Aftellen tot bevalling begonnen, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xMeliisz, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dat dubbele gevoel heb ik ook hoor.. Wil heel graag maar ook weer niet ivm nog te vroeg...

2. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @imo. Ohhhh wat spannend. Als het goed is is alles nu achter de rug. Ik hoop dat alles goed gegaan is.

3. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Als t goed is ja.... Maar dat dacht ik twee weken geleden ook, duurde toch n uurtje of 12 langer dan gepland :p
    Ik duim voor een vlotte bevalling en n gezonde baby!

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja en gezien imo haar aanloop zal ook dit deel wel niet vlekkeloos verlopen.

5. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Dames... ik ben nu 38 , 2dgn en heb het helemaal gehad. Al een tijdje. Sinds vrijdag ben ik zoo benauwd en heb een brok/lucht in mijn maag. Zitten en liggen doet zelfs pijn aan mijn buikspieren. Er is gwn geen ruimte meer voor de baby...
    Hij is ingedaald, maar ik heb het gevoel alsof hij nu helemaal bovenin mijn buik ligt. Weet niet of dat eigenlijk nog kan hoor..
    Heb ook continue harde buiken...

T is weekend , maar ik heb zoo zin om de vk te bellen voor een strippoging.. pffff klaag klaag. Ben ook zoo chaga. En heb nog die twee kleintjes hier rondlopen en ik kan niks
    Sorry voor mn geklaag

Andere dames, ook succes. Ik leef met iedereen mee die aan het aftellen is..m

6. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jasia. Heel herkenbaar. Zo voelde ik mij ook twee weken geleden. Kun je de twee kleintjes niet een nachtje uit logeren brengen zodat je even twee dagen tijd hebt om bij te komen?
    Wanneer heb je weer een afspraak bij de vk?

7. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Hallo lieve dames.
    Na een bevalling van 23 uur is vanmiddag dan toch eindelijk ons meisje Y.inthe om 13.25 uur geboren met een gewicht van 4110 gram. Ze is super zoet en doet het fantastisch.

Ik zal later meer vertellen en reageren, maar nu eerst rust!

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Gefeliciteerd met jullie dochter !! :D fijn dat alles goed gaat

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd! Wat lang 23 uur maar je wachten is beloond. Geniet van elkaar:)!

10. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Nu lekker genieten van de kleine meid:) fijn dat ze het goed doet

11. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!! Lekker genieten nu!

12. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Proficiat Imo!!

13. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Kreeg vandaag het besef dat het toch een december kindje wordt, zag zoveel vroeggeboortes voorbij komen dus toch wel blij dat ze komt in de uitgerekende maand:) ga er niet vanuit dat ze morgen nog geboren wordt.. Benieuwd welke datum het wordt in de drukke maand met veel verjaardagen en feestdagen

14. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yeah!!! Gefeliciteerd! Heel veel rust en genieten toegewenst. Wij wachten rustig op je verhaal.

15. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geldt voor mij ook, ik moet echt wel schakelen omdat november in mijn gedachten zat en nu 'moet' ik naar december. Vreemd.

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Het kan nog :D hoop het voor je iig

17. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Gefeliciteerd hoor. Lekker uitrusten nu en vooral genieten

18. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Jij wel uitgerekend in november?

19. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Moest ik toevallig gisteren ook aan denken!! Had stiekem gehoopt op november maar ze wilt nog even blijven zitten! Einde komt wel in zicht voor ons.. Nog eventjes!

20. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Imo gefeliciteerd!! Geniet ervan! Wat een pittige bevalling, ik hoop dat je die herinnering gauw kwijt bent!

Ik heb dat ook dames, was 19 november uitgerekend en ik was er compleet van overtuigd dat ze begin november zou komen. Op alle cadeautjes aan de grootouders (waarmee we vertelden dat ik zwanger was) staat november 2015 baby.... en dan nu ziet het er echt naar uit dat het een december kindje wordt. Lichamelijk hou ik het nog wel even vol maar geestelijk zit ik er helemaal doorheen. Morgenmiddag naar het ziekenhuis voor of een ballonnetje of meteen inleiden, afhankelijk van of er ontsluiting is. Toch hoop ik zó dat ze uit zichzelf vandaag nog thuis komt, in mijn bevalbad. Ik heb er alles voor over!

Ik vind het doodeng omdat ik vreselijke angsten heb voor ziekenhuizen. En dan moet ik er nu dus heen om te bevallen.......

Deel Deze Pagina