Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Nou ben net thuis. Oogonderzoek van dochter was niet heel goed :( normaal hebben kinderen van 3 een plus sterkte en onze dochter heeft al min. Ze had -0.5 en -1.0 dus nog slechter als mij.. Dat word een bril uitzoeken. Ik moest wel even huilen vind het zo zielig voor haar omdat het nooit beter word alleen slechter :(

Vanmiddag ook controle gehad bij de vk. Heb al 3 cm ontsluiting en ze heeft me gestript. Hopelijk voor het weekend een baby!

2. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend melanie... ik dacht dat het juist bij jonge kinderen nog wel kon bijtrekken?

Ik ben ook volledig omgeslagen sinds vandaag, BABY KOM ER UIIIIIIT!!!

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Wat erg van je dochter en snap dat je moest huilen:(

En al 3cm wauw wat goed begin is er nog 7cm te gaan dan!! Hoop dat het helpt

4. shoshana

shoshana Niet meer actief

Is indd geen leuk nieuws van je dochter, snap dat dat daar zo op reageert.

Wel positief dat je al 3 cm op weg bent. Ik ga nu naar de verloskunde, kijken of ik gestript kan worden. En dan misschien ook wel voor het weekend een baby :)

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ja een plus afwijking kan idd nog bijtrekken en dat komt ook vaak voor bij kindjes maar min dus niet. Gaan vd week even op zoek naar een hippe bril voor haar. :) mits ik niet bevallen ben dan word de planning anders haha.

Denk dat het strippen niet echt geholpen heeft. Heb tijdje harde buiken gehad maar sta momenteel vrolijk met mijn haar in de verf en de was te doen. Toch geen baby voor het weekend misschien?

3 cm is idd fijn maar geen garantie dat het hard kan gaan zei vk. Mocht ik maandag nog niet bevallen zijn mag ik maandag nog eens strippen en evt donderdag weer op controle mits er dan nog geen baby is. En mocht die kleine het nou zo fijn vinden binnen en volgende week zaterdag er nóg niet zijn moet ik naar de gynaecoloog voor een hartfilmpje en onderzoek. Maar dan hebben we het over dik een week verder. Hopelijk is dat allemaal niet nodig. Maar je weet het nooit..

Spannend shoshana laat je weten hoe het ging?:)

6. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ah, Melanie dat is niet zo leuk. Hopelijk vinden jullie een heel leuk brilletje! En 3 cm is niet niets he, nog maar 7 te gaan... Was je baarmoederhals al verstreken?

Voor de rest is het hier stil vandaag? Zou iedereen aan het bevallen zin? Nuf? Evelyn? :D

Hier geen nieuws :(

7. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Lol tuurlijk niet... mevr is druk bezig met haar avondroutine. 19-22 non stop bewegen... sorry maar ik vind het zoooooo irritant 😂Daarbuiten is meer ruimte madam....

8. shoshana

shoshana Niet meer actief

Haha ja bewegen nu het zo krap wordt is niet altijd prettig.

Bij mij zit alles nog potdicht :(.
    zaterdag ben ik 41 weken en dan naar het ziekenhuis voor ctg en een echo.

9. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Gelukkig zegt potdicht nog helemaal niks... kan ineens omslaan...hopelijk toxh snel een baby dus

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ja hoop het ook, komt vast goed :)

Geen idee of mijn baarmoederhals al verstreken is, heeft ze niks over gezegd:) wel dat er iets week was maar wat dat is?? Geen idee.

Jammer dat je beeb zich nog stil houd :(

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Oh Nuf is toch harstikke gezellig zo'n avond routine:D haha
    Die van mij is daar mee gestopt dat ik regelmatig even moet liggen om te kijken of die het nog doet😅

Shoshana wat jammer dat je nog helemaal dicht zit :( het zegt niks het kan zo omslaan maar snap wel dat je flink baalt..hopelijk hoef je zaterdag niet naar het ziekenhuis en dient de kleine zich nog als verassing voor tijd aan

12. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Dat is goed balen Melanii, kunnen ze het stabiel houden met een brilletje? En gelukkig heb je hele leuke kinderbrilletjes.
    3cm is al best wat! Doorbreken vannacht.

