Aftellen tot aan zwangerschapsverlof(Nieuw)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Priyanka, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabet

    Elisabet Actief lid

    11 feb 2008
    494
    0
    0
    nog 2 dagen werken en dan hoef ik pas half december weer te beginnen. Ik heb er heerlijk 4 weken vakantie achteraan geplakt.:):):)
     
  2. Suzie83

    Suzie83 Niet meer actief

    Hier ook, dus ik tel met je mee! :)
     
  3. Geekess

    Geekess Actief lid

    13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Haaa ik ben ook al aardig aan het aftellen :) Nou ja beetje dan, ik heb geen idee hoeveel dagen/uren exact, zo erg is het (nog) niet. Maar dat komt wel. Mijn hoofd is gewoon niet bij mijn werk.
    Mijn verlof gaat in op 22 augustus, en tot die tijd heb ik iedere week minstens 2 dagen vrij omdat ik mijn overuren dit jaar moet opmaken. Dus dat is meestal maar 3 ochtendjes werken, yeay!
    Aansluitend aan mijn verlof wil ik mijn ouderschapsverlof plannen, in een zodanige constructie dat ik pas half augustus 2010 terug hoef te komen (als ik terugkom) :D
     
  4. Fee78

    Fee78 Lid

    7 dec 2008
    12
    0
    1
    Hoera!!!
    Ik heb verlof!! Heerlijk genieten nu.
    Succes iedereen met de laatste loodjes.
     
  5. Suzie83

    Suzie83 Niet meer actief

    Nog 2 halve dagen werken en dan zit het er op :)!

    Als ik me bedenk dat ik nog 10 uur moet werken vind ik het toch nog lang klinken, erg he!? ;)
     
  6. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nog maar 4 weken...!
    Zal zoooooo blij zijn als het 21 augustus is... ;)
     
  7. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hier lekker mijn eerste weekje verlof er al op zitten!!!
    Bevalt goed, ik kan hier wel aan wennen! :D
    Ergens in december meld ik me weer, namelijk ook 4v wk verlof erachter aan geplakt! :D
     
  8. Suzie83

    Suzie83 Niet meer actief

    Jippie!!! Mijn verlof is vandaag ingegaan :)!

    Lekker gewerkt tot 12.45 en een hoop cadeau's in ontvangst mogen nemen :p. En nu al het halve huis gepoetst. Stom eigenlijk, heb ik de komende weken nog genoeg tijd voor.

    Meiden, succes nog allemaal met de laatste weekjes. Geloof me, die zijn zo voorbij!
     
  9. erwtje

    erwtje Actief lid

    7 dec 2008
    226
    0
    0
    Mijn verlof is per vandaag ingegaan. Een beetje onwerkelijk nog.;)
    Nu op naar de 40 weken! :)

    Voor iedereen die nog even mag succes! En alvast een hele goede bevalling toegewenst!!!
     
  10. Sjors82

    Sjors82 Niet meer actief

    Nog 3 weken werken, en dan hoef ik pas begin januari weer.. Ik kan niet wachten! Al zal het wel vreemd zijn, ik heb nog nooit zo lang niet gewerkt sinds ik werk.. ;) Maar ik denk dat ik mijn handen vol heb aan genieten van mijn kleintje!
     
  11. MissSporty76

    MissSporty76 Bekend lid

    10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Nog vier dagen en 2 uur!!!!!!
    Begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgen. Kan niet wachten totdat ik lekker thuis de laatste dingetjes kan regelen!
     
  12. Sjors82

    Sjors82 Niet meer actief

    Nog 2 dagen en 2 uur! Can't wait :D Iemand nog een leuk idee voor een (kleine) traktatie op de laatste dag? Of doen jullie daar niet aan?
     
  13. Suzie83

    Suzie83 Niet meer actief

    Ik had gewoon taart meegenomen. Had eerlijk gezegd niet zo'n zin om iets bijzonders te doen.

    Misschien cake met muisjes ofzo?!
     
  14. Blij ei

    Blij ei Fanatiek lid

    20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Nog 2 weken!!!! Zoveel zin in mn verlof!
     
  15. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh, ik had dit topic eerder moeten vinden... Ik hoef nog maar 5 dagen :D

    Ik trakteer woensdag op taart. Donderdag werk ik thuis en vrijdag is de helft niet aanwezig hier, dus vandaar op woensdag.
     
  16. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben zaterdag avond terug gekomen van 3 weken vakantie en nu moet ik nog 8 weken werken! Kan niet wachten tot mn verlof begint (teveel stress op werk en van andere dingen)! 4 november is mn eerste verlofdag! Woehoeeeeee, hoop dat de tijd snel gaat:D
     
  17. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff ik moet nog een heel eind haha.. 20nov. ga ik pas met verlof...
    spaar al mn reserveringsuren en neem dan twee weken vakantie van te voren op...
     
  18. Anneke82

    Anneke82 Bekend lid

    12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik moet tot 6 november! En dat duurt nog wel even, maar ik kijk er nu al enorm naar uit! Eindelijk tijd om boekjes door te spitten en de laatste dingetjes aan te schaffen.. Valt me toch wel zwaar hoor 40 uren werken met een steeds meer in de weg zittende buik!
     
  19. Wendie1979

    Wendie1979 Actief lid

    28 jan 2009
    187
    0
    0
    Ik ben ook al aan het tellen, ik moet nog tot 12-2-2010....met vakantie erbij moet ik nog 105 dagen werken!!!
     
  20. Pasja83

    Pasja83 Fanatiek lid

    12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Nog 8 weken!! En ik kijk er erg naar uit. Al zal het inderdaad erg vreemd zijn om pas 4 maanden later weer terug te komen.

    Ik zal dan ook af en toe stiekem mijn mail bekijken om een beetje bij te blijven.

    Maar ik kan bijna niet wachten totdat ik mijn kleine in mijn armen kan houden. Het is echt een verassing omdat wij niet weten wat het wordt.

    Kamertje is al klaar dus ik ben al klaar voor mijn verlof. Nog maar 8 weekjes......
     

Deel Deze Pagina