Aftellen tot aan zwangerschapsverlof(Nieuw)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Priyanka, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nog 3 weekjes werken en dan ga ik.. maaruh ik heb ff een vraagje..

hoe kan het dat sommige hier zolang verlof hebben?
    carla1980...???wat s het geheim? ik ga ook in juni weg maar moet in oktober weer terug zijn. hoe heb jij het voor elkaar gekregen om pas in januari weer te beginnen?

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lennylen: ik zit in het onderwijs dus krijg 3 weken van de zomervakantie terug en ik neem betaald ouderschapsverlof op!

3. lennylenn

ahaaaaaa.. heerlijk zeg!!! nou geniet er maar van hoor :D

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dat ga ik ook zeker doen! Heerlijk lang genieten vasn die nieuwe frummel en m'n meisje wat ik al heb! bij Kyra moest ik weer gaan werken toen ze 6 maanden was dus dat zal nu ook ongeveer zo zijn.

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Hoera nog 4 weekjes \:D/

6. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    pfff nog 8 weekjes...2 maanden..ooooh lijkt nog zoolang

7. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Ik werk tot 3 juni (4 weken verlof) maar met pinksteren en hemelvaart ertussen is dat nog maar 11 dagen! Dat telt lekker af!

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nog drie dagen!

9. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi Allemaal,

Ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad! Ik hoef pas 28 september weer te beginnen, omdat ik nog drie weken vakantie extra opneem. Ik weet nog niet allemaal wat ik ga doen, maar in ieder geval moet ik mijn poetswoede kwijt, hihi. En veder proberen bij te slapen, want ik ben wel snel moe. Dus ik denk dat de tijd wel heel snel zal gaan. Ik heb ook zin om strakjes lekker lang thuis te zijn met de kleine.
    Groetjes Mariska

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Nog 6 weken!!!!

Iedereen die al mag: lucky b*st*rds! ;) Geniet ervan he?!

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    nog 7 weken maar het zijn voor mij nog maar 26 werkdagen.... whoehoe!

12. lennylenn

pff ik hou het niet meer vol ik ga eerder weg. gaat alleen van mn vakantie dagen af maar dat kan me nu echt even niks schelen.
    ik ben moe, maar dan ook echt gesloopt! thuis kan ik niet eens meer lekker koken, van boodschappen doen komt er niks meer van en dan zal ik maar niet beginnnen over het huishouden.
    door al die lichtjes en geluiden en ander gedonder krijg ik barstende hoofdpijn ook wanneer ik thuis ben houd die pijn nog aan. door de vermoeidheid is mn eetlust sterk achteruit gegaan. zucht.. ik geef op ik werk volgende week nog en dag ga ik.

13. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Nog een week en een dag!!!!!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hihi, ik moet nog 6 maanden werken :p

18 november gaat mn verlof in (op mn werk weten ze het nog niet ;) )

15. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Morgen laatste dag! :)

Ooowwww de tijd kruipt alleen voorbij

16. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    pfffff ik moet nog tot eind augustus! Hoop tot 36weken te kunnen werken zodat ik meer dagen na de geboorte heb.
    Heb ook zo'n gezeik op mijn werk met het parttime werken wat ze niet willen. (en ik wel)Mijn nieuwe bazin probeert me ook weg te pesten. Echt heel vervelend. Zoals het nu gaat wil ik ook niet meer terug daar. Maar goed, het zijn nog ongeveer 39 dagen werken door vakanties en dergelijk.. Moet toch wel te overbruggen zijn hoop ik tot eind augustus!

17. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Nog 8 dagen werken!

18. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Toen ik 20 weken was, leek het allemaal zo ver weg ... ik was 'pas' halverwege en half juni pas laatste werkdag. Maar sinds zo'n beetje 28 weken lijkt de tijd wel te vliegen en nu hoef ik ineens nog maar 3 weken te werken! 12 juni is mijn laatste werkdag en ik kijk er zoooo naar uit! Als je me een half jaar geleden had gezegd dat ik zo klaar zou zijn met mijn werk, had ik je waarschijnlijk niet geloofd, maar het is echt zo ... als ik eenmaal op mijn werk ben, gaat het wel weer, maar als ik lekker thuis ben en met mijn gedachten bij die kleine ben, dan zou ik het liefst helemaal niet meer gaan werken, hahaha ... Ik heb nog mazzel dat er wat feestdagen en ATV-dagen in deze weken zitten, dus het komt neer op nog 12 dagen werken !!! Joehoeeeee ...

19. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    nog 6 weken werken!!! lijkt nu opeens wel sneller tegaan! =D>

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8