Hi meiden Ik lees mee maar amper tijd om mee te kletsen. Weer wakker voor nachtelijke pitstops.. Last van voor weeën veel harde buiken maja zegt allemaal niks.... Fortunna vervelend van je dochtertje! Ik heb vroeger als kind ook op me 3e al een bril gekregen door slechte ogen. Hopelijk blijft de sterkte wat stabiel en schiet t door het groeien en alles niet hard achteruit. Gaan er ook meiden thuis bevallen?
He gets nog steeds last van je been? ook niet fijn zeg. Wel fijn dat je energie iets omhoog gaat! Zijn we wel nodig straks met een baby'tje erbij hihi ik snap precies wat je bedoeld onder de lakens vd week nog is geprobeerd maar nee dat is niks meer haha. Zou fijn zijn voor je als je dinsdag gestript kan worden en het aanslaat. Ik heb de hele avond en nu nacht al weeën maar ze zijn echt super onregelmatig en er is geen peil op te trekken. Denk ook niet dat het overgaat in regelmatige weeën dan had dat al wel moeten gebeuren lijkt me? (Ben bij 1e ingeleid dus geen idee hoe spontaan bevallen gaat) Wbt de min sterkte van ons meisje is inderdaad hopen dat het zo lang mogelijk stil blijft staan. Maar de tijd zal het ons leren
Die krampjes en harde buiken moeten even doorzetten naar het echte werk vind je niet? wel vervelend zeg dat je mannetje weer in stuit ligt. Maar dat je dat zo goed kunt voelen. Of is dat best pijnlijk als die draait? En kan die evt tijdens de bevalling nog weer goed draaien of is die kans heel klein?
Ik had bij mijn zoon 2cm ontsluiting en half verweekte bmm zoo bij 4 cm zat er nog steeds een klein tuutje... dus kan wel...
Been zal ook niet meer over gaan tot de bevalling, helaas.Tenminste dat vermoed ik. Pittig nachtje ook hier. Flinke darmkrampen met een feestende baby. Niet fijn. Hoopte nog dat het over zou gaan in weeen, maar ook dat niet. Jammerdebammer flieentje, is niet mijn dochter, maar die van melanii. Maakt het natuurlijk niet minder vervelend. Melanii, dank je, ik hoop ook dat het kan dinsdag! Essie, Melanii, hebben jullie krampen nog doorgezet. Baby's! Wij willen baby's!
Bij iemand iets?? Veel gerommel vannacht lees ik. Hopelijk heeft het bij iemand doorgezet? Ik heb zo dadelijk een afspraak bij de shiatsu, voor een drukpuntenmassage. Ik ben normaal heel nuchter in zo een dingen, maar nu denk ik toch "baat het niet dan schaadt het niet". Als het dan wel doorzet ben ik blij, als er niets gebeurd Heb ik toch nog een lekkere massage gehad
Nou wat een nacht. Had hier tegen 3en nog bericht geplaatst dat ik dacht dat het niks werd. Weeën waren niet erg sterk en super onregelmatig. Om 4 uur kwamen ze ineens om de minuut en hielden een minuut aan. Half 5 vk maar gebeld die kwam direct. Had toen 5 cm en zijn direct naar zkh gegaan tegen 5 uur. Eenmaal daar vliezen doorgeprikt en mijn vriend was nog even de auto wegzetten. Na nog geen 10 min had ik persweeën en toen mijn vriend binnenkwam kwam het hoofdje al. Bijna gemist dus. Ik 5.28 is onze noud geboren
Soms is het pijnlijk als hij in een keer helemaal draait. Meestal doet hij het stukje bij beetje en dan merk je opeens dat ie weer instuit ligt. In stuit voelt voor mij niet zo fijn want dan ligt ie ook een stuk hoger. Het bekken, achter het schaambeen, is dan ook gewoon "leeg". Te dikke billen omzo in te dalen denk ik. Het kan goed zo zijn dat ie voor de bevalling gauw in hoofdligging gaat liggen. Daar hoop ik op. Alles is trouwens rustig nu. Vanmiddag komt de kraamverzorgster langs en die kijkt of ze met voetreflexmassage ietsnin gang kan zetten. Ik hoop het. Heb wel zin in een baby dit weekend
Gefeliciteerd aan alle mama's! Maandag alweer 39 weken ☺️ Dinsdag naar de gyno, en dan hopelijk goed nieuws.... Seks, en strippen doet helaas niks...
Ik was tegelijk met jou aan het rommelen vannacht Melaniie...alleen bij jou heeft het duidelijk wel doorgezet...en vlot ook. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Wauw, gefeliciteerd, Melaniie!! Lag vannacht wakker met harde buiken en zag toen je berichtje over rommelen langs komen. Dit had ik nog niet helemaal verwacht Bij mij heeft het duidelijk niet doorgezet, maar dat vind ik ook nog wel even best bij 37+1 en een waarschijnlijk iets te kleine baby. Vanavond vieren we vervroegd sinterklaas (dat krijg je als je 3 december bent uitgerekend) en hopelijk komt ons kindje dan ergens in de twee weken daarna. Ben echt benieuwd! Succes voor alle wachtenden!!