Mooie buik nahla! Hopelijk begint je bevalling gauw. Wachten duurt al zo lang nu. Larb jeetje dat is ook wat. Denk je dat het is begonnen zakt het af 😨 dan word je geduld idd op de proef gesteld haha. Hopelijk duurt het niet heel lang meer Ik begin nu de hele tijd kleine krampjes? In mijn baarmoeder te krijgen en heb giga last van mijn onder rug (hoewel mijn rugpijn niks nieuws is). Vanmorgen tijdens bukken ook enorme steken in mijn baarmoeder. Hopelijk rommelt het lekker door en gaat het over in weeën
Hier vandaag controle bij de gyn. Ze gelooft niet in strippen....😂... Dus volgende week wilt ze wel weten hoe het erbinnen voor staat en vanuit daar een inleiding plannen (wss rond de 41 weken) hopelijk komt ze zelf nog 😉
EsssieS misschien helpt een dik kussen onder het hoofdeind van je matras wel tegen het benauwd zijn. Bij mij werkt het wel redelijk. Oudje succes!!
Huh dat is gek..😅 en wou/gaat ze dus ook niet doen? Hoop voor je dat de baby zich iig voor de 41 weken gaat melden dan
Ik heb inmiddels de echo in het ziekenhuis gehad. En hier was het niet zo goed te meten. Maar wat ze hebben gemeten was goed. Alleen wat weinig vruchtwater. Ik lig nu aan de ctg dus even afwachten wat daaruit komt. En ze willen me vanaf 41 weken dan gaan inleiden. Ik hoop zo dat het eerder komt..
Jeetje shoshanna, dat hoop ik ook voor je. Het is echt unbelievable, maar vanmiddag is ons ventje weer naar stuit en inmiddels weer half stuit/half dwars gedraaid.
Ach nee.. dat schiet niet echt op. En nu?? Ik hoop dat hij dan ook weer terug draait. Wel een acrobaat dus als hij steeds weet te draaien.
Tja afwachten maar. Voor dinsdag (afspraak ziekenhuis) kan hij denk ik nog wel 10 x draaien. Tis alleen vervelend dat ik steeds niet weet of het nou natuurlijk kan of dat het een keizersnee wordt.
Hier vanavond nog een gipsbuik gemaakt, dacht laat ik dat nu maar doen voor het geval ik straks te laat ben daarmee.. Wat vervelend zeg essie dat de kleine steeds draait, ik hoop zo voor je dat hij goed gaat liggen en blijft liggen!!
Oh gaaf is het mooi geworden? Ik wou het ook doen maar had bij mn dochter niet gedaan en voelde niet eerlijk dat ik het dan nu wel zou doen dus heb het maar niet gedaan. Maar vind het echt heel mooi als vrouwen dat maken