..... dus nog maar 9 dagen werken!!!! Pfff was het maar vast al zover!!

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Deze week ben ik nog vrij. Dan nog 5 weken werken(=18 dagen) en dan gaat m'n verlof in op 12 juni. ik pas weer werken in januari!

Deel Deze Pagina