Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shoshana

shoshana Niet meer actief

Wat een domper ja..! Hopen dat het volgende week wel lukt.

Bij mij heeft ze niet helemaal gestript maar kon net met een vinger rond de baarnoedermond, dus wel iets gedaan. Ik merk nu wel dat ik wat voorweeën heb. Althans gok dat het dat is. Om de zoveel tijd harde buiken en krampgevoel onderin me buik. Doet niet echt zeer.

2. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Hopen dat het toch heeft gewerkt shoshana. Lekker ontspannen, wie weet zet het dan door.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd nuf! Klinkt erg pittig je bevalling. Maar je meisje is er en daar doe je het voor he :)

Balen liefje hopelijk wil het volgende week wel. Of nog beter is het dan niet meer nodig;)

Shoshana zo begon het bij mij ook na het strippen. En dat heeft snachts doorgezet dus hoop het voor je!

4. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Hier 40 weken vandaag!
    Als onze kleine meid niet uit zichzelf komt, word ik volgende week maandagavond of dinsdagmorgen ingeleid :)

Bijgevoegde bestanden:

5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Nuf gefeliciteerd, nu lekker gaan genieten!!

6. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je kleintje zich snel meld en dat een inleiding niet nodig hoeft te zijn!! Mooie buikfoto trouwens;)

7. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Hoe gaat t met jou Melisz?? Ik vind t igg wel fijn dat als ze nu zou komen m'n bevalling gewoon door m'n eigen vk gedaan kan worden en niet door de gynaecoloog! Vandaag wel last van wat krampen gehad die kwamen en gingen maar verder voel ik me nog goed. Denk niet dat ze eerdaags al komt haha, ga denk ik ook wel over de 40 weken heen. Zie die krampen ook echt als voorwerk, m'n lichaam maakt zich klaar maar t kan nog wel een tijdje duren!

8. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed en met de kleine ook alleen is ze nog niet ingedaald dus morgen een afspraak bij de gyn om te kijken of daar een reden voor is. Heb wel geregeld wat steekjes en krampjes maar dat hoort er allemaal bij.
    Wel fijn om bij de 37 weken aan te komen aangezien ik zoveel andere zie die voor de 37 weken zijn bevallen. Ik denk ook niet dat ze snel zal komen maar je weet maar nooit. Probeer mezelf lekker bezig te houden om zo alle dagen door te komen en tussendoor lekker wat momentjes helemaal niets. Jij nog bijzondere bezigheden om de dagen door te komen?

9. SunshineM

Vervelend dat ze nog niet is ingedaald! Bij mij ook nog niet helemaal hoor... Bij de controle van 2 weken geleden bij de vk ging het echt om een paar mm. Morgen heb ik controle bij de vk, ben erg benieuwd wat ze zeggen. Heb wel het gevoel dat ze lager ligt maar niet t idee dat ze vast ligt.. Soms lijkt t net alsof ze weer omhoog kruipt!
    Vandaag was ik niet zo lekker dus heb rustig aangedaan. Verder ben ik veel in t huis aan t doen. En soms even op pad alhoewel het weer niet echt meewerkt! Haha
    En klopt, ik las ook veel verhalen op t forum dat de kleintjes al voor de 37 weken gekomen waren! Gelukkig zijn we nu allebei over de 37 weken. Kom maar op kleintjes!
    Succes morgen!

10. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Ik ben vrijdag pas 37 weken.. maar is er echt niks.... wat ik kan doen ook m het op te wekken?
    Alvast om de 5 min persen ofzo?
    m n man van binnen laten voelen?
    om de 5 min klaarkom?

Of ben ik nu te wanhopig....

11. shoshana

Volgens mij werkt niks. Heb de hele dag voorweeën gehad om de paar minuten. Maar is nu sinds een uur weer afgezakt, dus verwacht niks voor vanacht. Morgen om 14.00 uur de 41+5 controle in het ziekenhuis.

12. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Onze kleine dame is vanavond om 18:00 uur geboren.
    Ik kreeg rond 14:00 de eerst lichte weeën, om iets na 16:00 nog even boodschappen gedaan met z'n drieën. Toen werden ze heftiger. Thuis onder de douche gesprongen, maar merkte na een paar minuten dat het toch wel erg heftige weeën waren. Om 5 voor half 6 de verlos gebeld, Manlief ging zoon wegbrengen naar een vriendin, om kwart voor 6 had ik al 9 cm. Ik zou naar het geboortehuis maar daar was geen tijd meer voor. Verlos belde manlief om terug te komen maar besloten dat hij toch eerst zoonlief weg ging brengen. De buurvrouw kwam helpen, om 18:00 is ons meisje geboren, 5 min later kwam de kraamhulp en om kwart over was manlief weer thuis. Maar was misschien wel beter voor hem dat hij er niet bij was, ging zo snel, zo heftig, nu kwam hij thuis terwijl alles al weer rustig was.

13. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Proficiat Poohbear! Ook al een snelle, heftige bevalling 😳.

14. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent

Heb zo met je te doen!! Waarschijnlijk ook een lange bmhals zoals bij mij... Er gebeurt wel degelijk iets, maar het duurt gewoon enorm lang 😅

15. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Pff shoshana, pittig meid! Hopelijk toch snel die kleine in je armen!

Poohbear, gefeliciteerd meid! Lekker genieten. Was vast een overweldigende bevalling, zo snel!

16. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Wat denk je van gewoon nog even afwachten? Het duurt nog ruim 3 weken tot je uitgerekende datum! Tegen die tijd kun je gaan denken aan actie.
    Persen helpt trouwens helemaal niks, je maakt er binnen in je lijf alleen maar dingen mee kapot. Ontspannen is nog effectiever als je toch iets wil doen.

17. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    @pooh :gefeliciteerd!
    @shoshana: Pfff, je geduld wordt goed op de proef gesteld! Hoop dat t voor jou ook snel gebeurt!

18. SunshineM

Gefeliciteerd Poohbear!! Dat is snel gegaan. Lekker genieten nu!

En jasia.... Hij/zij komt er echt wel uit maar op t moment dat je lichaam er klaar voor is... Wachten is moeilijk, geniet nu van je verlof.

19. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Zo wat een snelle bevalling, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!;) nu lekker gaan genieten. Gaat alles goed met jullie?

20. shoshana

Gefeliciteerd poohbear82! Veel snelle bevallingen hier :)

Werd om 1.00 uur wakker van kramp, gok voorweeën. Zo om de 10 min, niet echt pijnlijk maar kan er toch niet van slapen. Wie weet zet het toch door :)

Deel Deze Pagina