En we zitten bijnaaa op 6cm! Alleen de weeën moeten wel iets krachtiger worden. Duss we wachten mog ff geduldig af ff stofzuigen en ff gelopen met de hond en manlief
@meid27 Oh wat spannend! Dat betekent dat je vandaag je kleine in je armen hebt!! Succes met de laatste loodjes! Je kunt het!
Meid27 heel veel succes met de bevalling, hoop dat je vandaag je kleintje in je armen mag houden!!😉 Hier een heel onrustige nacht gehad met veel harde buiken en krampen maar nu is het weer een stuk rustiger... We wachten het maar weer af
Woow, hoe ver zou meid27nu zijn? Spannendddd! Is de baby op de zelfde dag jarig als Sinterklaas, kei cool!
Jeeeetje Imo wat een verhaal, wat ellendig! Wat fijn dat je nu in ieder geval van je kindje kan genieten, we weten waar we het voor hebben gedaan! Ook ik ben eindelijk bevallen!! Onze dochter is woensdagavond net na half twaalf geboren. De bevalling was wel echt verschrikkelijk. Ik werd ingeleid en kreeg direct hevige weeën en ook al snel een weeën storm, het was gewoon niet op te vangen zonder pauze. Daarom wilde ik niet ingeleid worden want inleiden staat garant voor ellende omdat ze alles opwekken en dus de natuur haar gang niet kan gaan. Ik heb dus ook die klote ruggenprik gekregen en die gaf wel een uur verlichting, uit het niets kwam ik weer in een weeën storm terecht omdat de ruggenprik ineens niet meer werkte. Mijn hele lijf raakte in paniek dus daar kwam nog een paniek aanval bovenop. Nieuwe prik gekregen en die werkte super. Na 14 uur gewone weeën kreeg ik persweeën dus de ruggenprik ging uit, wederom een paniekaanval maar nu hield het niet meer op. Mijn hart klopte uit mijn borst. Ik dacht letterlijk dat ik doodging (overgeven huilen hyperventileren echt klassiek een paniekaanval en dat dus tijdens de persweeën). De gynaecoloog kwam er meteen bij en er is zelfs een cardioloog uit zijn bed gebeld omdat mijn hart overuren maakte en ze het niet veilig meer vonden. Ze wilden daarom een spoedkeizersnede doen en mijn man kreeg al meteen een hoofdkapje en alles. Uiteindelijk was ze er vijf minuten later met de vacuümpomp dus ontzettend 'mazzel' gehad geen keizersnede. Maar al met al een hele heftige ervaring, op uitscheuren na (godzijdank maar vijf kleine hechtingen) heb ik alle nadelen van inleiden op mijn bordje gekregen. Toch is het waar wat ze zeggen over dat je de pijn heel snel vergeet. Ik ben zo gelukkig!!!
Liefje13 gefeliciteerd met jullie dochtertje, nu lekker genieten. Wat een heftige bevalling zo door het inleiden. Wel rot dat de 1e keer de ruggenprik maar kort werkte en de 2e wel. Wat moet dat vreselijk zijn geweest met die paniekaanvallen, hoop dat je het gauw een beetje kan verwerken en snel hersteld.. Hoe gaat het nu met jullie?
Hi dames. Ook ik ben bevallen... ik schaam me haast, maar ik heb een positief verhaal. Bijna gelijk aan de bevalling van mijn tweede dochter. Gisteren om vijf uur wat pijnlijke harde buiken. Om 21.00 nog 2cm. Om 22.00 gaan liggen, weeen kwamen om de tien minuten. Kwart over twaalf toch vk gebeld.. Ben gaan douchen. Had ik 6 cm. Na nog een keer douchen heeft de vk vliezen gebroken en na acht minuten persen is om 2:13 ons zoontje geboren. Ik had momenten dat ik het echt niet meer aankon.. verder mag ik spreken van een goede snelle bevalling. Niet ingescheurd en weinig bloedverlies.. Andere dames ook gefeliciteerd en de rest.. veel succes
Jasia gefeliciteerd met jullie zoontje, wat fijn dat je zo'n mooie bevalling hebt gehad😃 Toch behoorlijk snel gegaan.. Kan niet wachten om zelf te gaan bevallen en de kleine te ontmoeten... Hoe gaat het nu met jullie? Geniet lekker van jullie kleintje😉
Jeetje liefje13 jij ook zo n heftige ervaring. Ik kan er nog steeds niet over praten zonder in tranen uit te barsten. En het is al 10 dagen geleden. In elk geval ontzettend gefeliciteerd. En nu eindelijk genieten.
@Liefje, oh meid dat is ook mijn grote angst (tegen natuurlijk gevoel bij inleiden) en bij mij zit het er ook steeds meer aan te komen. Ik vergeet je zelfs te feliciteren! Dus bij deze eerst, gefeliciteerd! @Jasia, dank je voor jouw positieve verhaal het is fijn te lezen dat het ook zo kan. Jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Geniet van je kindje en laat je goed verwennen de komende dagen.
@Jasia van harte gefeliciteerd met jullie kleine vent!! En JAJA! Wij zijn zeker verast op pakjes avond! Ons meisje is gisteravond om iets voor 20u geboren. Ze weegt 7 pond en alles gaat goed met ons beiden Nadat de bevalling bleef hangen op 6cm kreeg ik na het vliezen breken ontzettend veel en vaak weeën. Dat kon ik na een uur niet meer handelen en besloten ze een ruggeprik te geven dat was een hele verademing. Uiteindelijk heb ik toen weer wat weeën opwekers gekregen en kon ik om 19.30u beginnen met persen na een kleine knip en een vacuüm pomp is Amy-lynn ter wereld gekomen. Heerlijk zown super warm glibberig babytje op je buik te voelen! Meiden het was een hele ervaring probeer tussen de bevalling door ook te genieten want het is zoiets bizars en moois. Heeeel veel succes voor een ieder die nog moet jullie kunnen het💪💪 Enne ik vind het ook cool hsha!!! Liefsss
Yeuhhhh super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter op 🎁🎁 avond... Lekker genieten nu
Gefeliciteerd iedereen! Ik ben ook aan het afwachten. Ik ben 17 dec uitgerekend maar bij de pret echo kwam die mevrouw uit op 11 dec dus we hopen dat ie eerder komt! Dat zou wel fijn zijn met die feestdagen haha. Tot nu toe nog geen voorween oid gehad, wel harde buiken.. Dus ik hoop dat dat niks zegt over wanneer die komt, ik heb geen zware zwangerschap maar ik ben hetvwachten nu wel een beetje zat!