Wakker geworden toen manlief naar z'n werk ging. Verder alles rustig. Hoe is t met jou EssieS? Nu 39 weken zie ik!
Nee mijn banner loopt 1 dag voor. Morgen 39 weken. Hoe zou het met Oudje37 zijn? Slapeloze nacht ws, maar vast en zeker met beebje in haar armen. Hè ik wil ook zo graag.
Evelyndb vind jou zo stoer he... ondanks dat je er wss helemaal klaar mee bent... Hier wss ook weer een babyloze dag...😉
Haha, dat zou fijn zijn! En hoezo stoer? Het is niet dat ik keus heb om zo lang door te lopen En ben ook benieuwd naar Oudje! Het zal nu wel menens zijn denk ik!
En dat mag ook, overtijd lopen lijkt me ook verschrikkelijk. Ik hoop echt dat je alsnog zometeen gewoon gaat beginnen Sterkte even nog
Stoer omdat je het toch doet en ik weet niet haha ik kan alleen met mijn eigen ervaring vergelijken... ik ben hem compleet geflipt tegen de vk met 40.4 dat dat kind eruit!!!! Moest... en dus om inleiding gevraagd... dus ik vind het ergens wel stoer... ook al heb je "geen keus"
Ben ook erg benieuwd naar oudje hopelijk heeft ze lekker de hele nacht naast haar baby kunnen kijken. Pf Evelyn snap dat de spontaniteit eraf is. Wat hadden ze ookalweer met jou afgesproken de met plan van aanpak? Sorry ben t ff kwijt Essies ik hoop dat jouw kleine acrobaat nog terug draait. Nuf ook nog geen tekenen dus? Hier ook nog steeds rustig. Zometeen hebben we met onze dochter ogen onderzoek dus wel even wat extra afleiding. Hoewel t geen leuke afleiding is, hoop maar dat alles goed is. en vanmiddag naar de vk toe.
Succes vandaag melaniie met het ogen onderzoek van je dochter Nee maar bij me zoontje ook nooit wen voorteken of gerommel gehad... geloof dat mijn lijf niet echt weet wat bevallen is...😛 Ik droomde vannacht dat het allemaal een droom was dat ik zwanger ben hahaha... dus toen ik wakker werd dacht ik owja toch wel echt 😂
@ Melanie: Jij loopt ook al overtijd, trek jij t nog? En hier staat ook een inleiding gepland, maar hoop zo dat mevrouw zich voor die tijd zelf meldt!
Dankjewel Nuf hahaha gek he Hoe je dromen kunt nu soms! Hopelijk dit x geen inleiding en gewoon een spontane bevalling! Mijn lijf kent dat volgens mij ook niet maar we houden moed: Evelyn wanneer staat je inleiding gepland? Toch niet heulll erg laat hoop ik voor je? Klopt ik loop ook over. Had het al wel verwacht maar als het echt zo is is het wel even balen. Loop alleen nog niet zo lang over als jou dus wat dat betreft nog geen klagen hoewel ik het gevoel heel sterk heb dat ik volgende week rond 41 weken word ingeleid geen idee waarom
De datum hou ik nog ff voor mezelf Ben vooral bang dat als ik eenmaal ingeleid mag worden, dat er dan geen ruimte is in de kraamsuites en t dus weer een dag moet worden uitgesteld ofzo. Lijkt me zó vreselijk, ga ik weer over een datum heen.....
Ik denk de 15e Evelyn. Maar welke datum het ook is, ik geloof dat je dan echt met je kindje naar huis gaat komen.
Succes allemaal!!! Lijkt me echt spannend om overtijd te lopen! Hoop dat jullie gauw lieve kindjes vast hebben na een spontane en soepele bevalling! Ik ben vandaag precies 37 weken en ben blij dat ik dat gehaald heb, na stevige voorweeen en ontsluiting bij 35+3. Hopelijk blijft het hummel nog heel eventjes, maar niet te lang zitten 🙃
Goedemorgen meiden! Zo actief allemaal al Melaniie, succes met het oogonderzoek van je dochter! Evelyn, ik vind het ook wel knap dat je je zo sterk houdt. Ik ben bij men dochter bevallen met 40+6 en was tegen die tijd echt zo slecht gehumeurd!! Nu begin ik weer die kant op te gaan en ben nog niet eens aan mijn uitgerekende datum. Maar vorige keer geen bekkeninstabiliteit en nu wel enorm, dus dat maakt echt wek uit Nuf, ben benieuwd wie van ons eerst gaat zijn vermits we volledig gelijk lopen (banner staat 1 dag voor)... Ik met al heel wat voorwerk of jij zonder... En aan alle andere meiden ook nog eens een bemoedigende "je kan het!" Voor de laatste loodjes en de bevalling.
Vreselijk idee evelien, dat je dan zo ver bent en dat het niet door zou gaan. 'Gelukkig' wordt de kans met de dag groter. wat voor iedereen geld natuurlijk. Net gevonden dat pas 25% van de spontane bevallingen plaatst vindt voor week 39. Ik stop mijn ongeduld dus maar weer even weg.
Wat een hoop berichten alweer en dat nog voor de middag. Hier rommelt er nog helemaal niks! vanavond even kijken of ik gestript kan worden. Ben het wachten nu ook wel zat. Melaniie hoe was de oogmeting van je dochter gegaan?