Evelyn, bij mij heeft strippen bij de eerste wel degelijk iets opgeleverd en ik zou eerder denken baat het niet dan schaadt het niet... Vanaf de uitgerekende datum is elke dag inderdaad een dag teveel. Je leeft zo toe naar die datum en houdt er wel rekening mee dat je erover kan gaan. Maar als het dan ook gebeurt is het echt rot Ik hoop deze keer voor de 40 weken te bevallen, maar als ik realistisch ben en kijk naar de vorige bevalling zak het wel weer rond de 41 weken zijn. melaniie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Eet maar veel taart en dan mag de baby ook komen
Dankjulliewel! had vannacht gedroomd dat het vanavond ging beginnen terwijl er allemaal visite in huis zat.. hahaha. Zou toch wat zijn Evelyn ben je wat duidelijker geworden na je gesprek bij de vk? Ik ben bij de 1e ook gestript dat heeft toen niet geholpen maar wie weet is het net even dat ene zetje dat je nodig bent. Essies vervelend als die nog gedraaid ligt. Kan die niet goed gedraaid worden dat je misschien alsnog thuis kunt bevallen?
Wij krijgen idd ook een meisje, lekker veel roze spulletjes hoe ziet jullie kamertje eruit? Ik ben ook al lekker met verlof, nu lekker alle laatste dingentjes regelen en het huisje op orde houden en schoonmaken. Hier wel wat last van mn bekken en zwangerschapsischias maar met fysio is dat goed onder controle en kan ik nog veel doen. Op dit moment ook goed verkouden en hoest lekker dus dat mag van mij eerst over zijn voor de bevalling gaag beginnen maar mag verder nieg klagen want lees veel zwaardere zwangerschappen. Ik geniet nog van mn buik en het getrappel erin maar ook zo nieuwsgierig maar toch wel blij als ik straks m'n lichaam terug heb(normaal m'n schoenen aan trekken bijvoorbeeld
Ik word echt gestoord van het gewurm daarbinnen hahaha voor ff is het fijn.. ze is er nog... maar pfff ik geniet er niet van hoor van die aardverschuivingen....
Ik hoor verschillende verhalen over strippen, dat het redelijk pijnlijk en vervelend is?? Ik heb morgen een afspraak bij de vk. Ik ben nu 40+2 en lig met griep op bed . Dus hoop dat ik eerst opknap voordat het begint. Van dat gewurm heb ik ook wel, fijn dat er beweging is maar kan er ook behoorlijk beroert van worden.
Het zijn bij mij ook niet echt meer trapjes ,maar meer verschuivingen of het uitstrekken van een knie, kont of been ofzo. Best pijnlijk soms.
Oh heel herkenbaar dat gewroet binnen. Fijn dat je er bent en laat merken maar soms mag het wel wat zachter Shoshana bij mijn dochter ben ik gestript. Ik vond het best pijnlijk en verloor na tijd ook wel wat bloed, maar mijn schoonzus vond het helemaal niet pijnlijk. Wat vervelend dat je met griep op bed ligt.. Beterschap!
We hebben een muurschildering gemaakt en lichte tinten aangehouden. Ziet er zo mooi uit allemaal! Zoek alleen nog een plankje voor boven de commode maar denk dat m'n man er zelf 1 gaat maken. Wij hebben idd ook heeeeeel veel roze gehaald! Vervelend van je kwaaltjes maar fijn dat fysio helpt. Ik voel m'n bekken vooral als ik teveel heb gedaan dus moet gewoon rustig aandoen. De kleine doet mij soms echt pijn in m'n buik.. Haha maar ik denk dat ik t gevoel wel ga missen hoor. Maar ben ook enorm benieuwd naar haar!!
Evelyn al een tijdje niet meer gehoord. Zou ze bezig zijn? Strippen deed bij mij absoluut geen pijn! En daarna inderdaad een beetje bloedverlies, maar zeker niet overdreven.
