Drukkend gevoel was bij mij de baby. Alsof ie er elk moment uit kon komen hopelijk meld je kleine meid zich gauw!
Heeyy meiden Oeiii hier voel ik sinds een half uur krampen op komen en weer gaan..ben zo bang dat het mn darmen zijn en dus vals alarm is...er zit niets anders op dan af te wachten he...het trekt min of meer vanuit mn schaambot door naar mn buik en het tintelt ofzo op het laatst in mn lijf raar gevoel hihi ..dit dan mischien een klein begin wezen van een wee ik ben niet ervaren erin. Manlief nog maar ff niet op de hoogte gesteld straks is het niks...
Wat Melanie zegt, dat gevoel heb ik ook maar bij mij is t dan echt de kleine... Net alsof ze er uit wilt haha kom maar!!!! En ik beval inderdaad ook in het ziekenhuis. Vind ik wel zo prettig. Succes nog even!! Het duurt niet lang meer tot we ze vast kunnen houden!
Oh meid27 wat spannend! Vervelend dat je geen idee hebt wanneer het nou echt begint he?! Hou ons op de hoogte Dat drukkende gevoel heb ik ook! Ik denk zelf dat het gewoon de kleine is die 'drukt'. Weegt inmiddels ook al een paar kilo natuurlijk Heb elke keer ook wat steken/krampen in mijn onderbuik, maar lijkt nog steeds gewoon indalingsweeen, al is meneer al 3 weken volledig ingedaald ofzo.. Misschien toch voorweeen. Spannend spannend!
Jaa lastig is het hoor om alles uit elkaar te houden hahaha!!! Heb nu ook weer meer onderin mn buik pijn bandenpijn/indalings weeën dat weege gevoel is nu wel weer eventjes over...ga maar gewoon mn ding doen en we zien het wel haha irritand gedoe hahaha Maar idd het duurt niet heeeel lang meer
Meid27 Klinkt mij meer bekend als voorweeën maar is natuurlijk bij iedereen anders! Zo op het einde denk je snel bij ieder pijntje ohh zou het!! De echte wee herken je meteen! Althans de meeste mensen dan..lang duurt het iniedergeval niet meer voor jullie!!
Gisteren om 9.30 gestript en sindsdien zo nu en dan een pijnlijke harde buik. Geen regelmaat. Pff wil zo graag dat het doorzet... Ben al weer aan t rommelen in huis om in beweging te blijven. anders morgenvroeg om 10.00 uur weer bellen om te strippen. Bij mijn vorige kwamen de weeeen gelijk na een half uur strippen goed op gang..
@Jassia, dat is wel spannend dan! Gek dat het zo kan verschillen he? Hoop voor je dat het snel op gang komt, want zo afwachten is ook niet fijn..
Ik denk ook dat het voorweeen waren want nu dat gevoel even niet meer gehad wel dat het met het hoofdje erg op onder drukt...maar sommige vrouwen hebben al vanaf 20wkn voorweeen wheeehh ik wil ook dat het doorzet hahaha!!! Hier ook weer vreselijk druk met poetsen poetsen en nog eens poetsen haha nog ff dit en dat en het gekke ik vlieg erover als een malle 😂😂 Ik denk dat het ook wel verschild wie je stript..ik werk zelf namelijk in de zorg en iedereen heeft zo zijn kwaliteiten hopelijk heb je morgen een andere verloskundige die mischien het net ff anders doet..mjah mischien helpt het ook gewoon ook niks KAN zit je baarmoedermond gewoon potdicht...je zult het haast zelf even doen hihi Succes dames met verder afwachtennn Liefss
Ik had net roze rood slijm verlies...zal dit dan de bekende slijmprop wezen...de samentrekkingen zijn er ook weer een beetje..ik probeer mn verloskundige te bereiken maar ze is in gesprek...spannend!!
Het zijn waarschijnlijk voorweeen en de slijmprop ben ik verloren whoehh!! Haha Verder moet ik afwachten het kan 2 kanten op gaan of het zet door of het stopt straks... Laat het maar doorzetten hopaaa Liefss
@imo. Wat een horror verhaal zeg. Knap dat je zo pragmatisch klinkt! Gestripte meiden. Spannend hoor! Hier nog niet zo gek veel aan de hand. Wel er gevoel dat ik per dag een beetje vruchtwater verlies dus wie weet is mijn lichaam toch begonnen met de bevalling ik gang te zetten. Mooi moment toch een week over tijd bijna 😃
Spannend voor jullie Hier echt krampen onderin de buik lijkt wel menstruatie krampen maar best pijnlijk🤔 Zijn vast voorweeen ? Zo stom dat ik eerder ben bevallen maar het gewoon allemaal niet herken
Die menstruatie achtige krampen voel ik ook krijg dan een harde buik en trekt dan weer weg kindje beweegt na de harde buik flink. Spannend hoor Danty!!
Nou idd dit dus 🤔 Ja echt want ik moet nog minimaal een week wachten jij mag eerst haha .. 17 Dec moet ik naar de gyn en dan wordt er een datum geprikt om in te leiden met 39 wk ongeveer...
Jaa ik zag het aan je banner danty ik hoop dat het bij jou nog niet doorzet het moet nog even blijven zitten bij jou..maar wellicht is de kleine uk er gewoon klaar voor en is 36 weken prima voor hem/haar. Hier met vlagen nog voorweeen ik probeer ze op te nemen met de stopwatch maar kom niet verder dan ongv 15 sec en dat per 10 a 15 min naar mijn idee..we gaan het zien hoe we de nacht door komen Liefss
Wie zei ook dat ze het niet herkend na eerdere bevallingen? Hier nu derde kindje. Nu idd ook heftigere krampen. Goed op te vangen. Maar is het nou begonnen of niet, dat is de vraag... Heb er nu wel wat meer, maar ze zijn niet regelmatig en duren nog geen minuut. Heeft iemand een app waarmee je kan timen?
Onder je wekker van je telefoon zit ook een timer Jaa lastig he welke kant gaat het op....ik had er net 2 wat iets langer duurde dan 1min met een tussen poze van 7 min..