@imo. Ohhhh wat spannend. Als het goed is is alles nu achter de rug. Ik hoop dat alles goed gegaan is.
Als t goed is ja.... Maar dat dacht ik twee weken geleden ook, duurde toch n uurtje of 12 langer dan gepland Ik duim voor een vlotte bevalling en n gezonde baby!
Dames... ik ben nu 38 , 2dgn en heb het helemaal gehad. Al een tijdje. Sinds vrijdag ben ik zoo benauwd en heb een brok/lucht in mijn maag. Zitten en liggen doet zelfs pijn aan mijn buikspieren. Er is gwn geen ruimte meer voor de baby... Hij is ingedaald, maar ik heb het gevoel alsof hij nu helemaal bovenin mijn buik ligt. Weet niet of dat eigenlijk nog kan hoor.. Heb ook continue harde buiken... T is weekend , maar ik heb zoo zin om de vk te bellen voor een strippoging.. pffff klaag klaag. Ben ook zoo chaga. En heb nog die twee kleintjes hier rondlopen en ik kan niks Sorry voor mn geklaag Andere dames, ook succes. Ik leef met iedereen mee die aan het aftellen is..m
@jasia. Heel herkenbaar. Zo voelde ik mij ook twee weken geleden. Kun je de twee kleintjes niet een nachtje uit logeren brengen zodat je even twee dagen tijd hebt om bij te komen? Wanneer heb je weer een afspraak bij de vk?
Hallo lieve dames. Na een bevalling van 23 uur is vanmiddag dan toch eindelijk ons meisje Y.inthe om 13.25 uur geboren met een gewicht van 4110 gram. Ze is super zoet en doet het fantastisch. Ik zal later meer vertellen en reageren, maar nu eerst rust!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Nu lekker genieten van de kleine meid fijn dat ze het goed doet
Kreeg vandaag het besef dat het toch een december kindje wordt, zag zoveel vroeggeboortes voorbij komen dus toch wel blij dat ze komt in de uitgerekende maand ga er niet vanuit dat ze morgen nog geboren wordt.. Benieuwd welke datum het wordt in de drukke maand met veel verjaardagen en feestdagen
Geldt voor mij ook, ik moet echt wel schakelen omdat november in mijn gedachten zat en nu 'moet' ik naar december. Vreemd.
Moest ik toevallig gisteren ook aan denken!! Had stiekem gehoopt op november maar ze wilt nog even blijven zitten! Einde komt wel in zicht voor ons.. Nog eventjes!
Imo gefeliciteerd!! Geniet ervan! Wat een pittige bevalling, ik hoop dat je die herinnering gauw kwijt bent! Ik heb dat ook dames, was 19 november uitgerekend en ik was er compleet van overtuigd dat ze begin november zou komen. Op alle cadeautjes aan de grootouders (waarmee we vertelden dat ik zwanger was) staat november 2015 baby.... en dan nu ziet het er echt naar uit dat het een december kindje wordt. Lichamelijk hou ik het nog wel even vol maar geestelijk zit ik er helemaal doorheen. Morgenmiddag naar het ziekenhuis voor of een ballonnetje of meteen inleiden, afhankelijk van of er ontsluiting is. Toch hoop ik zó dat ze uit zichzelf vandaag nog thuis komt, in mijn bevalbad. Ik heb er alles voor over! Ik vind het doodeng omdat ik vreselijke angsten heb voor ziekenhuizen. En dan moet ik er nu dus heen om te bevallen.......