Natuurlijk ben ik niet bezig. Ik denk dat iedereen hier op t forum al is bevallen voordat ik begin. Zo voelt t nu in elk geval. In t november-topic waren er al 3 die zeiden "wij blijven denk ik samen over" die vervolgens binnen 24 uur bevielen. Wat dat betreft werkt t allemaal ook een beetje frustrerend om hier rond te hangen........ Oh, en iemand in t andere topic merkte op dat ze mij wss nog helemaal niet kunnen strippen, want ze is nog niet ingedaald, ze zweeft zo'n beetje boven t bekken... Maar zal er morgen in t ziekenhuis eens naar vragen. Strippen voelt toch een stuk natuurlijker dan inleiden...
He Evelyn dat is niet leuk hoe was je afspraak bij de vk deze ochtend? Hebben jullie iets kunnen afspreken?
Ja, morgen naar t ziekenhuis om eens te kijken of we een datum kunnen plannen voor een inleiding. Ik wil echt het liefst natuurlijk bevallen en voel me eigenlijk een ongeduldige aanstelster. Maar er is een knop om gegaan na de 40 weken en ik voel me echt verschrikkelijk... De VK zei dat als ik morgen vraag om een inleiding, ze me wss overmorgen willen inleiden, maar ik wil liever nog ff wachten. Maar ik heb wel een datum nodig om me aan vast te houden...
Hopelijk kunnen ze je morgen strippen Evelyn! Kan me voorstellen dat je enorm toe bent aan een datum, dan weet je tenminste iets!
Zooo herkenbaar! En ook dat het topic met zwangeren zelfde maand heel frustrerend kan werken bij me zoon beviel bijna iedereen voor de 40 weken. (Op 1 na geloof ik) etn ik die als eerste op de lijst stond ben als laatste bevallen.. ik kon het op een gegeven moment ook niet meer lezen die bevallingen... en ook hier op 40.4 ben ik heel boos geworden was er zooo klaar mee... dus toch gekozen met 40.5 ingeleid te worden... weet nu al dat die frustratie na dte 40 weken weer gaat komen😡 Schrijf lekker van je af meid
Vreselijk is dat he, degene die 'later' op de lijst staan, dat die eerder mogen. Zeker zodra je zelf de 40 weken gepasseerd bent. Sterkte meiden! Evelien, volgens mij kunnen ze gewoon strippen ook al is de gup nog niet ingedaald. Hier de eerste dag dat het mag achter de rug. Zoals verwacht, niks aan de hand natuurlijk. Maar das nog niet zo erg. Heb lekker veel kunnen slapen, terwijl mijn dochter op de psz was en daarna samen met haar. Heerlijk. Pas vanaf half 2 echt functioneel moeten zijn vandaag. En om half 5 was mijn man thuis, dat was erg fijn. Morgen een 'volle'dag. Heel de dag die kleine in huis. Zal wel bekaf zijn morgenmiddag.
Nou volgens mij wordt dat erg lastig, aangezien ze met strippen een rondje om het hoofd maken. Als het nog niet ingedaald is, dan is dat een stuk lastiger.
Morgen 10 november ben ik 35 weken zwanger. Vanaf week 30 gaat het ineens heel snel! De dagen vliegen ook echt voorbij. 16 december ben ik uitgerekend.
Vanmiddag had ik controle in ziekenhuis en afspreken hoe en wat. Vanmorgen vroeg lag ons ventje nog overdwars maar na een enorme aardverschuiving in mijn buik was hij begin van de middag keurig met hoofdje naar beneden gaan liggen! Wel in het bekken, maar nog niet ingedaald. En zo ligt hij nog steeds. Wat een wonder. Hij heeft nog ruimte om terug te draaien, maar ik heb goede hoop. Misschien toch nog een thuisbevalling. De klinisch verloskundige heeft me wel getoucheerd nog niets van ontsluiting en nog stugge baarmoederhals/mond. Ze probeerde echt haar vingertopje erin te duwen en dat deed gemeen zeer. Sindsdien rommelt het. Veel harde buiken, krampjes, steekjes. Toch wat voorwerk. Dat schept hoop. Volgende week dinsdag weer een afspraak. Als het dan niet spontaan is begonnen en de kleine ligt nog goed dan wil ze toch gaan inleiden met 40 weken. De kleine namelijk nogal fors en ik ben vrij klein van postuur en ze is bang dat ik hem er anders niet uit ga krijgen als ie nog veel groter wordt. Hopelijk komt hij voor die tijd.