Shosana, bagger, dat wil je niet horen! Gelukkig hoeft het niet alles te zeggen, je hoort mensen die nog weken mrt 2cm lopen en mensen die na een paar uur bevallen terwijl ze nog potdicht waren. Hoop dat je bij de laatste groep hoort!

Jammer he nuf, dat ze dat niet lijken te begrijpen. Nog eventjes!

13. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Dat verweken hebben ze tegen mij ook gezegd denk ik... De Vroedvrouw heeft vandaag de uitleg van de gyn naar mensentaal vertaald. De gunstige baarmoederhals zou willen zeggen dat deze al soepel (voelt aan als lippen in de plaats van neus) aan het worden is en dat de bevalling in principe kan beginnen...

Bij een tweede kindje gaat het verstrijken en ontsluiten van de baarmoedermond samen dus in principe staat er niets de bevalling nog in de weg. Ik denk alleen dat ie het nog veel te goed heeft. Vandaag ook al de hele dag aan het rondtollen in mijn buik. AUW!!

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Nee het is afwachten in wat voor tempo ze slechter gaat zien. Kan jaren zo blijven of heel snel naar beneden gaan. Over 3 maand moeten we weer terug.
    Voel je je nog goed verder?

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland

Ah zo oke!:) waarom leggen ze het dan niet gewoon altijd zo uit dan snappen mensen het iig meteen:p

Word wel tijd hier voor een 2e bevalling hopelijk begint er vannacht iemand :)

16. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Je kan toch geen ontsluiting hebben als de bmm nog niet verweekt is? Dan is je bmm namelijk nog een "tuutje". Pas als ie week is, dan verdwijnt t tuutje en kanner ontsluiting ontstaan.
    Zo is het mij in elk geval uitgelgd tijdens de bevallingscursus :)

17. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent

Dat is zo inderdaad bij een eerste bevalling. Bij een tweede gaat dit gelijktijdig ;)

Maar los daarvan had ik bij mijn eerste ook al ontsluiting voor de volledige verstreken baarmoederhals. Dus eerder theorie dan praktijk zou ik dan denken... ;)

18. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Ach jee wat een rotnieuws. :( Kan ze later niet gelaserd worden?

3 cm is in elk geval 3 cm! Nog 7 te gaan. Zet em op

19. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Dan is het te hopen dat het heel lang stil blijft staan! Ik heb nu -2,75 em -2,5 gelooof ik. Dat is prima te doen, zeker met mijn lenzen. Mijn man heeft -5 of -6 geloof ik. Dat zijn vooral dure grapjes.

Lief dat je vroeg of het verder gaat, maar dat doet het wel hoor. Energielevel lijkt ietsnop te krikken en mijn linkerbeen blijft crap. Hopelijk kunnen ze dinsdag strippen, maar ik denk dat ik het inleiden nog maar even laat. Hoewel die pijn en vermoeidheid nekkend zijn, is inleiden ook niet alles. Al ging het bij de oudste super.

Ik vind het ook tijd voor de volgende baby('s)! Zou graag de volgende zijn, maar dat zou wel een beetje oneerlijk zijn voor de 40+ dames. Dus hoppa meiden, aan de weeen! De goede dan he!
    Hier gisteren geprobeerd de boel wat te helpen, maar mijn god dat deed zo'n zeer dat er geen genot meer te vinden was. Ik ga niet meer aan orgasmes beginnen hoor. Was niks leuks aan. Wacht wel een paar weekjes ;)

20. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Hier is het wat onrustig. Veel harde buiken, krampjes. Ventje was aan het draaien maar ligt gewoon weer in stuit. Heb daarnet maar de rest van mijn vluchtkoffertje ingepakt. Just to be sure.
    Hoop dat ik kan slapen. Trusten dames.

Deel Deze Pagina