Ah, bij ons niet denk ik. Vorige keer toch ook niet gekregen... Staat ook in de onthaalbrochure om zelf mee brengen.
vergeet je zwangerschapskaart niet en los geld voor parkeren/rolstoel. en je trouwboekje eventueel en ID en zorgverzekeringspas.
Losgeld en zwangerschap kaart heb ik erbij. Trouwboekje moet dat ook? Dat wist ik niet, dankje verzekering papieren en id zitten in onze portomonnee. Moeten we die niet vergeten mee te nemen.
Hier ook aan het aftellen! Zo benieuwd naar het kleine mensje in m'n buik, kan niet wachten tot we hem of haar zullen ontmoeten!! Maar voelt ook nog wel heel gezellig in m'n buik hoor, dat ga ik wel missen straks denk ik! Hebben jullie dat ook?
Hier ook aan het aftellen!! Gisteren was ik precies 35 weken. Donderdag is m'n laatste werkdag. Zo een gek idee!! Kan echt niet meer wachten op ons kleine meisje.
Hier heb ik gisteren de vluchttas afgemaakt. Ook het koffertje van de baby staat klaar. Ben alleen nog niet gelukkig met het eerste pakje(s) wat ik heb ingepakt, dus ik wil nog ff kijken of ik ergens wat anders kan vinden. Hier praktisch om de dag wel een beetje voorwerk. Dat is wel erg vermoeiend hoor. Hebben andere dames daar ook last van? Daardoor kom ik bijna nergens meer aan toe en ben ik nu wel behoorlijk aan huis/bed/bank gekluisterd. Verder kijk ik echt uit naar de geboorte...kan niet wachten tot het eindelijk zover is.
Ik tel mee! Vandaag 37.2, dus het wordt spannend. Het meeste hier ook al gedaan, vluchtkoffer staat klaar. Waarom moet je trouwboekje mee? Dat wist ik ook niet.
handig topic, kon nog mooi wat spulletjes in mijn vluchttas doen. Hier gisteren na mislukte versie dus bekend dat ik in het ziekenhuis bevallen moet. Nu wel bang dat het begint met vliezen breken en ik dus moet gaan liggen en zorgen dat ik rap in het ziekenhuis kom. nou ja we wachten en tellen wel af, meer kunnen we toch niet doen
dat van dat trouwboekje staat op mijn lijst van de vk. ik vind het belachelijk want dat boekje is geeneens verplicht als je gaat trouwen. persoonlijk denk ik dat als je m niet mee hebt het geen ramp is (denk ook niet dat ze m nodig hebben). zwangerschapskaart is wel echt belangrijk. vorige week moest ik onverwacht naar het ziekenhuis en had het ding niet bij me. Kon mijn man terug om m te halen want zonder kaart begint ze niets zei de zuster.
Trouwboekje: Je kinderen worden hierbij in geschreven bij mij op de laatste pagina bij de aangifte van geboorte
Ja idd, volgens mij moet je hem wel meenemen naar de gemeente als je je kind gaat aangeven, maar kan me niet voorstellen dat ze er in het ziekenhuis iets mee doen. Bij mij staat het ook niet op de lijst. Zo zie je maar hoe dat weer verschilt per vk.
Oh als ik dit lees moet ik nog zoveel doen! Misschien verstandig als ik ook iets ga klaar leggen haha
Trouwboekje is alleen wanneer je je kindje ook in het ziekenhuis gaat aangeven. Anders is het niet nodig. Hier zo goed als de laatste sintspullen gehaald, nu nog inpakken en dan hoef ik daar niet meer aan te denken. Hier wel super veel harde buiken, lijf is toe aan het eind. Donderdag naar de vk.
Trouwboekje heb je inderdaad nodig als je je kind in t ziekenhuis meteen wilt inschrijven. Het is wel handig want dan moet je later niet naar t stadhuis enz.. Een badjas had ik niet mee bij mijn eerste bevalling. Bij ons ik t ziekenhuis kon je je de eerste dag zelfs niet douchen. Dat vond ik maar vies..