Ik heb in t begin van dit forum een keer gereageerd. Morgen zit ik op 36 weken en ben nu ook eindelijk met verlof dus lekker genieten nu! Voel me verder nog goed dus ik denk dat de kleine nog wel een tijdje blijft zitten! Daar stel ik me maar op in.... Haha ze ligt bijna vast in m'n bekken, woensdag tijdens de controle zei de vk dat t echt maar om een paar mm gaat dus wie weet ligt ze nu al dieper. Heb wel veel krampen gehad van onderen de laatste dagen dus zou goed kunnen! Kan echt niet wachten tot we ons meisje in onze armen kunnen sluiten.
Spannend ik hoop voor je dat de kleine nog minimaal een weekje blijft zitten krampen kunnen ook te maken hebben met het indalen.
Nou ik wacht nog even denk ik haha ben morgen jarig.. Dan weet iedereen dat ik aan het bevallen ben als ik ze afbel
Ja klopt Melisz, ik ga er ook vanuit dat die krampen bij t indalen horen en dat ze dan nu dieper ligt in m'n bekken. We lopen aardig gelijk trouwens!
Dat klopt en ben bij termijnecho ook een dagje verschoven. Ik zat aan het begin in dat zwanger worden 2015 clupje waar jij in zit, weet niet of je dat nog weet. Weet je al of je een jongen of meisje krijgt?
Oh jaa dan snap ik dat wel, een dagje later een gokje wagen kan dan ook nog. Het is ook leuker om iedereen in te lichten als de kleine geboren is als daarvoor maja je weet maar nooit wat er vannacht of morgen gebeurd. In iedergeval alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat de kleine zich snel meld na je verjaardag ga je nog wat leuks doen op je verjaardag?
Ja precies.. we avonturieren het vanzelf wel het is voor alsnog erg rustig hier dankjewel nee morgen geen grote plannen krijg wat (schoon)familie langs savonds maar verder hopelijk een rustig dagje op het eind ook niet zoveel zin meer in Jij bent denk ik rond 5 december uitgerekend ofniet? Ook zo'n lekker drukke maand
Hier nog iemand aan het aftellen.. vandaag precies 36 weken. . Aankomende donderdag krijgen we een datum voor de geplande keizersnede. . Spannend!!
Ja dat klopt!! Dat weet ik nog wel! Grappig dat we elkaar dan toch weer tegenkomen. Wij krijgen een meisje! Jullie ook zo te zien! We vinden het zo ontzettend leuk! Jij nu ook lekker met verlof of was je al eerder gestopt? Hoop dat je je verder goed voelt! Veel zeggen tegen mij de laatste loodjes zijn het zwaarst maar ik mag echt niet klagen. Gelukkig maar want lees helaas ook hele andere dingen op t forum..
Ik.klaagde ook niet, tot de 40 weken. Nu ben ik er zoooooo klaar mee! Vannacht weer bijna niet geslapen door onrustige buik (en natuurlijk niks wat doorzet) en zulke zere handen en armen. Kom er nou uihuit baby!
Hier ook niets Maar goed eerst dochtertje naar school brengen. Ben blij dat ik dat gewoon zelf kan doen Het wordt toch tijd dat er bij iemand van ons iets beweegt! Komaan Evelyn ik zet al men geld op jou!!
In principe strippen ze bij mijn VK niet bij de eerste, omdat t meestal veel weeen maar weinig bevalling opwekt. Maar om 10 voor 10 afspraak bij de VK en dan wil ik wel echt een plan opstellen. Hoef niet per direct ingeleid te worden, maar wil wel graag iets meer bedenken dan gewoon "afwachten, het kan elk moment beginnen". Want het kan al ruim 3 weken elk moment beginnen en ik ben er klaar mee. En met een inleidingsdatum heb ik in elk geval iets om me aan vast te houden. Want dat is wel moeilijk zo na de 40 weken......
@ melaniie Gefeliciteerd met je verjaardag. Alles nog rustig? Hier geen enkel teken. Baby lijkt nog steeds dwars te liggen en ach, ik heb geaccepteerd dat het geen thuisbevalling gaat worden. Jammer want vanwege mijn leeftijd komt er geen tweede. Maar goed, als het maar gezond is.! Vanmiddag afspraak ziekenhuis. Ben benieuwd.
Herkenbaar had ik ook bij mijn zoontje na 40 weken... was er echt klaar mee.. (40.3 zei ik nou dan krijg je een roze pakje aan bij de geboorte whahaha) een einddatum is echt wel fijn om te weten iig. . Mss heeft strippen ook pas nit met ontstluiting en verweekte bm.. daar zou ze wel naar kunnen kijken...