Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Dat zal (een deel van) je slijmprop wel zijn EssieS!

2. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Hier heeft het gerommel wel al iets gedaan, maar het moet gewoon doorzetten.

Heb 1 cm ontsluiting en baarmoedermond is gunstig (kan iemand dit uitleggen?). Sowieso volgende week vrijdag ten laatste word ik ingeleid omwille van er ernstige bekkeninstabiliteit.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Volgens mij is dat je slijmprop! Of een deel. Hopelijk zet het Door spannend joh!:)

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    1 cm, nog maar 9 te gaan:) geen idee wat het inhoud dat je baarmoedermond gunstig is. Misschien dat ie al verweekt is?
    Ben je ook al gestript of dat niet?
    Wel fijn om te weten dat je uiterlijk volgende week vrijdag gaat bevallen. Hopelijk eerder;) maar je hebt iniedergeval het einde in zicht:)

5. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Essies, dat zal inderdaad de slijmprop zijn! Hopelijk zet het snel door!

Melaniie, ze kon nog net niet strippen. Voelde wel al heel duidelijk het hoofdje en dat de baarmoedermond zacht is, maar nog niet helemaal verweekt.

6. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Hoewel het niets zegt over wanneer is het toch fijn als er iéts van actie is ;)

7. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik had er niet bij stilgestaan om de vk te bellen ivm mijn hoofdpijn. Op jullie advies dus toch maar gedaan en daarom nu net thuis uit het ziekenhuis. Had bij de vk een hoge bloeddruk en eiwit in urine... daar ging mijn thuisbevalling...

In het ziekenhuis testjes en ctg enzo en bleek gelukkig niets aan de hand! Eiwit kwam waarschijnlijk door afscheiding en bloeddruk was niet helemaal te verklaren. Hoe dan ook ik mag voorlopig gelukkig gewoon thuis bevallen :)

8. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed dat je het even hebt laten checken Liefje13!

9. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    De eerste stap naar de bevalling is gezet. Hoop dat je spontaan voor volgende week vrijdag bevalt. Sterkte met de bekkeninstabiliteit!!

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Oh das jammer moody. Gaan ze nog kijken of je eerder gestript kan worden?

Liefje13 goed dat je gebeld hebt. Gelukkig mag je zoals t er nu naar uit ziet gewoon thuis bevallen.

Hier vandaag mijn uitgerekende datum. Uiteraard nergens last van😑
    Morgen controle hopelijk kan ik dan gestript worden..

Niemand vanmorgen nog met nieuws dat het vannacht begonnen is?:D

11. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Hier nu alles rustig. Niks aan de hand. Wel een vreselijke nacht achter de rug. Zo benauwd als ik plat lig.

Andere meiden wel nieuws?

12. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Ja ik! Hele nacht zwakke weeen om de 8min en om 5 uur mijn vliezen gebroken. Net controle vk en een bijna verweekte bm mond met 2cm ontsluiting. Best een bizar idee dat we vanavond hopelijk onze kleine man in onze armen hebben.

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Aaahh wat spannend!!!
    Heel veel succes! Hopelijk heb je een vlotte bevalling en vanmiddag/vanavond je baby vast. Zet m op!:):)

14. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Zet em op Oudje!! Ik ga een hele dag aan jou denken. Als de vliezen gebroken zijn moet het kindje er principe zijn binnen de 24u of vergis ik mij?

Hier een hele rustige nacht, baby rustig en buik rustig. Volgende week dinsdag gaan ze nog eens kijken voor te strippen en de definitieve datum voor inleiden vastleggen.

Vandaag gaat men man wafels bakken, want ik had gisteren zo een ontzettende baaldag... Kon bij alles wenen. Ook afgesproken dat ik eigenlijk niet meer zelf met de auto mag rijden, want de concentratie is erg ver te zoeken.

Melaniiee, hopelijk doet DE dag iets voor je!!

15. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Na 24h wordt je aan de gyn overgedragen. Hoe lang die het dan nog laten duren weet ik niet. Maar hoop dat hij er gewoon binnen 24h is :p

16. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Succes oudje!

17. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Whoeeee spannend Oudje! Heb je nu ook nog (goede) weeën?
    Hopelijk houd jij vanavond je ventje in je armen.
    Heel veel sterkte, succes en plezier!

18. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Succes vandaag!

19. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Hier is het nog steeds enorm rustig.. Geen harde buiken, geen voorweeën en de kleine meid is nog steeds niet ingedaald.. We moeten dus gewoon blijven wachten, al geraakt mijn geduld stilaan wel op..

Bijgevoegde bestanden:

20. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    Hoi Dames
    Heb even een stukje terug zitten lezen.. spannend allemaal he :D

Ik ben nu zelf 37,5 en kreeg vorige week met 36.6 te horen dat ik al een verweekte baarmoedermond en 2 cm ontsluiting had, ze kon zijn haar voelen door de vliezen heen.
    Dus wij meteen de hoop dat het binnekort door zou gaan zetten.
    Toen zaterdag kreeg ik weeen. om de 3 minuten allemaal rond de 55 sec. en ook in pijn oplopend. dus wij hadden even de hoop dat daar de bevalling begon, maar helaas na 5 uur zakte het weer weg.
    Nu inmiddels weer wat dagen verder, en nog steeds constant harde buiken en steekjes van onder maar helaas nog geen ukje in mijn armen..
    Zo word je geduld wel op de proef gesteld zeg pff :p

veel succes oudje37!

Deel Deze Pagina