Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hoi dames, vanmorgen mijn slijmprop verloren! Ik weet dat t niks hoeft te betekenen maar gisteren al veel voorweeen gehad.
    Ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat aankondigen.

Iristebel spannend!

Poohbear van harte gefeliciteerd! Geniet ervan met je gezinnetje

2. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @menneke Spannend hoor. Zal niet lang meer duren.

3. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Ben benieuwd! :D bij de ene duurt t maar paar uur of enkele dagen bij een ander 2 weken. Meneer loopt 2 weken voor op groei en was volgens de gynaecoloog groot!. Als de kleine er klaar voor is Mag tie van mij betreft al komen ♡

4. Irisistible

11 nov 2014
    46
    0
    6
    persoonlijk begeleider lvg
    Breda
    Tot nu toe nog weinig actie. Heel af en toe een kramp of wee maar geen sterke. Morgenochtend waarschijnlijk naar het ziekenhuis voor controle. Rare dag zo :)

Wat grappig menneke. Zie dat je ook uit Breda komt. Wie weet kom ik je nog tegen :)

5. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Wat leuk! Ik zie het inderdaad 😀. Misschien wel zou wel gezellig zijn :). Of we komen elkaar tegen in langedijk hihi

6. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Hey wat leuk, nog twee Bredanaren. Willen jullie thuis of in Origine bevallen?

7. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Verdorie zeg... Over een uurtje vertrekken naar het ziekenhuis lig k al wakker vanaf 3u 😒

Imo, jij ook aan het nachtbraken? 😅

8. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Spannend mooody! Beginnen ze zo vroeg al met inleiden dan?
    Ja, hier al 2 nachten weinig slaap (wakker vanaf 1 uur) en veel gerommel. Het mag nu wel doorzetten.

9. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben niet de enige die niet slaapt zie ik ;) ben al wakker sinds drie uur en dan ook werkelijk klaarwakker. Maar hier nog steeds geen actie..

Ik duim voor baby's vandaag!

10. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Tot gisteren sliep ik eigenlijk nog best redelijk. Ja, ok ik werd wel wakker, maar lag niet uren klaarwakker. Heb jij dit al lang liefje13?

Ik vind het ook wel een mooie dag voor een aantal nieuwe mensjes geboren te laten worden:D

11. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ondertussen in het ziekenhuis. We moesten ons hier om 6u30 aanmelden. Beetje schrik nu voor wat gaat komen...

12. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Succds moody!!!

Dames ik leef met jullie mee... hopelijk snel een baby dir de nacht mag verkl*ten....

13. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Succes!!!

14. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Ach veel sterkte MoodyL. Zet em op.

15. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Na twee dagen flink gerommel met soms een heuse wee, heb ik vandaag de uitgerekende datum bereikt. Niks geen gerommel meer, alles is rustig behalve de baby.
    Straks een acupunctuurbehandeling. Hopelijk zet dat iets in gang.

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Wat een spannend nieuws allemaal zeg.
    Shoshana en moody veel succes & zet m op! Nog even en jullie hebben je baby's vast!:)

Irisistible & menneke ook.spannend hopelijk zet het gauw Door.
    En essies jammer dat er nog steeds niks bij je is :(

Hier vandaag een week geleden dat ik ben bevallen. De tijd vliegt echt voorbij

17. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    En hoe bevalt het als kersverse moeder?

18. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Imo1978, ik word meestal klokslag vier uur wakker. Dan begin ik de dag in stilte maar een beetje beneden op de tv. Sinds week 38 structureel denk ik... Heel vervelend maar wat ik ook doe ik val nooit meer in slaap en doe dan meestal maar een middagdutje.. vanmorgen viel ik zowaar om zes uur weer in slaap en nu heerlijk uitgeslapen!

MoodyL veelsucces! Ik hoop op minstens twee verse baby's in dit topic vandaag!

19. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde verhaal.. zou acupunctuur echt helpen? Misschien moet ik ook even een afspraak maken... De baby ishier ook ontzettend druk, ik heb niet zo een groot postuur en mijn buik staat loeistrak en ik heb het gevoel helemaal bont en blauw te zijn van binnen.. elke beweging van de baby doet nu pijn.

Ik ben opzich nog mobiel genoeg en dacht misschien aan een uurtje zwemmen in de hoop dat dat iets opwekt. Maar alleen al het idee aan mezelf omkleden en afdrogen daar (krijg mijn eigen sokken bijvoorbeeld niet eens meer aan) put me al uit :$

20. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Heel veel succes moody!

@liefje13: ik werd eerst ook altijd rond 4 uur standaard wakker. Maar nu dus afgelopen twee dagen al om 1 uur :$. Er is dan echt niks op tv, en op mijn ipad is dan ook niet veel te beleven.
    Gelukkig viel ik ook om 6 uur toch weer in slaap en heb ik nog 4 uurtjes kunnen slapen. Hopelijk vanmiddag nog maar een dutje, na het zwemmen.

@essies: ik rommel ook al structureel deze afgelopen weken...zonder resultaat. Tot nu toe heeft bij mij nog niks geholpen om het op te wekken/door te zetten. Volgende week maar eens voetreflexologie proberen, denk ik.

Deel Deze Pagina