Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Klinkt erg heftig je bevalling. Hopelijk maakt je verliefdheid het snel goed! Geniet van jullie kleine en hopelijk mag hij snel mee naar huis!

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Potverdorie, nog iemand met zo'n k*tbevalling.... Goed over praten met je partner hoor, dit soort gebeurtenissen moet je verwerken!

Maar, desalniettemin heel gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een stoere naam!

3. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Gefeliciteerd EssieS met jullie zoon! Goed over de ervaring praten en geef het voldoende tijd om het te verwerken.
    En in de tussentijd...lekker gaan genieten van Lex en je gezinnetje.

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd meid!!:) wat een leuke naam!
    Je bevalling klinkt idd erg heftig, goed over praten met je man en het samen verwerken.
    En vooral gaan genieten van jullie zoon! Hopelijk mogen jullie gauw naar huis :)

5. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hallo allemaal,
    hier woensdag bevallen van onze zoon. Tis een grote lange van 53cm en 4090gr.
    De bevalling is super snel gegaan. Met om half 2 nog 4cm te gaan en om 10 over half 2 een schitterende zoon. Het was compleet overweldigend en die laatste 10 minuten waren een grote paniek, maar met een hele fijne verloskundige die me daar echt doorheen heeft getrokken.
    we hebben wel even bij moeten komen, maar genieten nu volop.

dames die ondertussen bevallen zijn, gefeliciteerd! Lekker genieten! Andere meiden, op naar die wonderen!

6. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Wauw, gefeliciteerd Fortunae!
    En ik met uren weeën niet verder komen dan 5 cm, en jij flikt t in 10 minuten! Bizar hoe dat werkt hè!
    Geniet er van!

7. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames!!

Imo1978 wat fijn dat alle controles goed waren! Heb je al voetreflextherapie gehad? Hier heeft de acupunctuur niets gedaan. Controles in het ziekenhuis waren hartstikke goed, ik mocht kiezen tussen meteen inleiden of afwachten. Ik heb gekozen voor afwachten tot dinsdag, maar wat had ik vanmorgen een spijt. Ik slaap niet meer ik ben compleet gebroken, doe niets anders dan huilen.. en toch wil ik zo graag wachten en thuis bevallen. Met de baby is immers alles prima. Wat een drama. Voorbij 41 weken is het werkelijk niet leuk meer..

8. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    De dames die van hun wondertje genieten, proficiat allebei!!

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd!:) idd snel gegaan. Bij ons was het ook zo snel gegaan en ik was er wel echt van beduusd. Heeft even geduurd voor het nieuws was bezonken. Praten met mijn vriend heeft goed geholpen. Geniet iig van jullie mannetje :)!

10. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @essie, gefeliciteerd! Mijn hemel wat een dramatische bevalling als ik het zo lees. Sterkte met dat een plekje te geven.

@Fortunae, gefeliciteerd! Dat klinkt ook heftig hoor, zo snel. Kan mij voorstellen dat jij ook even tijd nodig hebt om bij te komen van zo een heftige snelle bevalling.

@Liefje, ik kan mij heeeel goed voorstellen dat het na de 41 weken niet meer leuk is. Ik vind het nu al amper nog leuk en ik moet zelfs nog een dag voor ik 40 weken ben.

11. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Het gaat lekker met de beebs hihi. Meiden gefeliciteerd geniet van jullie kleine xx

12. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Even een korte up-date van mijn kant.
    Om 16.30 uur mijn vliezen gebroken, liep te winkelen in de stad;). Dus naar huis en nog even afgewacht, want ik verloor niks meer. Om 17.30 uur guste het eruit, dus VK gebeld. Check van de VK op de indaling en jongedame ligt gelijk ingedaald. Helaas wel groen vruchtwater meegekomen dus lig nu in het zkh.
    Ik lig in de wacht aan de ctg omdat het ontzettend druk is. Dus ja vannacht of morgenochtend heb ik de kleine in mijn armen. Wordt vervolgd...

13. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Spannend imo!!! Succes!!! En wat een stunt, in het centrum je vliezen gebroken!

14. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Wat spannend!

Ik hoop dat je bevalling voorspoedig mag verlopen! Zit een badbevalling er nog voor je in zodra er in het vruchtwater gepoept is?

15. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Nee, helaas niet liefje13. Het is nu medisch, dus lig volop aan de machines op de verloskamers en er is hier geen bad op de afdeling.
    Jammer genoeg kwamen de weeën onvoldoende op zichzelf op gang, dus lig al 2 uur aan de opwekkers.

16. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Ja en dan ook nog met de bus naar huis hahaha:D

17. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dames die inmiddels allemaal bevallen zijn van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes en geniet er lekker van. Gaat lekker in de groep zo:)..

Imo succes met je bevalling, hoop dat je snel je kleine in je armen hebt.

Hoe gaat het met de andere meiden?

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Imo succes en hoop dat je de kleine heerlijk in je armen al hebt..

19. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Whaha, nu nog humor hebben, goed bezig Imo!
    Heel veel succes in elk geval! Heel jammer dat t medisch is geworden nu, maar ze houden jou en de baby in elk geval goed in de gaten!
    Hoop dat je gauw net zo'n lief kindje naast je hebt liggen als ik nu ♥

20. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ooo imo succes! Of mss is het allemaal al afgelopen en lig je daar fijn met je kleintje!!! Hoe zaligg..

Hoewel k niet klaar ben voor de bevalling, kan ik langs de andere kant helemaal niet meer wachten.

Deel Deze Pagina